Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen äiti, en kestä..

Vierailija
21.06.2015 |

Se soittaa monta kertaa päivässä miehelle. Nyt kun lapset miehen edellisestä liitosta ovat meillä kesälomalla, se soittaa ja vahtii puhelimitse kaikkea mahdollista, esim. millä vaaeilla nukkuvat yöt, onko lapsiportti kiinni, ettei 7-v vaan tipu yöllä rappusista ym.. Meillä on miehen kanssa yksi yhteinen lapsi, 3.5 kk vauva. Mullekin soitteli aikansa. Ristiäisissä taisin olla sen verran tyly sen ohjeille, ettei ole enää mulle soittanut. Ristiäisissä se kulki mun perässäni ja jos vauva itki, se oli tyyliin " lapsiparalla on kova nälkä, ei taida maito enää riittää tai että kovin on väsynyt, eikä laiteta nukkumaan". Vauva oli sukulaistytön sylissä tyytyväisenä, niin anoppi kävi sanaakaan sanomatta nappaamassa hänet itselleen. 

Rasittava ihminen, höösää ja antaa itsestään semmoinen lutusen mummelin kuvaa. Kuitenkin taustalla on vaan kauhea tarve kontrollioda kaikkea. Onneksi se asuu parinsadan kilometrin päässä. En kyllä tajua, miten mies jaksaa. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli vaan pakko päästä purkamaan jonnekin. En halua miehelle haukkua hänen äitiään, en edes kyseenalaistaa tota hössötystä( manipulointia). Säälittää mies, joka luulee, että hänen isänsä on paha. Miehen vanhemmat ovat eronneet mieheni asuessa vielä kotona. Syy eroon oli kuulemma isässä, joka on väkivaltainen narsisti. Näin siis miehen äidin mukaan ja mieskin ilmeisesti uskoo tuon. Olen nyt sen aikaa katsonut heidän elämäänsä, että ymmärrän äidin olevan se, jota on tehnyt miehestä "väkivaltaisen". Mieheni on nuorin poika ja äitinsä käyttää häntä pikku apulaisenaan, joka menee paikalle, kun äiti pyytää. Jos meillä on riitaa, mies kertoo äidilleen ja äiti soittelee vielä tiuhemmin. Onneksi asutaan kaukana. ap

Vierailija
2/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:13"]

Mies jaksaa, koska se on miehen oma äiti, tietenkin. Koittaisit sinäkin ottaa vähän toisen asenteen miehesi rakasta ihmistä kohtaan.

[/quote]

Miten menee noin niinkuin muuten anoppi, kun poikas ei enää ole vastannut puheluihisi muutamaan vuoteen? Eikö vieläkään raksuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopit on pahimpia, jotka manipuloivat. Valehtelevat miehelleen, lapsilleen, miniälleen, lastenlapsille. Mitään rajaa ei ole, kun narsisti tarvii pikku apulaisia. Ei ole helppoa olla narsistianopin lapsen kanssa, kun näkee mitä oikeasti tapahtuu. Ap, pidä puolesi ja puhu "pikku apulaiselle", ratkaisu on siinä että hänestä pitäisi tehdä teidän perheen mies.

Vierailija
4/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kuulostaa omalta anopiltani, mieheni osaa onneksi sanoa suunsa puhtaaksi tälle käärmeelle. Toki minähän olen jo sen huonon miniän leiman saanut otsaani, eikä haittaa. Anopilla ei ole meidän kynnyksen yli asiaa kuin lasten syntymäpäivinä, mies käy lasten kanssa Anopin luona n. 5 - 6 x/vuosi.

Vierailija
5/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:21"]

Onneksi minä sanoin miniälle ristiäisissä, että nyt kun se on syntynyt, niin teillä on edessä 18 vuotta vastuuta. Kantakaa se kahdestaan, minä en aio olla apuna. Sylissä en lasta ole pitänyt kertaakaan, koska senkin tekisin varmaan väärin. En soittele perään enkä vastaa puhelimeen, jos on asiaa, voi käyttää whatsappia. Poika laittoi ennen juhannusta kuvan lattialla pötköttävästä vauvasta, minö vastasin siihen kuvalla tohvelistani. Yhtä riehakkaita.

[/quote]

Kuulostat hirviöltä ja itsekeskeiseltä äidiltä. Tilanteen voit korjata laittamalla vielä viestiä, että kiitos vauveliinin kuvasta ja että ihana on. Kuka tahansa tuon tilanteen näkee täällä, että poikasi ja lapsen äiti sinua kaipaavat, tarvitsevat ja sinä pilaat itse kaiken! Korjaa se heti ja ole viisas ihminen, äiti. Rohkeutta sinulle tehdä hyvää ja välittää poikasi perheestä kaikista tasapuolisesti.

Vierailija
6/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:18"]

Onneksi minä sanoin miniälle ristiäisissä, että nyt kun se on syntynyt, niin teillä on edessä 18 vuotta vastuuta. Kantakaa se kahdestaan, minä en aio olla apuna. Sylissä en lasta ole pitänyt kertaakaan, koska senkin tekisin varmaan väärin. En soittele perään enkä vastaa puhelimeen, jos on asiaa, voi käyttää whatsappia. Poika laittoi ennen juhannusta kuvan lattialla pötköttävästä vauvasta, minö vastasin siihen kuvalla tohvelistani. Yhtä riehakkaita.

[/quote]

Harmi että olet noin katkera ihminen. Syytön se lapsiparka on oman elämäsi kurjuuteen. Ulkona on kaunis kesä, mitä jos lähtisit ulos, yrittäisit ajatella asioista positiivisemmin ja nauttia elämästä?

[/quote]

Miksi oletat, että minulla olisi kurjaa? Nytkin seurana oma mies ja istutaan kaikessa rauhassa kahvilla kuistilla ja katsotaan, kun tyttärenlapset leikkii pihalla. Aurinko paistaa ja kuusama kukkii. Hyvä tässä on ihmisen olla, omiensa seurassa.

[/quote]

Se, miten suhtaudut epätasa-arvoisesti poikasi ja tyttäresi lapsiin, kertoo todella sairaudestasi:

http://keskustelu.ellit.fi/threads/miten-tunnistaa-narsistinen-aeiti.1869550/

Suosittelen, että heräät tilanteeseen. Teet pahaa miehellesi, lapsillesi, heidän puolisoille ja lastenlapsille. Ole viisas, kaikkia lapsiasi tasapuolisesti rakastava ätii, eli muutu.

Vierailija
7/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia äidit ovat: huolehtivia ja hoivaavia. Siksi miehet pitävät heistä. 

Vierailija
8/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jaksaa, koska se on miehen oma äiti, tietenkin. Koittaisit sinäkin ottaa vähän toisen asenteen miehesi rakasta ihmistä kohtaan.

Vierailija
9/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:03"]

Sellaisia äidit ovat: huolehtivia ja hoivaavia. Siksi miehet pitävät heistä. 

[/quote]

Totta. Miehiä ei yleensä haittaa jos heitä neuvotaan lastenhoidossa, koska tiedostamme oman vajavaisuutemme. Ja kuka sen parempi neuvoja olisi kuin äiti, jolla on referenssejä. 

Vierailija
10/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:13"]Mies jaksaa, koska se on miehen oma äiti, tietenkin. Koittaisit sinäkin ottaa vähän toisen asenteen miehesi rakasta ihmistä kohtaan.
[/quote]
Mun äiti on tuommonen enkä minä jaksa. Ei tuommoinen hössöttäminen ja säätäminen ole mitään normaalia huolenpitoa. Se on kontrollointia. Nämä hössöttäjät osaavat manipuloida ihmisiä todella taitavasti. Jokainen joka uskaltaa puolustautua on paha ihminen. Eihän hyvää tarkoittavaa avuliasta mummelia ole soveliasta torjua. Hänen täytyy saada auttaa ja avusta on kiitettävä kauniisti, muuten avun kohde vaikuttaa kusipäältä.

Vierailija
12/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole huolenpitoa, vaan kypsymättömyyttä ja vallanhimoa. 

Vierailija
13/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:21"]Onneksi minä sanoin miniälle ristiäisissä, että nyt kun se on syntynyt, niin teillä on edessä 18 vuotta vastuuta. Kantakaa se kahdestaan, minä en aio olla apuna. Sylissä en lasta ole pitänyt kertaakaan, koska senkin tekisin varmaan väärin. En soittele perään enkä vastaa puhelimeen, jos on asiaa, voi käyttää whatsappia. Poika laittoi ennen juhannusta kuvan lattialla pötköttävästä vauvasta, minö vastasin siihen kuvalla tohvelistani. Yhtä riehakkaita.
[/quote]

Oletko tosissasi vai trolli ? Miksi hankit edes oman lapsen kun et näytä kauheasti lapsista piittaavan. Tosi kiva sille sun lapsenlapselle kun tollainen mummi.

Vierailija
14/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:21"]Onneksi minä sanoin miniälle ristiäisissä, että nyt kun se on syntynyt, niin teillä on edessä 18 vuotta vastuuta. Kantakaa se kahdestaan, minä en aio olla apuna. Sylissä en lasta ole pitänyt kertaakaan, koska senkin tekisin varmaan väärin. En soittele perään enkä vastaa puhelimeen, jos on asiaa, voi käyttää whatsappia. Poika laittoi ennen juhannusta kuvan lattialla pötköttävästä vauvasta, minö vastasin siihen kuvalla tohvelistani. Yhtä riehakkaita.
[/quote]
Tässä toinen ääripää. Luulee olevansa ovela ja ilkeä, mutta on oikeasti paljon helpompi tapaus kuin hössöttävä kontrolloija.

Vierailija
15/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Harmi että olet noin katkera ihminen. Syytön se lapsiparka on oman elämäsi kurjuuteen. Ulkona on kaunis kesä, mitä jos lähtisit ulos, yrittäisit ajatella asioista positiivisemmin ja nauttia elämästä?

Vierailija
16/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:13"]Mies jaksaa, koska se on miehen oma äiti, tietenkin. Koittaisit sinäkin ottaa vähän toisen asenteen miehesi rakasta ihmistä kohtaan.
[/quote]
Mun äiti on tuommonen enkä minä jaksa. Ei tuommoinen hössöttäminen ja säätäminen ole mitään normaalia huolenpitoa. Se on kontrollointia. Nämä hössöttäjät osaavat manipuloida ihmisiä todella taitavasti. Jokainen joka uskaltaa puolustautua on paha ihminen. Eihän hyvää tarkoittavaa avuliasta mummelia ole soveliasta torjua. Hänen täytyy saada auttaa ja avusta on kiitettävä kauniisti, muuten avun kohde vaikuttaa kusipäältä.
[/quote]kuvasit juuri[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:13"]Mies jaksaa, koska se on miehen oma äiti, tietenkin. Koittaisit sinäkin ottaa vähän toisen asenteen miehesi rakasta ihmistä kohtaan.
[/quote]
[/quote]
Kuvasit juuri täydellisesti mun ex-anopin!!

Vierailija
17/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Miksi oletat, että minulla olisi kurjaa? Nytkin seurana oma mies ja istutaan kaikessa rauhassa kahvilla kuistilla ja katsotaan, kun tyttärenlapset leikkii pihalla. Aurinko paistaa ja kuusama kukkii. Hyvä tässä on ihmisen olla, omiensa seurassa.

Vierailija
18/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin tai näin, niin aina on väärinpäin. Muista sä ap, olet joskus ehkä anoppi..

Vierailija
19/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
20/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Hah, trolli on! Heität bensaa liekkeihin vielä, kun asetat tyttäresi lapset ja poikasi lapsen noin eriarvoiseen asemaan. Ei mene minulla ainakaan läpi :(