Noh, kenellä meni vähän yli juhannuksena? Mitä tuli sekoiltua?
Kommentit (113)
Noo mulla meni Himoksella aika lujaa...xD Tuli myös to pe ja la iltoina pantua aina eri äijää :D:D:D
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:32"]
Oksensin sänkyyn, joka oli varattu yhelle parille. Itsehän en asiasta tiennyt ja heidän mielestään tein sen tahallani. Jälkeenpäin minua mustamaalattiin oikein olan takaa, kiitos tästä!
[/quote]
Onpa olleet typeriä. Sanoohan sen nyt järkikin, ettei kukaan oksentele tahallaan kenenkään sänkyihin. =(
Seksiä kolmen miehen kanssa yhtäaikaa. Kaduttaa ainoastaan se, että ei ollu kortsuja :(
Ei tullut sekoiltua yhtään mitään, kuten ei yleensäkään, mutta oli seksiä, seksiä, seksiä, mainitsinko jo että seksiä. Oleilua luonnossa. Taivaallisen hyvää ruokaa, ja sitä on kohta taas luvassa lisää. Nam! :)
Riehaannuin perennakaupassa. Rahaa meni yli 200 €.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:40"]
Onpa olleet typeriä. Sanoohan sen nyt järkikin, ettei kukaan oksentele tahallaan kenenkään sänkyihin. =(
[/quote]
Älä muuta viserrä. :( Tuli entistä kurjempi olo darran päälle. Porukka oli vielä sellainen, joka ilmeisesti tunsi toisensa jo etukäteen ja olin ns. ulkopuolinen, jota oli helppo alkaa kivittää. Harmin paikka.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:31"]Riehaannuin perennakaupassa. Rahaa meni yli 200 €.
[/quote]
:) päivän positiivinen! Toivottavasti sinulla on ihana kesäpiha.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:31"]
Riehaannuin perennakaupassa. Rahaa meni yli 200 €.
[/quote]
Postimerkkipiha, jos 200€ riittää. Asutte rivitalossa / kerrostalossa ja iso parveke?
Söin makaronilaatikkoa. Nyt kaduttaa.
Uin baari-illan jälkeen mutaisessa rantavedessä, saunoin sekasaunassa jatkoilla ja kaatuilin niin, että olen joka puolelta mustelmilla.
Mutta ei kaduta, hauskaa oli!!!
"Onpas tylsää... Pitäisköhän oksennella muiden sänkyihin niin kaikilla ois kivaa"
Kalajoen juhannuksen ohjelmaa ei kerennyt nähdä ku tuli ihan tuhannen tuiterissa pantua kaveria ja randomeita, popedallekkin ehdin vilautella vaikka jäsenet vois olla mun isiä... eniten harmittaa toi kaveripano koska en tiedä miten ton sais unohdetua...
Ei sitten yhtään mitään. Olin kotona.
Juoksin vesisateessa talon katolla ja heitin kuperkeikkoja nurtsilla. Hyvin humalassa. Olen aika hurja juoppo, dont fak wit mii
Makailin ilman paitaa ja liivejä kaikkien juhlijoiden nähden kännissä ja vittuilin turhaan ja syyttä muille. En muista mitään näistä. Alkoholi ei sovi minulle ja siksi yritän olla ilman sitä.
Panin himoksella kolmena päivänä jokaisena eri miestä......:D ja paras oli se kun tokana päivänä ekan illan pano yllätti mut baarissa ton toisen jätkän kanssa tanssimassa ja sit se suuttu tulisesti ja haukku mut "helpoks" :D mikä tuuri et se näki!!...
Join itseni salaa humalaan hevostallilla. Lapset olivat isällään. Olen sunnuntai uskovainen. Brita
Huoh. Ei kyllä yhtään heru kunnioitusta sellaisille jotka eivät osaa juoda alkoholia kohtuudella. Lol :D
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:32"]
Oksensin sänkyyn, joka oli varattu yhelle parille. Itsehän en asiasta tiennyt ja heidän mielestään tein sen tahallani. Jälkeenpäin minua mustamaalattiin oikein olan takaa, kiitos tästä!
[/quote]
Viaton, kaltoinkohdeltu uhri! Mä sentään tajusin edes hävetä humalaisia sekoilujani, silloin kun vielä moisia harrastin.
[/quote]
Ai en häpeä oksenteluani, herranjumala, HÄPEÄN! Mutta ei se silti oikeuta puhumaan paskaa toisesta, jota ei edes tunne. Nämä jutut eivät siis edes liittyneet oksentamiseen. Ja ei ollut heidän oma sänky.