Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katsoi minua aamulla..

Vierailija
21.06.2015 |

Mies katsoi minua aamulla pitkään ja sanoi "Olet niin kaunis, rakastan katsoa vartaloasi. Haluan niin rakastella sinua!" Ja hyväili minulle tyydytyksen ja lähti hymyillen kahvin keittoon.

En kestä, minulla on maailman ihanin mies! Han rakastaa ja haluaa minua vielä kymmenen vuoden jälkeen ja monen lapsen saannin jälkeen, vaikka tissit on pitkien imetyksien jälkeen mitä on ja raskausarpia löytyy sieltä sun täältä.

Tämä av-palsta on täynnä jotain idioottimiehiä, jotka ole koskaan naista nähnytkään tai saanut sänkyynsä.

Näitä juttuja kun aloin lukea vuosi sitten itseinhoissani niin epäilin jopa oman mieheni rakkautta minua kohtaan, pelkästään näiden yleistyksien ja idioottijuttujen vuoksi.

Ah, rakastan niin ihanaa ja komeaa miestäni <3 Hyvää kesää kaikille ja annetaan täällä kirjoittelevien tossukoiden höpistä! (ja kiitos teille muutamalle kunnon miehelle seassa järkevistä kommenteista :) )

n27

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä on ollut monella ap:lla sanottavaa :D

Mies oli varmasti tosissaan ja uskonkin että tykkää tosissaan "edelliseen" kroppaan verrattuna. Eli olen pudottanut vuoden aikana 15kg ja kiinteytynyt. Mutta kliseisesti aina on rakastanut minua vaikka olen näyttänyt miltä.

Ja voi teitä rassukoita jotka hänet sänkyynne väitätte saaneen ! :D Valitan, mutta päiväuniksi jää ;)

Ja kiitos kysymästä, palkitsen miehen ruhtinaallisesti illalla minun rakastamisesta.

Aito ja oikea ap :) (minun päivää ei enään av trollit pilaa :D )

Vierailija
2/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:19"]

Mulla on samanlainen. N47.

[/quote]

Ja mulla myös - mä olen aina ihmetellyt miten suurin osa täällä kirjoittavista naisista tyytyy paskaan mieheen ja paskaan suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ap juttu oo ihan peruskamaa kun ollaan 27v. Muistuu ittelleni mieleen vastaava. Sitten mentiin naimisiin, tehtiin lapsia ja erottiin... sellasta se elama on. Kaikki hyvin kuitenkin. Sita vaan nuorena jotekin ajattelee, etta aina kaikki tulee olemaan taydellista ja etta itsekin pysyy nuorena aina. On kuitenkin tarkeaa, etta on kokenut tuon taydellisyyden, koska se on upea voimavara myohemmin. 

Vierailija
4/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:15"]

Aito ja oikea ap :) (minun päivää ei enään av trollit pilaa :D )

[/quote]

Se on enää, ei enään. Idiootti. Taitaa olla mies sun kanssa vaan kropan takia.

Vierailija
5/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:20"]

Joko tiedät, ketä muita se nussii?

[/quote]

On pettänyt minua kolme kertaa. Olen kuitenkin antanut anteeksi, enkä usko, että tekee sitä enää. En halua keskustella tästä enempää.

ap

[/quote]

oh hoh, aika pahan latasit. Meni ihan ketju pilalle. No jaksamista.

Vierailija
6/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahah.

Lässytys näyttäytyy aika teennäisenä sen tiedon valossa, että sika on pettänyt kolmesti.

Vierailija
7/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:39"]Hahahahahah.

Lässytys näyttäytyy aika teennäisenä sen tiedon valossa, että sika on pettänyt kolmesti.
[/quote] siis jåänyt kiinni kolmesti, pettää koko ajan. Lässyttäjät tiedetään.

Vierailija
8/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta ap:lla oikein on

Vierailija
9/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellista rakkautta on olemassa,kaikki miehet eivät petä,ja kaikki synnyttäneet naiset eivät ole arpisia ja lörttyisiä.

Vierailija
10/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellista rakkautta on olemassa juuri siksi että kaikki synnyttäneet naiset on tavalla tai toisella arpisia tai lörttyisiä...

T.kolme lasta,rakkautta piisaa ja seksi kukoistaa ja olen melko arpinen ja lörttyinen..

Vierailija
11/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on kummallinen pakkomielle tuosta pettämis asiasta. Mieheni ei ole pettänyt enkä usko että on pettämässä. Kaikki ei petä eikä suunnittele pettämistä.

Ja joidenkin rakkaus on aitoa ja pysyvää, uskokaa tai älkää ;)

Ja joku kysyi lapsista, 4 löytyy ja naimissa oltu useampi vuosi.

Aito ja alkuperäinen ap

Vierailija
12/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:12"]

Joillakin on kummallinen pakkomielle tuosta pettämis asiasta. Mieheni ei ole pettänyt enkä usko että on pettämässä. Kaikki ei petä eikä suunnittele pettämistä.

Ja joidenkin rakkaus on aitoa ja pysyvää, uskokaa tai älkää ;)

Ja joku kysyi lapsista, 4 löytyy ja naimissa oltu useampi vuosi.

Aito ja alkuperäinen ap

[/quote]

Voi voi... Hirveen ylimieliseltä vaikutat. Kyllä se elämä vielä opettaa.

Vierailija
13/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta 27-vuotiaalla....?? Hmm... Tulee mieleen eräs kahden kirjaimen yhdistelmä... Tai itseasiassa kaksikin vaihtoehtoa.

Vierailija
14/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä kateellista ja katkeraa porukkaa. :D Ihan säälittää kohtalonne.

Ap:lle onnea, olet selvästi rakkautta myös ansainnut! :)

Vierailija
15/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:20"]

Joko tiedät, ketä muita se nussii?

[/quote]

On pettänyt minua kolme kertaa. Olen kuitenkin antanut anteeksi, enkä usko, että tekee sitä enää. En halua keskustella tästä enempää.

ap
[/quote]

Mulla OLI samanlainen. :)

Vierailija
16/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:01"]Mies katsoi minua aamulla pitkään ja sanoi "Olet niin kaunis, rakastan katsoa vartaloasi. Haluan niin rakastella sinua!" Ja hyväili minulle tyydytyksen ja lähti hymyillen kahvin keittoon.

En kestä, minulla on maailman ihanin mies! Han rakastaa ja haluaa minua vielä kymmenen vuoden jälkeen ja monen lapsen saannin jälkeen, vaikka tissit on pitkien imetyksien jälkeen mitä on ja raskausarpia löytyy sieltä sun täältä.

Tämä av-palsta on täynnä jotain idioottimiehiä, jotka ole koskaan naista nähnytkään tai saanut sänkyynsä.

Näitä juttuja kun aloin lukea vuosi sitten itseinhoissani niin epäilin jopa oman mieheni rakkautta minua kohtaan, pelkästään näiden yleistyksien ja idioottijuttujen vuoksi.

Ah, rakastan niin ihanaa ja komeaa miestäni <3 Hyvää kesää kaikille ja annetaan täällä kirjoittelevien tossukoiden höpistä! (ja kiitos teille muutamalle kunnon miehelle seassa järkevistä kommenteista :) )

n27
[/quote]

Sitten sä heräsit Kallion yksiössäsi ja päästit kissan parvekkeelle...?

Vierailija
17/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässynlässyn...

Vierailija
18/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:02"]

Lässynlässyn...

[/quote]

Nimenomaan ! ;)

ap

Vierailija
19/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) 

Vierailija
20/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit se kaljamaha sika pieras kovaan ääneen ja heräsit unesta?