Mies katsoi minua aamulla..
Mies katsoi minua aamulla pitkään ja sanoi "Olet niin kaunis, rakastan katsoa vartaloasi. Haluan niin rakastella sinua!" Ja hyväili minulle tyydytyksen ja lähti hymyillen kahvin keittoon.
En kestä, minulla on maailman ihanin mies! Han rakastaa ja haluaa minua vielä kymmenen vuoden jälkeen ja monen lapsen saannin jälkeen, vaikka tissit on pitkien imetyksien jälkeen mitä on ja raskausarpia löytyy sieltä sun täältä.
Tämä av-palsta on täynnä jotain idioottimiehiä, jotka ole koskaan naista nähnytkään tai saanut sänkyynsä.
Näitä juttuja kun aloin lukea vuosi sitten itseinhoissani niin epäilin jopa oman mieheni rakkautta minua kohtaan, pelkästään näiden yleistyksien ja idioottijuttujen vuoksi.
Ah, rakastan niin ihanaa ja komeaa miestäni <3 Hyvää kesää kaikille ja annetaan täällä kirjoittelevien tossukoiden höpistä! (ja kiitos teille muutamalle kunnon miehelle seassa järkevistä kommenteista :) )
n27
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:01"]
Mies katsoi minua aamulla pitkään ja sanoi "Olet niin kaunis, rakastan katsoa vartaloasi. Haluan niin rakastella sinua!" Ja hyväili minulle tyydytyksen ja lähti hymyillen kahvin keittoon.
En kestä, minulla on maailman ihanin mies! Han rakastaa ja haluaa minua vielä kymmenen vuoden jälkeen ja monen lapsen saannin jälkeen, vaikka tissit on pitkien imetyksien jälkeen mitä on ja raskausarpia löytyy sieltä sun täältä.
Tämä av-palsta on täynnä jotain idioottimiehiä, jotka ole koskaan naista nähnytkään tai saanut sänkyynsä.
Näitä juttuja kun aloin lukea vuosi sitten itseinhoissani niin epäilin jopa oman mieheni rakkautta minua kohtaan, pelkästään näiden yleistyksien ja idioottijuttujen vuoksi.
Ah, rakastan niin ihanaa ja komeaa miestäni <3 Hyvää kesää kaikille ja annetaan täällä kirjoittelevien tossukoiden höpistä! (ja kiitos teille muutamalle kunnon miehelle seassa järkevistä kommenteista :) )
n27
[/quote]Ole hyvä vaan. Kehuminen on mukavaa, mutta naisista ei ole tietoakaan, joten ei pidä liian kiireesti syyllistää yksinäisiä miehiä.
-Mies 29v + 1v-
Joko tiedät, ketä muita se nussii?
Minun mieheni on kanssa aivan ihana ja hellä.
Yhteiseloa 26.v
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:01"]
[/quote]
Kuulehan, täällä on varmaan melko nuoria miehiä keskimäärin. Sellainen tuskin on ikinä nähnyt lörttyistä ja arpista naista, vaikka olisivat ihan tositoimissakin olleet.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:20"]
[/quote]
On pettänyt minua kolme kertaa. Olen kuitenkin antanut anteeksi, enkä usko, että tekee sitä enää. En halua keskustella tästä enempää.
ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:01"]Mies katsoi minua aamulla pitkään ja sanoi "Olet niin kaunis, rakastan katsoa vartaloasi. Haluan niin rakastella sinua!" Ja hyväili minulle tyydytyksen ja lähti hymyillen kahvin keittoon.
n27
[/quote]
Hyi oksennus, miten teennäistä. :x
Ajatteli naapurin kireää teiniä kun sulle noi sanoi. Senkin arpinen läskikasa
Ja ketju täynnä katkeria kommentteja... :D (Kellä onni on, se onnen kätkeköön, jottei muille vahingossakaan tulisi paha mieli.) Onnea sinulle! Kuulostaa ihanalta. :)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:26"]
On pettänyt minua kolme kertaa. Olen kuitenkin antanut anteeksi, enkä usko, että tekee sitä enää. En halua keskustella tästä enempää.
ap
[/quote]
:DDDDDDD
Ap taitaa olla sitä mieltä, että mies on ihan idiootti, jos vähänkin kritisoi aiheesta. Kiva mies on sellainen tossukka, jonka saa pidettyä kurissa.
Tosiasiassa uskon että miehesi on fiksu, paljon fiksumpi kuin arvaatkaan. Se antaa lapselliset kiukuttelusi anteeksi ja sietää tuomitsevaa luonnettasi. Pidä kiinni, jos menetät voi olla vaikea löytää yhtä ymmärtäväinen mies.
Se joka toista idiootiksi haukkuu, on itse.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:20"]
[/quote]
ap
[/quote]
Niin. Sinulle riittää kun mies sanoo aamulla muutaman kuluneen fraasin. On se niin ihana mies!
Minä olen ihana mies. T: Ihana mies
Miehelläni on pieni penis mutta onneksi Jamal tulee välillä tyydyttämään <3
Ap
Minäkin tykkään miehestäsi. Samalla lailla se lirkuttelee minulle ja niille parille muullekin, noloahan se on. Mutta kulli on isohko, kuten hyvin tiedät.
Lopeta niiden Harlekiinien lukeminen,Marjatta
voi että, niin kaunista kuultavaa!♡ oih
Täällä joku taitaa esiintyä ap:na..
<3