Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies katsoi minua aamulla..

Vierailija
21.06.2015 |

Mies katsoi minua aamulla pitkään ja sanoi "Olet niin kaunis, rakastan katsoa vartaloasi. Haluan niin rakastella sinua!" Ja hyväili minulle tyydytyksen ja lähti hymyillen kahvin keittoon.

En kestä, minulla on maailman ihanin mies! Han rakastaa ja haluaa minua vielä kymmenen vuoden jälkeen ja monen lapsen saannin jälkeen, vaikka tissit on pitkien imetyksien jälkeen mitä on ja raskausarpia löytyy sieltä sun täältä.

Tämä av-palsta on täynnä jotain idioottimiehiä, jotka ole koskaan naista nähnytkään tai saanut sänkyynsä.

Näitä juttuja kun aloin lukea vuosi sitten itseinhoissani niin epäilin jopa oman mieheni rakkautta minua kohtaan, pelkästään näiden yleistyksien ja idioottijuttujen vuoksi.

Ah, rakastan niin ihanaa ja komeaa miestäni <3 Hyvää kesää kaikille ja annetaan täällä kirjoittelevien tossukoiden höpistä! (ja kiitos teille muutamalle kunnon miehelle seassa järkevistä kommenteista :) )

n27

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

♡♡♡♡♡

Vierailija
42/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistithan antaa palkkioksi hyvästä käytöksestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:19"]Mulla on samanlainen. N47.
[/quote]

Jospa teillä onkin AP:n kanssa sama ukko. Äijä käy teille vuoron perään lepertelemässä pari imelää lausetta ja akat on ihan pähkinöinä. Siinä ei muutama pettäminenkään tunnu missään.