Miten olette saaneet itsellänne pysymään hyvän miehen?
Kommentit (54)
Ottamalla toisenkin ihmisen halut, tarpeet ja mielipiteet huomioon.
Avioliitto on kovaa duunii 24/7 ja se on myös sen pitkän onnellisen avioliiton salaisuus... Älä kerro kelläkkään koska tämä oli SALAISUUS
Kuuntelemalla satakielen laulua:
http://www.elisanet.fi/~y612053/Harrastukset/Linnut/MP3_OMAT_AANITYKSET/SATAKIELI.mp3
Ei se avioliitto mitään työtä ole. Vaan jotain mitä HALUAA ja mihin HALUAA panostaa mielellään.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 08:25"]
[/quote]
Siis olemalla orja.
Hyvä mies pysyy suhteessa, kun on siihen sitoutunut. Eli ihan normaalilla elämällä. 21v avioliittoa takana.
Se on vaan se et tekee eka valinnan. Valitsee hyvän miehen ja se ei lähe pous kulumallakaan vaik oon ollu välillä ihan ääliö. En ole pettänyt mut ollu tyhmä muuten. Tänään muistin taas miks rakastuin mun mieheen alunperin :)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 08:30"]
Kuuntelemalla satakielen laulua:
http://www.elisanet.fi/~y612053/Harrastukset/Linnut/MP3_OMAT_AANITYKSET/SATAKIELI.mp3
[/quote]
Sorry, luin väärin: mielen.
Seksiä ja omaa tilaa antamalla. Kompromisseja tekemällä. Ei ole tarvinnut töitä tehdä tämän eteen. Pitää jo alun alkaen olla yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Meillä ne ovat luonto ja samantyylinen musiikkimaku. Omiakin on ja toisen pitää saada myös omaa harrastustaan harrastaa.
Olen kiinnostunut hänestä. Kuuntelen, keskustelen ja olen hänen kanssaan. Yhteiset mielenkiinnon kohteet ovat tärkeitä ja silloinkin kun menee mukaan juttuun, vaikka se ei tuntuisikaan itselle lempihommalta- kompromissejä. Omia juttuja myös sopivasti ja toisen arvostusta. Mukavia tekoja toisen vuoksi ja onnen vaalimista. Yhteiselämää pian 5 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 08:25"]
[/quote]
Siis olemalla orja.
[/quote] toisenKIN. Suren niiden suhteiden puolesta, joissa toisen tarpeita ei huomioida. Parisuhde on parhaimmillaan toisen huomioon ottamista. Silloin on vain voittajia.
Koska rakastan häntä koko sydämestäni ja kuin vain minä voin häntä rakastaa. Miehen sanat, ei minun:) Joskus kysyin miksi jaksaa minua vuodesta toiseen ja rakastaa minua vaikka olen välillä aika hirveä tuittu, ja tämä oli vastaus.
Olemalla suhteellisuudentajuinen ja rehellinen itselleni ja toiselle. Välttämällä ylilyöntejä.
Koska hän on mun puuttuva palanen....♡ Ei tarvi tehdä töitä tän eteen. Riittää et toinen on vierellä, jaksaa olla, elää ja rakastaa!
Sopivassa suhteessa yhteistä aikaa/tekemistä ja omaa aikaa. Yhteistä eloa takana jo 22 vuotta :)
En tiedä itsekään. Olen todella temperamenttinen luonne ja mies saa aika ajoin kuulla kunniansa :-( Silti hän sanoo että rakastaa ja että olen hänelle kaikki kaikessa. En vain jaksa ymmärtää että kuka tällaista kuin minä, edes jaksaa rakastaa vuodesta toiseen.
Olemalla täysinäinen ihminen, mieskin saa mokailla. Oma mieheni on komea, urheilullinen ja varakas. Helppoa tällaisen miehen pitäminen ei aina ole ollut. Järkyin hinta tästä miehestä on ollut yh- naapurin lähettämät kuvat miehelleni, joissa tämä oli ottanut omasta karvatuherostaan ällöttäviä limakuvia (valkovuoto?) . Hyi!
Mies oli myös aika järkyttynyt kuvista.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 10:03"]Olemalla täysinäinen ihminen, mieskin saa mokailla. Oma mieheni on komea, urheilullinen ja varakas. Helppoa tällaisen miehen pitäminen ei aina ole ollut. Järkyin hinta tästä miehestä on ollut yh- naapurin lähettämät kuvat miehelleni, joissa tämä oli ottanut omasta karvatuherostaan ällöttäviä limakuvia (valkovuoto?) . Hyi!
Mies oli myös aika järkyttynyt kuvista.
[/quote]
Oksennus !
Öö? Tossahan se on edelleen vaikka mitään en ole "tehnyt" sen eteen? Siis normaalisti hoidetaan suhdettamme.