Pyykit ei kuivu! :(
Jo 3 päivää pyykit ollut siaällä kuivumassa ja vielä on nihkeitä. :/ Uskaltaako niitä kaappiin laittaa?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 08:38"]
Kuivausrumpu on kodin toiseksi tärkein kone pesukoneen jälkeen. Kun sen kerran on saanut, ei sitä ilman halua enää koskaan olla.
[/quote]
Kuivausrumpu tuhoaa tekstiilit.
Minä en enää haluaisi asua ilman ilmalämpöpumppua. Sillä saa kotinsa viileäksi, lämpimäksi, raikkaaksi ja kuivaksi aivan mielensä mukaan säällä kuin säällä. Ja pyykit siinä mukana.
Muistan yhden sateisen kesän kun mulla oli sama ongelma. Osännöitsijä oli katkaissut lämmöt myös kylppäristä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 10:00"]Muistan yhden sateisen kesän kun mulla oli sama ongelma. Osännöitsijä oli katkaissut lämmöt myös kylppäristä.
[/quote]
Niin. Laitoin auton sisätilalämmittimen puhaltamaan kohden pyykkejä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 08:38"]
Kuivausrumpu on kodin toiseksi tärkein kone pesukoneen jälkeen. Kun sen kerran on saanut, ei sitä ilman halua enää koskaan olla.
[/quote]
Kuivausrumpu tuhoaa tekstiilit.
Minä en enää haluaisi asua ilman ilmalämpöpumppua. Sillä saa kotinsa viileäksi, lämpimäksi, raikkaaksi ja kuivaksi aivan mielensä mukaan säällä kuin säällä. Ja pyykit siinä mukana.
[/quote]
Minulla on ollut rumpukuivain kaksikymmentä vuotta, eikä tekstiilit ole tuhoutuneet. Ihanan pehmeitä pyyhkeitä ja sileitä paitoja sieltä on tullut;).
On ihan fuulaa väittää, että kuivain tuhoaisi vaatteet. Päin vastoin mm Työtehoseura suosittelee pesutornia sekä kätevyyden että tekstiiliystävällisyyden vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 08:38"]Kuivausrumpu on kodin toiseksi tärkein kone pesukoneen jälkeen. Kun sen kerran on saanut, ei sitä ilman halua enää koskaan olla.
[/quote]
Äläpäs yleistä. Mulla oli ennen, luovuttiin siitä rempan yhteydessä enkä varmasti ole katunut. Käytinhän sitä siinä kolmen vuoden aikana ehkä viisi kertaa kun oli kiire saada jotain kuivaksi.
Millainen ilmanvaihto teillä on?
Ethänole tukkinut ikkunoista tuloilmaventtiilejä?
Kuivaatko kylpyhuoneessa? Onhan siellä patteri lämmin? Kylpyhuoneen patterissa pitää olla aina lämpö, ettei tule kosteusvauriota.