Uutta ja vanhaa Royalia maistatettiin ulkomaisilla opiskelijoilla - mikä oli tulos?
En jaksanu katsoa videota kun tuhat mainosta ensin
Kommentit (33)
Olisiko kannattanut muuttaa nimikin? Vaikka Juntti-suklaaksi tai WeeTee-suklaaksi!
Ei ole royal rommirusinan voittanutta... Sitä ei vaan ole pitkään aikaan valmistettu, harmi.
Muistan royalin sellaisena, jossa oli se tumma suklaa pohjalla ja se lohkesi ihanasti. Mummini osti tätä aina sunnuntaiksi. Parhaat olivat punainen ja sininen.
Vierailija kirjoitti:
Suklaamaku(kin) on eri maissa erilainen. Ihminen tykkää yleensä siitä mihin tottuu.
Eihän muuten olisi selitettävissä esimerkiksi se, miten monen virolaisen mielestä Kalevin suklaa on parasta 🙄
Tottuminen juuri. Siksi makutestit on aika turhaa touhua.
Huvittavaa tämä royalista vinkuminen. Tuote muutettiin kun se ei myynyt, nyt yhtäkkiä se onkin kaikille ollut se ainoa suklaa mitä on voinut syödä 😆
Itse olen ostanut sitä royalin levyä missä on mantelia, on todella hyvää ja eri kokoiset palat kivoja. Hienoa myös että pakkausta on muutettu ympäristöystävällisemmäksi. Toivottavasti makuja tulisi jatkossa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suklaamaku(kin) on eri maissa erilainen. Ihminen tykkää yleensä siitä mihin tottuu.
Eihän muuten olisi selitettävissä esimerkiksi se, miten monen virolaisen mielestä Kalevin suklaa on parasta 🙄Kalevin suklaa ON parasta, paljon parempaa kuin joku Fazer tai Panda.
-suomalainen
Niin totta! Kalevilla on myös huippuhyvin erilaisia makuvaihtoehtoja & kausimakuja. Laatu erinomainen ja maku fantastinen!
Vierailija kirjoitti:
Muistan royalin sellaisena, jossa oli se tumma suklaa pohjalla ja se lohkesi ihanasti.
Sama juttu, oli hyvää mutta tuli saatua/ostettua harvemmin silti kun oli siihen aikaan kalliimmasta päästä olevia patukoita.
Nyt maistoin tätä uutta versiota, eikä olut yhtään omaan makuun. Niinkuin moni täällä on jo todennut, niin maistuu äklöltä halpisjoulukalenteri- tai pääsiäismunasuklaalta. Eikä kunnon kaakoanmausta tietoakaan.
Toki en edellistäkään versiota usein ostanut, joten firman myynnin kannalta minun mielipiteelläni ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Kannatti tehdä muutos. On saanut hirveästi ilmaista mainosta! Myynti kasvanut.
Hetkellisesti. Kaikki kokeilee uutta versiota ja todellinen myynti nähdään vuoden kuluttua.
Itse ostin harvoin vanhaa Royalia, ehkä kerran vuoteen. Nyt maistoin tätä uutta, eikä tarvi toiste enää ostaa.
Budapestitkin tehdään nykyään Ukrainassa, ja laatikostakin on kadonnut hopeavivahde. Jotenkin tunkkainen näköistä ja makuista entiseen Turussa tehtyyn Hellakseen verrattuna. Näin ne pikkuhiljaa muuttuvat samoissa tehtaissa mahdollisimman halvalla tehdyiksi massasuklaiksi, joissa vaihtuu vain kääre.
Mun suosikki oli se vanha vihreä Royal. Ostin noin 10-20 kpl vuodessa, karkkitorilla oli usein tarjouksia esim. 3kpl/x€. Uutta en ole maistanut eikä tuo uusi paketti houkuta ostamaankaan. Tupla on toinen suosikkini ja sitä ostan pääasiassa, myös Fazerin Dumle on hyvää.
Royal oli pilattu jo aikaisemmin muuttamalla se paksummaksi. Syön harvoin suklaata, silloin ostin aina Royalin (sen oikean) tai Fazerinan. Nyt ei ole kumpaakaan enää, koska Fazerinassa on palmuöljyä, joten eipähän tule syötyä suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Mut tän uudenhan piti olla suomalaiseen makuun tehty, miksi maistatettiin ulkomaisilla?
Jos olisit katsonut videon, niin tietäisit, että siksi, ettei heillä ole kokemusta vanhasta, eikä heillä ole mitään siteitä siihen.
Makua-asioista on paha kiistellä. Yksi piti maitosuklaamaisemmasta, toinen kevyemmästä jne. Yksi selitti vanhassa olevan joku maku suklaan lisäksi... Eipä kertoneet tarkkoja prosentteja jakaumasta, yksi ainakin piti enemmän vanhasta. Maistelijajoukkokin oli aika pieni.
Heh. Tuplahan on p*skottu.