Haluaisin lapsia, mutta en haluaasi kasvattaa niitä.
Mä fantasioin sellaisesta asiasta että lapsi etsisi minut käsiinsä sitten kun on aikuunen ja meillä olisi sellainen unohtumatoon rnsitapaaminen. Sitten me korjattaisiin menetetyt vuodet ja oltaisiin yhdessä.
Kommentit (15)
Se on nimeltään adoptio. Voit synnyttää vaikka 100 vauvaa ja antaa adoptioon. Sit voit leikkiä vanhempaa, kun he täysi-ikäisinä etsivät sinut.
Huh, pahin painajaiseni olisi, että lapseni kasvattaisi joku toinen. Mut niin meitä on monenlaisia. Hyvä kuitenkin, ettet ole hankkinut.
Mulla on kaksi lasta, mutta mies hoitaa ne. Ihan keskenämme siis olemme näin sopineet. Olin mukana perhe-elämässä 10 vuotta, se riitti.
Riippuu siis siitä, minkälaisen kumppanin onnistuisit löytämään. Olen varma, että aika moni mies suostuisi siihen, että saa lapset, mutta ei vaimoa välttämättä.
Eikös ne lapset nykyään viedä mahdollisimman pian muiden kasvatettaviksi eli päiväkotiin. Siellä ne on päivät ja kotona käyvät vain nukkumassa. Eli vieraat tädit kasvattavat heidän lapsensa.Näinhän se menee oikeasti.
Se on hyvin helppoa, hankit lapsen naisen kanssa, lähdet vetämään, sitten ”heräät asialle” 18 v myöhemmin ja etsit lapsen käsiin ja luot yhteyden, koska merkitsette lippujen lopuksi toisillenne niin paljon…jos hyvä tuuri käy. Yhtä hyvinlapsi voi sanoa ettei kiinnosta. Näitä nyt tapahtuu maailma väärällään.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne lapset nykyään viedä mahdollisimman pian muiden kasvatettaviksi eli päiväkotiin. Siellä ne on päivät ja kotona käyvät vain nukkumassa. Eli vieraat tädit kasvattavat heidän lapsensa.Näinhän se menee oikeasti.
Harvoin tarhatädit hoitaa lasta ihan syntymästä asti ja päivähoidossakaan ei vastata 100% lapsen kasvatuksesta, pienemmän osan lapsen valveillaoloajasta varsinkin kun huomioidaan viikonloput/lomatkin... Lapsen kasvatus ei ole koskaan historiassa ollut yksin kotona nahistuvan äidin vastuulla vaan kyllä aiihen on osallistunut muuta yhteisöä. Murehdit lasten päivähoitoa vähän jo ylikierroksilla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi lasta, mutta mies hoitaa ne. Ihan keskenämme siis olemme näin sopineet. Olin mukana perhe-elämässä 10 vuotta, se riitti.
Riippuu siis siitä, minkälaisen kumppanin onnistuisit löytämään. Olen varma, että aika moni mies suostuisi siihen, että saa lapset, mutta ei vaimoa välttämättä.
Mitä teidän lapsenne sitten tekevät, jos mieskin toteaa, että hän ei halua olla enää mukana perhe-elämässä?
Semmoista se on kun normaali tunne-elämä puuttuu.
Kyllä eteläpohjalaisen tunnistaa sit heti. :D off topic
Vierailija kirjoitti:
Kyllä eteläpohjalaisen tunnistaa sit heti. :D off topic
Oikias olit 😂
AP
Eikös puolella miehistä ole noin? Että hommaa vaan sellasen puolison, jota ei haittaa, että kaikki lastenkasvatus jää hänelle. Roikut mukana, ettet vieraannu lapsista täysin ja sit kun ovat teinejä/aikuisia saat niistä seuraa kaikkeen mukavaan harrastamiseen. Harvoin toimii kyllä naisille, kun miehet ei tahdo tuota vastuuta useinkaan ottaa. Miehelle helppoa, kun naiset usein tunnollisempia. Hyvässä lykyssä se puoliso passaa lasten lisäksi vielä sinuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siis siitä, minkälaisen kumppanin onnistuisit löytämään. Olen varma, että aika moni mies suostuisi siihen, että saa lapset, mutta ei vaimoa välttämättä.Mitä teidän lapsenne sitten tekevät, jos mieskin toteaa, että hän ei halua olla enää mukana perhe-elämässä?
No ei totea. Kantsii valita mies hyvin.
Ihan kiva haave kyllä