Miten Sikke Sumarin, mummoiässä, hiukset voivat olla edelleen täysin mustat?
Sikke ruokiaan mainostaa tv-mainoksessa ja tukka on pikimusta. Tätä ei perheemme ymmärrä.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että hän jaksaa värjätä. Moni nainen vaihtaa harmaaksi tuossa vaiheessa ja vanhenee silmissä.
Miksi se siis on kiva?
Mitä haittaa siitä on ja kenelle, että vanhenee silmissä, ts. näyttää ikäiseltään?
Kivahan se on hänen mielestään kun kerran jaksaa värjäyttää. Jos haluaisi olla harmaa tai luonnollinen, niin ei värjäyttäis. Oma valinta. Etkö sinäkin näytä siltä miltä itse haluat? Siis niiltä osin mihin itse pystyt ulkonäössäsi vaikuttamaan?
Jo on kova huolenpito jonkun hiuksista. Kaunis ja tyylikäs nainen on, eikä onneksi mitään mauttomia tatskoja. eri
Hiukset saavat olla sellaiset kuin hän tahtoo, kunhan on kaunis ja tyylikäs, ja kunhan ei ole tahtonut ottaa tatuointeja? :D
Yhtään ei ole ristiriitaista :D
Äidilläni 63v on pikimustat hiukset. Nuoruudessa oli perinteiset maantien väriset ja iän myötä alkoi tummentua. Onhan siinä muutamia harmaita hapsiakin joukossa, mutta oma väri on musta.
Olen huomannut saman itselläni, nyt päälle kolmekymppisenä on huomattavasti tummemmat kuin oli nuorempana.
Ettekö tosiaan ole kuuleet peruukeista tai hiusväreistä tuohon ikään mennessä mitään? Toivottavasti joku myös valistaisi Siken pikkusiskoa, että on olemassa myös kampaajia!
Ihmiset harmaantuu ja ikääntyy eri tahtia. Kuusikymppisellä äidilläni on edelleen värjäämättömät tummanruskeat hiukset. Sitten taas hädin tuskin 50v sukulaisnaisella on täysin harmaa mummotukka. Ovat muutenkin kuin yö ja päivä, äitini on nuorekas ja ketterä ja tämä sukulaisnainen muistuttaa kasvoiltaan ja liikkumiseltaan 80 vuotiasta.
Parikymppinen kaverikin oli jo löytänyt pari harmaata hiusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että hän jaksaa värjätä. Moni nainen vaihtaa harmaaksi tuossa vaiheessa ja vanhenee silmissä.
Ällöttävää keinotekoisen nuoruuden ihannointia.
Miksei nainen saisi antaa hiustensa olla luonnolliset ja näyttää vaikka 100-vuotiaalta, jos siltä tuntuu? Ei naiset ole täällä maan päällä sinun silmäniloksesi, vaan ihan omaa elämäänsä viettämässä juuri sen näköisenä kuin itse haluavat.
Kaikki eivät edes pystyisi värjäämään hiuksia noin pitkään, koska värit ovat allergisoivia.
Miksei nainenkin saisi antaa hiustensa olla sellaiset kuin itse haluaa ja värjätä niitä juuri niin paljon kuin lystää. Ei naiset ole täällä sinun silmäniloksesi, vaan ihan omaa elämäänsä viettämässä juuri sen näköisenä kuin itse haluavat.
Olipas naseva vastaus. Not.
Alkuperäisessä kommentissa puututtiin ulkopuolisena TOISTEN hiustenvärjäykseen ja rivien välistä arvosteltiin niitä naisia, jotka eivät värjää harmaitaan. Koska "antavat itsensä näyttää vanhalta". Kirjoittaja ei puhunut mitään OMISTA hiuksistaan, vaan toisten naisten hiuksista.
Jännästi tämä asenne on kaikkien mielestä ok, mutta kun kyseenalaistaanaisen luonnollisen iän näkymisen peittelyn ihannoinnin, niin saa hirveää vastustusta.
Miksi? Osaisiko joku perustella? Pitäisikö vähän mennä itseensä ja katsoa peiliin, mistä tällainen reaktio johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se siis on kiva?
Mitä haittaa siitä on ja kenelle, että vanhenee silmissä, ts. näyttää ikäiseltään?
Toisilla harmaantuu parikymppisenä toisilla ei koskaan. Kaikki on ikäisiään oli harmailla tai ilman.
Niin? Yleensä hiukset harmaantuvat kuitenkin vasta +40v. Joillakin toki aiemmin.
Et vastannut kysymykseen, että miksi se on kiva ja hyvä juttu, että joku värjää harmaat piiloon? Ja miksi se on huono juttu, että antaa harmaiden näkyä ja näyttää sen takia vanhemmalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni meni hautaan 80-vuotiaana ilman ainuttakaan harmaata hiusta.
Niin minunkin isäni. Se on kaljuilla helppoa.
Ei isäni ollut kalju. Hiusraja vain vähän noussut, sentin tai pari.
Hänellä oli harmaa parta. Mutta hiuksissaei ollut harmaata, oli ihan tummat.
Minä olem 53 v, eikä minullakaan ole harmaata. Äitini tosin harmaantui 60+, eli vielä en tiedä, mikä minä olen.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että jotkut jaksavat käydä kasvojenkohotuksissa. Moni nainen antaa tuossa vaiheessa ihon vain roikkua ja rypistyä ja vanhenee silmissä.
Kuulostaako kivalta kommentilta?
Miten eroaa tuosta alkuperäisestä?
Ei yhtikäs mitenkään. Mainittu nuorennustoimenpide on vain eri.
Ettekö te naiset edes itse tajua sisäistettyjä myrkyllisiä ja naisvihaisia asenteitanne siitä, että naisen KUULUU näyttää NUORELTA. Muuten "antaa itsensä rupsahtaa" eikä ole yhtä arvokas, koska ei ole enää niin kaunista katseltavaa. Hävetkää nyt oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se siis on kiva?
Toisilla harmaantuu parikymppisenä toisilla ei koskaan. Kaikki on ikäisiään oli harmailla tai ilman.
Kaikki on ikäisiään, mutta eivät välttämättä näytä siltä.
Mä tykkään mustista hiuksista. Hö Mitään nuoruuden ihannointia se ole vaan tyylitajua ja tekee sitä mistä tykkää. Till the end of times.
Itse oon vielä suht. nuori, mutta olen aina ihaillut harmaita hiuksia ja odotan niitä itsellenikin. . Harmaat hiukset ovat hienostuneet ja tyylikkäät, ja varsinkin pitkinä niistä saa sofistikoituneen näköisiä kampauksia. Mustat hiukset varsinkin vanhenevaa ihoa vasten saavat aikaan kovan kontrastin ja olemukseen kovuutta ja keinotekoisuutta,
Hiusten väri riippuu siitä miten paljon infektiota on päänahassa. Hiukset eivät kasva hyvin tulehtuneessa ihossa, ja ne muuttuvat valkoisiksi, jos ihon redox status on pro-inflammatorinen pitkään, esim. generoituu paljon hpx:ää (hydrogen peroxide), joka tietysti valkaisee hiuksia.