Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Sikke Sumarin, mummoiässä, hiukset voivat olla edelleen täysin mustat?

Vierailija
10.02.2022 |

Sikke ruokiaan mainostaa tv-mainoksessa ja tukka on pikimusta. Tätä ei perheemme ymmärrä.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että hän jaksaa värjätä. Moni nainen vaihtaa harmaaksi tuossa vaiheessa ja vanhenee silmissä.

Ällöttävää keinotekoisen nuoruuden ihannointia.

Miksei nainen saisi antaa hiustensa olla luonnolliset ja näyttää vaikka 100-vuotiaalta, jos siltä tuntuu? Ei naiset ole täällä maan päällä sinun silmäniloksesi, vaan ihan omaa elämäänsä viettämässä juuri sen näköisenä kuin itse haluavat.

Kaikki eivät edes pystyisi värjäämään hiuksia noin pitkään, koska värit ovat allergisoivia.

Alapeukkua sataa mutta ei vastauksia, kolahtiko totuus liikaa umpipinnallisten ihmisten sisimpään vai mikä tuli ;)

Ei, vaan olet väärässä. 

Vierailija
22/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että hän jaksaa värjätä. Moni nainen vaihtaa harmaaksi tuossa vaiheessa ja vanhenee silmissä.

Miksei nainen saisi antaa hiustensa olla luonnolliset ja näyttää vaikka 100-vuotiaalta, jos siltä tuntuu? Ei naiset ole täällä maan päällä sinun silmäniloksesi, vaan ihan omaa elämäänsä viettämässä juuri sen näköisenä kuin itse haluavat.

Kaikki eivät edes pystyisi värjäämään hiuksia noin pitkään, koska värit ovat allergisoivia.

Alapeukkua sataa mutta ei vastauksia, kolahtiko totuus liikaa umpipinnallisten ihmisten sisimpään vai mikä tuli ;)

Ei, vaan olet väärässä. 

Millä tavalla?

Miten mielipideasiassa voi olla väärässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää Ap! Hiusväriä myydään jopa sinun lähikaupassasi.

Vierailija
24/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki harmaannu.

Ja jos harmaantuu, nii saa niitä hiuksia värjätä jos haluaa.

Jotkut taas eivät värjää harmaannuttuaan, koska tykkäävät luonnollisesta lookista ja/tai eivät halua läträtä jatkuvasti kemikaaleilla.

Kukin tavallaan.

Vierailija
25/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se siis on kiva?

Mitä haittaa siitä on ja kenelle, että vanhenee silmissä, ts. näyttää ikäiseltään?

Vierailija
26/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 70v. ja tukkani on harmaa. Miten voi olla mahdollista?

Vierailija
27/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on 85, eikä ole vieläkään harmaantunut. Ei ole koskaan värjännyt, väri on oma luonnollinen ruskea.

Myöskin 90-vuotiaalla tädilläni on vielä omanväriset oljenkeltaiset hiukset, ei ole hänkään värjännyt koskaan.

Toivon, että itse olen perinyt samat hiusvärigeenit.

Vierailija
28/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei nainenkin saisi antaa hiustensa olla sellaiset kuin itse haluaa ja värjätä niitä juuri niin paljon kuin lystää. Ei naiset ole täällä sinun silmäniloksesi, vaan ihan omaa elämäänsä viettämässä juuri sen näköisenä kuin itse haluavat.

Vierailija
29/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se siis on kiva?

Mitä haittaa siitä on ja kenelle, että vanhenee silmissä, ts. näyttää ikäiseltään?

Toisilla harmaantuu parikymppisenä toisilla ei koskaan. Kaikki on ikäisiään oli harmailla tai ilman.

Vierailija
30/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikke on kaunis kuten myös hänen muutamaa vuotta nuorempi sisarensakin. Ikä on vain numeroita.

Siinä kaksikko jotka ovat kauniita olleet aina ja aina vain kaunistuvat vanhetessa lisää . Ihan kateeksi käy .

Vierailija
31/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikkehän just ikääntyy luonnollisesti. Kasvoja ei näytä leikellyn ja huuliakaan tuskin täytelty. 

Ja olisi todella nuorekas ja energinen vaikka harmaahiuksisena. Värjäähän sen sisko Hannakin kastanjanruskealla.

Jennifer Lopez kertoi aikoinaan kuinka alkoi harmaantua kolmekymppisenä. Eli antais mennä vaan??

Vierailija
32/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isäni meni hautaan 80-vuotiaana ilman ainuttakaan harmaata hiusta.

Niin minunkin isäni.  Se on kaljuilla helppoa.

Vierailija
33/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se siis on kiva?

Kivahan se on hänen mielestään kun kerran jaksaa värjäyttää. Jos haluaisi olla harmaa tai luonnollinen, niin ei värjäyttäis. Oma valinta. Etkö sinäkin näytä siltä miltä itse haluat? Siis niiltä osin mihin itse pystyt ulkonäössäsi vaikuttamaan? 

Jo on kova huolenpito jonkun hiuksista. Kaunis ja tyylikäs nainen on, eikä onneksi mitään mauttomia tatskoja. eri

Vierailija
34/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe= ap itse ja ap on mies.

Vierailija
35/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkista purkista useimmiten.

Joillakin säilyy oma tumma väri onneksi. Kyllä sen näkee onko oma vai teko.

Vierailija
36/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikke on kaunis kuten myös hänen muutamaa vuotta nuorempi sisarensakin. Ikä on vain numeroita.

Siinä kaksikko jotka ovat kauniita olleet aina ja aina vain kaunistuvat vanhetessa lisää . Ihan kateeksi käy .

Noiden äiti oli hyvännäköinen. Muistelen että sekin teki jotain mallinhommia tai kuvauksia.

Vierailija
37/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veikkoset, väriä päähän vaan saa helposti.

Vierailija
38/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikypärä. Voisi olla jopa raikkaamman näköinen omassa hisuvärissään.

Vierailija
39/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi tuttu mummeli joka värjää tukkansa pikimustaksi. Pelottavan näköinen, kun naama on kalpea ja hiukset ovat sitten ihan pikimustat. 

Vierailija
40/54 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että hän. jaksaa värjätä. Moni nainen vaihtaa harmaaksi tuossa vaiheessa ja vanhenee silmissä.

Mitä sää vaahtoot?

Olen 57 -vuotias ja lesani on teräksenharmaa, paitsi ettei todellakaan ole. Tällä hetkellä kaunis pähkinänruskea ja kiiltävä, sekä taidokkaasti leikattu.

Näytän 15 vuotta nuoremmalta.

Miksi se on tärkeää? Siksi, koska minua ei millään tavoin innosta muuttua vanhuksen näköiseksi vielä. Kyllä sekin aika koittaa.

Pidän huolta itsestäni muutenkin: liikun monipuolisesti ja syön terveellisesti. Habitukseeni ei sovi harmaat hapset.

Pinnallista tai ei. Aivan samantekevää.