Miten Sikke Sumarin, mummoiässä, hiukset voivat olla edelleen täysin mustat?
Sikke ruokiaan mainostaa tv-mainoksessa ja tukka on pikimusta. Tätä ei perheemme ymmärrä.
Kommentit (54)
Teidän perheenne taitaa olla hieman yksinkertaisemmasta päästä. Tsemppiä ja kaikkea hyvää kuitenkin elämäänne ❤️
Onpas jännä juttu. Miten ihmeessä voi olla mahdollista! Itsekin tuossa ihmettelin, miten jollain tantalla oli myrkynvihreä kananpersekampaus. Voiko jonkun hiukset harmaantumisen sijaan vihertyä iän myötä? Vastaapa tähän AP!
Kiva että hän jaksaa värjätä. Moni nainen vaihtaa harmaaksi tuossa vaiheessa ja vanhenee silmissä.
Sikke 71v tänä vuonna. Suunnittelee jälleen uuden ravintolan avaamista.
Vierailija kirjoitti:
Typeriä kommentteja tulee tänne. Olette kateellisia.
AP
Itse olet perheinesi aika typerä, jos oletat, että kaikilla ihmisillä on "oma väri" hiuksissaan. Ei pidä tuohtua, jos toiset pudottavat sinut maanpinnalle.
Käypä katsomassa jossakin tavaratalossa hiusten värjäysaineita. Niitä on kuule hyllymetreittäin. Sieltä voit itsekin perheinesi valita haluamasi sävyn.
Minun isäni meni hautaan 80-vuotiaana ilman ainuttakaan harmaata hiusta.
Pystyykö teidän perhe ymmärtämään taikuutta? Sitähän se sitten on. Pieni purkki mustaa väriä ja pläts. Sikke on taas ehompi.
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni meni hautaan 80-vuotiaana ilman ainuttakaan harmaata hiusta.
Sitä on oltu tarkkana siellä. Arvostus.
Siis toisillahan hiukset muuttuu mustaksi ennen lopullista harmaantumista. Näin kävi mm. omalla mummollani ja nyt itselläni tulee sekä mustia ja hohtavan valkoisia hiuksia
T: N33
Vierailija kirjoitti:
Kiva että hän jaksaa värjätä. Moni nainen vaihtaa harmaaksi tuossa vaiheessa ja vanhenee silmissä.
Ällöttävää keinotekoisen nuoruuden ihannointia.
Miksei nainen saisi antaa hiustensa olla luonnolliset ja näyttää vaikka 100-vuotiaalta, jos siltä tuntuu? Ei naiset ole täällä maan päällä sinun silmäniloksesi, vaan ihan omaa elämäänsä viettämässä juuri sen näköisenä kuin itse haluavat.
Kaikki eivät edes pystyisi värjäämään hiuksia noin pitkään, koska värit ovat allergisoivia.
Mun mummilla oli mustat hiukset loppuun asti (70+ v), eikä hän niitä värjännyt. Mahtoiko siihen aikaan edes olla värejä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mummilla oli mustat hiukset loppuun asti (70+ v), eikä hän niitä värjännyt. Mahtoiko siihen aikaan edes olla värejä.
Hiusvärejä on ollut läpi maailman historian, kun ihminen puusta putosi tai merestä ryömi. Jo luolamiehet koristautuivat ja egyptiläiset vasta itseään värjäilikin. Nimenomaan korpin mustalla harmaita yms. värivikoja piiloon.
Milloin on mahtanut mummosi 70+ kuolla? Oma mummo värjäili sanojensa mukaan jo viisikymmentä luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää keinotekoisen nuoruuden ihannointia.
Miksei nainen saisi antaa hiustensa olla luonnolliset ja näyttää vaikka 100-vuotiaalta, jos siltä tuntuu? Ei naiset ole täällä maan päällä sinun silmäniloksesi, vaan ihan omaa elämäänsä viettämässä juuri sen näköisenä kuin itse haluavat.
Kaikki eivät edes pystyisi värjäämään hiuksia noin pitkään, koska värit ovat allergisoivia.
Alapeukkua sataa mutta ei vastauksia, kolahtiko totuus liikaa umpipinnallisten ihmisten sisimpään vai mikä tuli ;)
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa, että vanhenee silmissä?
Sikke on kaunis kuten myös hänen muutamaa vuotta nuorempi sisarensakin. Ikä on vain numeroita.
Väriä saa purkeista.