Mies! Kehtaatko ostaa tamponeja, siteitä tai kondomeja
Jos puolisosi pyytää tuomaan kaupasta? Osaatko ostaa oikeaa merkkiä ja laatua?
Kommentit (26)
Särkyykö miehisyyden herkkä ydin jos koskee pakkaukseen, joka sisältää tuotteita jotka tulevat naisen intiimikäyttöön vai mikä tässä on?
Ymmärrän hyvin jos vaikka menkkaveri ällöttää, mutta puhtaat, käyttämättömät siteet?
Eiköhän ihan jokainen ajattele että siinä viedään tyttöystävälle/vaimolle/perheenjäsenelle niitä, ei kukaan ajattele että mies on työntämässä niitä tamponeja omiin ruumiinaukkoihinsa.
En tajua mitä kehtaamista siinä on. Tottakai mies kehtaa ostaa normaaleja tarvikkeita. Tosin itse käytän yleensä kestositeitä, ei pelkää niitäkään, vaan nakkaa veriset siteet pesukoneeseen kun pitää pestä.
Joku nyt selittää, että MIKSI ei kehtaisi? Mikä siinä voi olla muka noloa?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:56"]
Kysyin mieheltä, niin ei kehtaisi eikä yhtään tietäisi mitä ostaa. Jos nyt ihan pakko olisi, esim. minä kotona menkoissa ja mahataudissa, niin kai hän jotenkin sen handlaisi.
[/quote]
Nappaa miehelle puhelimen kameralla side-/tamponipaketistasi kuva mukaan niin hän voi sitten kaupassa katsoa mallia minkälainen pakkaus sieltä pitää tuoda :)
Kehtaan ostaa kaikkea mitä kaupan hyllystä löytyy.
Kyllä. Myös rintaliivinsuojia, noutaa apteekista gyne-reseptillä kummallisuuksia ja olen jopa joskus ostanut alkoholittoman siiderinkin!