Mies! Kehtaatko ostaa tamponeja, siteitä tai kondomeja
Jos puolisosi pyytää tuomaan kaupasta? Osaatko ostaa oikeaa merkkiä ja laatua?
Kommentit (26)
Olen nainen mutta pakko kertoa kun on niin hauska... Olin nuorempana kaupassa kassalla töissä, ja kerran sisään käveli rempseästi keski-ikäinen mies, ja kovaan ääneen sanoi: "pitäisi rouvalle niitä VITTURÄTTEJÄ, missähän niitä semmosia on?" Ei ainakaan hävennyt asiaa, kun kailotti siinä kassalle kovalla äänellä asian koko kaupan kuullen :D
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:42"]Olen nainen mutta pakko kertoa kun on niin hauska... Olin nuorempana kaupassa kassalla töissä, ja kerran sisään käveli rempseästi keski-ikäinen mies, ja kovaan ääneen sanoi: "pitäisi rouvalle niitä VITTURÄTTEJÄ, missähän niitä semmosia on?" Ei ainakaan hävennyt asiaa, kun kailotti siinä kassalle kovalla äänellä asian koko kaupan kuullen :D
[/quote]
Ai kauhee! :`D Ap
Kyllä. Aluksi teki tiukkaa, mutta silloin olinkin vielä poika. Nyt olen Miehinen Mies ja ylpeästi lavon tamppoonit tiskiin.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:43"]Kyllä. Aluksi teki tiukkaa, mutta silloin olinkin vielä poika. Nyt olen Miehinen Mies ja ylpeästi lavon tamppoonit tiskiin.
[/quote]
Upeaa
Mikä mies se semmoinen on jos ei ostoksia voi kaupasta tehdä. Ei ole ollut mikään ongelma vaikka ainahan sitä miettii mitä kassa miettii, kun ostoksia tulee vastaan liukuhihnalla ;)
Olen sellainen kaunis mies, joten myyjä tuskin hätkähtää jos ostan... ajattelee, että menee omaan käyttöön.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:41"]
Puolisoni ei tarvitse kondomeja.. Itselleni aina joskus ostan.
[/quote]
Haha :D
Kysyin mieheltä, niin ei kehtaisi eikä yhtään tietäisi mitä ostaa. Jos nyt ihan pakko olisi, esim. minä kotona menkoissa ja mahataudissa, niin kai hän jotenkin sen handlaisi.
Mun mies ei kehtais. Aina menee hyllyn toiselle puolelle piiloon jos oon sideosastolla. :D
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:39"]Mun mies ei kehtais. Aina menee hyllyn toiselle puolelle piiloon jos oon sideosastolla. :D
[/quote]
Voi apua, mikä poikanen! Kyllä MIES ymmärtää kuukautisten luonnollisuuden eikä moisia häpeä.
kondomien ostohan on iloinen tapahtuma. muijien tavaroita meidän ei tarvitse ostaa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:44"]kondomien ostohan on iloinen tapahtuma. muijien tavaroita meidän ei tarvitse ostaa.
[/quote]
No entä jos tulis tilanne, että olis ihan pakko ostaa? Kehtaisitko? Vai sanoisitko puolisollesi, että nyt on kuule sellainen tilanne, että sun täytys hakea niitä ihan itse? Ap
Vastaan mieheni puolesta, kyllä kehtaa ja ihan oikeaa merkkiä ja tyyppiä :)
Olemme luojan kiitos aikuisia ihmisiä.
Kyllä kehtaan. Voi kun edes kerran olisi syytä ostaa. Kaikkia vaan ei oo luotu seksiin tai parisuhteeseen.
Mun mies kyllä ostaa. On 36-vuotias. Kysyy vain, että montako tippaa. :) Merkit tietää.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:44"]kondomien ostohan on iloinen tapahtuma. muijien tavaroita meidän ei tarvitse ostaa. [/quote] No entä jos tulis tilanne, että olis ihan pakko ostaa? Kehtaisitko? Vai sanoisitko puolisollesi, että nyt on kuule sellainen tilanne, että sun täytys hakea niitä ihan itse? Ap
[/quote]
puolisoni on mies, sanoinhan että me ei tarvita naisten kamoja :) mutta jos joku nainen pyytäisi ostamaan, kehtaisin.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:44"]kondomien ostohan on iloinen tapahtuma. muijien tavaroita meidän ei tarvitse ostaa. [/quote] No entä jos tulis tilanne, että olis ihan pakko ostaa? Kehtaisitko? Vai sanoisitko puolisollesi, että nyt on kuule sellainen tilanne, että sun täytys hakea niitä ihan itse? Ap
[/quote]
puolisoni on mies, sanoinhan että me ei tarvita naisten kamoja :) mutta jos joku nainen pyytäisi ostamaan, kehtaisin.
[/quote]
Aa, okei. No sitten ei mitään. :-) Ap
aika erikoista jos ei tiedä mitä merkkiä kondomeja puoliso käyttää...
Puolisoni ei tarvitse kondomeja.. Itselleni aina joskus ostan.
En ole kyllä ikinä ostanut noita naisten juttuja, mutta enköhän kehtaisi jos tosipaikka tulisi.