Olen menettäny ystäväni salaliittoteorioille. Vertaistukea?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vielä uudelleen: tietääkö joku mistä voisi löytää vertaistukea tällaiseen asiaan? Olen yrittänyt löytää.
Mulla on yksi ystävä joka on hurahtanut salaliittoteorioihin. En ole nähnyt muita vaihtoehtoja kuin lopettaa yhteydenpidon ainakin siksi aikaa kun korona on tapetilla. En jaksanut enää kuunnella sitä paasamista ja aivottomaksi lampaaksi haukkumista. Vertaistukea en nyt oikein osaa antaa tai suositella, sanoisin vaan että kannattaa hakeutua sellaisten ihmisten seuraan joiden ajatusmaailma on samankaltainen kuin omasi.
Pääasia, että kaikki arvostaa toisten mielipiteitä niin ei synny riitaa. Ja jos ei halua puhua koronasta voi sopia, että hei kaveri ei puhuta koronasta enää vaan keskitytään muihin juttuihin niin ei tarvi väitellä siitä ja jos väittelettekin niin silloinkin voi arvostaa toistensa mielipiteitä. On hyvä, että maailmassa on erilaisia mielipiteitä, koska kuinka tylsää olisi jos kaikki olisi samaa mieltä kaikesta? Eli turhaan rikkoa ystävyyssuhteita koronan takia. Nyt herätys.
Silloin, jos toinen ei keskustele koronasta tai vaikkapa rokotteesta vaan jauhaa ja paasaa, liittää kaiken koronaan, ei se johda mihinkään. Silloin tällainen ihminen suljetaan omasta elämästä pois. Ihan samoin kuin tehdään oli aihe mikä vain. Ihmisiä, jotka eivät tuota mitään, ei vaan tarvitse kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne salaliitot ole kusetusta. Niillä yritetään vain pitää isoa massaa poissa totuudesta. Tajua jo. Te lampaat olette kusessa jos ette herää pian. Koronarokotteita en suosittele kenellekkään.
Jos olisit minun tuttavapiirissäni, kiertäisin sinut kaukaa.
Ajattelisin, että olet fanaatikko, joka myrkyttää ilmapiirin ympärillään.
En puhu paljoa koronasta, mutta totuuden tiedän siitä. Mikään koronan takana ei ole positiivista. Sitä vain käytetään hyväksi väestönvähennykseen ja kontrollin luomiseen.
Ja mistähän sä tämän totuuden olet kuullut? Kerro miksi sä uskot jotain ihmistä joka tämmöistä julistaa, mistä sä tiedät että se puhuu totta? Missä faktat?
Nämä peruskoulupohjaiset tee-se-itse-youtube-tutkijat ovat aina jostain löytäneet sen totuuden ja tietävät paremmin kuin koulutetut lääketieteen ammattilaiset.
"koulutetut lääketieteen ammattilaiset."
Valitettavasti tuo tiede on korruptoitua suurin osin, eli se ei ole oikeata tiedettä enää, jota se oli vielä joskus. Lääketiede kaikista aloista on nykyisin ylivoimaisesti suurin poliitikkojen lobbaaja esim. Usassa.
Ihmiset tosiaa itse kykenevät tutkimaan asioita ja jotkut omistavat sille niin huomattavasti aikaa, että he myös saavat näitä asioita selville.
Mutta joku tee-se-itse noitatohtori sitten on oikeassa? Millä logiikalla ja perusteella?
Niin kauan, kuin epäilyksiään esittävät hyvin korkeasti koulutetut alan ammattilaiset, niin kauan on oltava skeptinen rokotteista, olkoonkin, että epäilijöitä ainakin julkisuudessa on vähemmistö. Olisin ite aikaa sitten varmaan ottanut 1. rokotteen jne., jos en olisi törmännyt näihin ammattilaisten epäilyksiin, jotka on virologeja, mikrobiologeja jne.
Tiede toimii myös siten, että julkisuudessa on kaikki äänet (myös epäilykset) joilla on aihealueen asiantuntemus, tieteessä ei ole kysymys siitä, onko enemmistö jotain mieltä (enemmistön mielipiteeseen vedotaan esim. mediassa usein), vaan kysymys on siitä, että tutkimuksella ja faktalla päädytään johonkin lopputulokseen, joka siltikään ei välttämättä ole ehdoton totuus.
Tieteessä nimenomaan on kyse enemmistöstä. Ei mielipiteistä tosin, vaan siitä mihin suurin osa pätevistä tieteellisistä tutkimuksista osoittaa. Voi löytyä yksittäisiä tutkimuksia, jotka osoittavat kaksi astetta oikealle tai vasemmalle yleisestä linjasta, mutta se ei ole riittävästi muuttamaan lopputulosta sillä hetkellä. Mikäli asia sitten todellisuudessa onkin eri tavalla kuin mitä siihenastiset tutkimukset ovat osoittaneet, niitä eriäviä päteviä tutkimuksia tulee ihan varmasti yhä enemmän ja enemmän, jolloin siitä suunnasta tulee lopulta se enemmistö.
Se tieteellisessä tutkimuksessa onkin hienoa, että sitä mukaan kun tieto lisääntyy, saadaan yhä suurempi varmuus asian oikeasta laidasta, eikä mitään ole hakattu kiveen lopullisesti. Tieteessä huomioidaan myös enemmistönäkemyksestä poikkeavat tutkimukset, etenkin jos/kun niitä alkaa olla sen verran, että sillä on jo merkitystä lopputuloksen kannalta.
Salaliittoteoriassa taas päätetään ensin lopputulema, eli se mihin halutaan uskoa ja sitten keskitytään kaivamaan vain sellaista aineistoa mikä sopii omaan agendaan ja sivuutetaan kaikki muu. Ei vaikuta kovinkaan objektiiviselta vai mitä?
"Tieteessä nimenomaan on kyse enemmistöstä."
Tiede ei ole mikään huutoäänestys, vaan tieteen on perustuttava faktaan niin tarkasti, kuin mahdollista. Tämä mahdollistaa myös vähemmistön oikeassa olon. Tieto muuttuu myös, eikä ole kiveen hakatttu.
Siis luitko edes noita ekoja sanoja pidemmälle? 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vielä uudelleen: tietääkö joku mistä voisi löytää vertaistukea tällaiseen asiaan? Olen yrittänyt löytää.
Mulla on yksi ystävä joka on hurahtanut salaliittoteorioihin. En ole nähnyt muita vaihtoehtoja kuin lopettaa yhteydenpidon ainakin siksi aikaa kun korona on tapetilla. En jaksanut enää kuunnella sitä paasamista ja aivottomaksi lampaaksi haukkumista. Vertaistukea en nyt oikein osaa antaa tai suositella, sanoisin vaan että kannattaa hakeutua sellaisten ihmisten seuraan joiden ajatusmaailma on samankaltainen kuin omasi.
Pääasia, että kaikki arvostaa toisten mielipiteitä niin ei synny riitaa. Ja jos ei halua puhua koronasta voi sopia, että hei kaveri ei puhuta koronasta enää vaan keskitytään muihin juttuihin niin ei tarvi väitellä siitä ja jos väittelettekin niin silloinkin voi arvostaa toistensa mielipiteitä. On hyvä, että maailmassa on erilaisia mielipiteitä, koska kuinka tylsää olisi jos kaikki olisi samaa mieltä kaikesta? Eli turhaan rikkoa ystävyyssuhteita koronan takia. Nyt herätys.
No minun olisi vaikea pitää suhdetta esim sellaiseen ystävään, joka marssii VKK:n mielenosoituksessa ja julistaa kantamassaan pahvissa, että "korona on huijaus". Jo joku Turtiaisen kannattaminen on niin kaukana omasta ajattelustani, että vaikea olisi ko kannattajan kanssa mennä huolettomasti kahvikupilliselle.
No sitten sinulla on ilmeisesti tuollaisia statukseen perustuvia juttuja, joiden perusteella arvotat ihmisen. Olet siis kykenemmätön näkemään itse ihmisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ap parkaa kun sattui tänne kyselemään, ketään ei kiinnosta itse kysymys vaan paasataan omia näkemyksiä aiheen vierestä, puitu jo sadoissa ketjuissa.
Minä ainakin annoin neuvon, ota etäisyyttä! Ei ole kenenkään paasaamista pakko kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla tätä totalitarismia on jo alkanut tapahtua ennen täysin demokraattisissa valtioissa. Miettikääpä mitä Kanadassa, Australiassa, Itävallassa tai Ranskassakin tapahtuu. Miksi Suomen media puhuu Kanadan tapahtumista suoraan Kanadan valtamedian äänellä? Itsellä silmät avautui noiden Kanadan tapahtumien aikaan, kun vertailin eri medioita keskenään ja huomasin että mm. Fox ja R*bel-news pystyy antamaan oikeamman todisteisiin perustuvan näkemyksen! Miksi demokraattisessa Suomen tasavallassa puhutaan myönteiseen kannustavaan sävyyn Itävallan pakkopiikityksistä? Onko sellainen demokraattista ajattelua kysyn vaan arvon piikkiuskovaiset?
Miksihän tämä kommentti kertaalleen poistettiin?
Sinä katsot asiaa sun ”piikkiuskovaisten” vihan läpi. Minä näen jokaisen uutisen hyvinkin neutraalina, puolesta ja vastaan. Sama tapahtuu kun kirjoitetaan rokottamattomien sairastamisesta. Sinä näet sen propagandana, minä juttuns muiden joukossa. Päätökseni rokotteesta olen tehnyt ihan muun tiedon kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne salaliitot ole kusetusta. Niillä yritetään vain pitää isoa massaa poissa totuudesta. Tajua jo. Te lampaat olette kusessa jos ette herää pian. Koronarokotteita en suosittele kenellekkään.
En puhu paljoa koronasta, mutta totuuden tiedän siitä. Mikään koronan takana ei ole positiivista. Sitä vain käytetään hyväksi väestönvähennykseen ja kontrollin luomiseen.
Ja mistähän sä tämän totuuden olet kuullut? Kerro miksi sä uskot jotain ihmistä joka tämmöistä julistaa, mistä sä tiedät että se puhuu totta? Missä faktat?
Nämä peruskoulupohjaiset tee-se-itse-youtube-tutkijat ovat aina jostain löytäneet sen totuuden ja tietävät paremmin kuin koulutetut lääketieteen ammattilaiset.
Vaimolleni 5G- koronarokotekytköksestä vaahtosi hänen sairaanhoitajatuttavansa.
Tämän sairaanhoitajan insinööriveli on mukana samassa aktivismissa.
Molemmat suorittivat lukion ihan hyvin paperein ja olivat peruskoulussa kärkipään oppilaita.
Hihhulusmi voi näemmä tarttua koulutettuihinkin.
Onhan meillä akateemisia kreationistejakin, siis tyyppejä, jotka uskovat Jumalan luoneen Maan 6000v sitten ja tämän olevan tieteellisesti todistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävalta 3600e sakko ,jos ei ota k-rokotusta ,vankila.
Ranska rokotus 3kk välein miltä kuulostaa tämän hetken tilanne ?
Koronapassin edellytyksenä on 4 kuukauden välein uusittava rokote -- suomalainen nainen kertoo siitä, miten Ranskassa astuu nyt helmikuun puolessa välissä voimaan uusi laki, jonka mukaan kaikkien yli 18-vuotiaiden täytyy hakea aina neljän kuukauden välein buusterirokote, jotta heidän "terveyspassinsa" QR-koodi pysyy voimassa. Nainen kertoo tällä videolla, kuinka Ranskassa ei pääse enää ravintolaan, kuntosalille tai ostoskeskuksiin, jos ei ole näyttää voimassa olevaa terveyspassin QR-koodia. Kansalaiset voivat saada sakkoja tai pahimmassa tapauksessa jopa vankeutta, jos he jäävät kiinni kaverin tai väärennetyn passin käyttämisestä.
korjaus 4kk välein.
Niin? Pointtisi on?
Ihan ap:n alkuperäiseen kommenttiin vastaus, on kokemusta. Minulla avopuoliso sekosi salaliittoteorioihin. Meillä oli alun perin ihan normaali suhde jossa suunniteltiin yhteistä tulevaisuutta ja perheen perustamista. Yhtenä keväänä alkoi vain vähitellen tulla outoja puheita. Muistan ensimmäisen kerran kun viittasi jotenkin siihen suuntaan, että ei tämä kyllä voi olla sattumaa kun tapahtui jotain ihan tosi arkista, tyyliin jouduttiin pysähtymään punaisiin jokaisissa liikennevaloissa työmatkalla. Muistan sen, koska se oli niin hänelle epätyypillistä ja outoa, ja sillä ei ollut edes siinä tilanteessa hirveästi väliä, mutta minulle jäi mieleen että hän jotenkin puolivakavissaan ehdotti että kaupungin liikennevalot olisi säädetty niin että meidän matka hidastuu.
Näitä yksittäisiä tapauksia tuli lisää, ensin 1krt/kuukausi, sitten 2 krt/kuukausi. Puoliso muuttui levottomammaksi ja ärtyneemmäksi. Aloin siinä kohtaa ehdotella, että pitäisikö meidän käydä jossain vähän juttelemassa, kerroin että olen huomannut että hänellä on jotain meneillään.
Siitä lähti meidän eriytymisemme. Puoliso raivostui täydellisesti minuun koska en tukenut häntä harhoissaan. Hän irtisanoutui töistä siinä kohtaa ja alkoi viettää aikaa enemmän vanhemmillaan, koska minä kyttäsin ja ärsytin häntä. Tuo oli minulle kovin paikka. Vaikka minulle oli jo selvää että hänen mielenterveytensä oli pettämässä, oli rankkaa että kaikkein läheisin ihminen yhdessä hetkessä muuttuu vieraaksi ja alkaa käyttäytyä avoimen vihamielisesti.
Lopetin minun nimissäni olleen vuokrasopimuksen sitten seuraavana syksynä ja muutin pienempään asuntoon, siihen oli tietysti montakin syytä, mutta tilanne oli jo mennyt siihen että vähäkin yhdessäolo oli pelkkää huolissaan oloa ja tuntosarvet pystyssä seuraamista. Tässä kohti salaliittoteoriat olivat jo yhdistyneet netistä luettuihin hihhuliteorioihin, ei mitään väliä vaikka omat harhat oli niiden kanssa ristiriidassa, kaikki oli kuitenkin hänelle ihan loogista. Selitti niitä suu vaahdossa onnellisena nokkeluudestaan.
Ex kulutti seuraavien vuosien aikana kaiket yöt valvomalla vanhempiensa kellarissa ja suoltamalla salaliittotuubaa nettiin. Menetti kiinnostuksen ihan kaikkeen muuhun. Ei koskaan erottu virallisesti, en vain ole nähnyt exää yli 10 vuoteen ja olen nyt toisen kanssa naimisissa.
Jos joku neuvo tähän loppuun, niin pelasta ainakin itsesi. Älä anna kaverin vetää sinua alas. Tuolle ei voi mitään, mikään määrä järkipuhetta ei mene perille jos vika on muualla. Jos alkaa olla vaaraksi itselleen, voi ilmoittaa viranomaisille, mutta niin kauan kuin jotenkin pärjäilee, voi vain katsoa vierestä kun entinen läheinen romahtaa. Pitää tarkkaan harkita, haluaako pistää omat voimavarat siihen. Niitä on loppujen lopuksi jokaisella yllättävän vähän ja kun ne on käytetty, ei pahimmassa tapauksessa välttämättä ole enää resursseja esim. omaan perhe-elämään tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minun olisi vaikea pitää suhdetta esim sellaiseen ystävään, joka marssii VKK:n mielenosoituksessa ja julistaa kantamassaan pahvissa, että "korona on huijaus". Jo joku Turtiaisen kannattaminen on niin kaukana omasta ajattelustani, että vaikea olisi ko kannattajan kanssa mennä huolettomasti kahvikupilliselle.
No sitten sinulla on ilmeisesti tuollaisia statukseen perustuvia juttuja, joiden perusteella arvotat ihmisen. Olet siis kykenemmätön näkemään itse ihmisyyttä.
Ihmisyyttä näen paljonkin aivan ammattini kautta sote-puolella. Tuo huuhaa, mitä levitetään kaiken maailman siruista, väestönvaihdosta ja rokotevastaisuudesta on vain niin käsittämätöntä. Ja läheltä seuranneena korona-ajan kaaosta sairaaloissa, ajattelen, että vähättely ko pandemiaa kohtaan on hyökkäys terveydenhoidon ammattilaisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta yleensä se ihmisten välinen kanssakäyminen tapahtuu sanojen välityksellä, eikö? Ja jos vaihdetaan kuulumisia, niin en vain jaksa (!!)katsella kuvia ja videopätkiä (linkkejä, mitä saan puhelimeeni) VKK:n mielenosoituksista tai puhetta, missä vaaditaan hallituksen eroa. Luotan viralliseen tutkimukseen, en mihinkään Tiihoseen, Saloon, Korhoseen tai Turtiaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintäänkin epäilyttävältä. Ihme jos ei lampaat herää jo. Siis jos jotain piikkiä pitää saada näin väkisin niin viestiikö se jostain hyvästä. No herätys nyt ei todellakaan.
Saa olla sitä mieltä, että toimet ovat vääriä tai ylimitoitettuja. Sen yhdistäminen siihen, että menossa on maailmanlaajuinen salaliitto, kaikki tilastot on vääristeltyjä ja jokainen tutkija turmeltunut, menee jo täysin yli. Kuten myös lampaat ja herättely-yritykset. Minäkin voisin sanoa, että herää psykoosistasi, mutta en sitä tee, koska ei kuulu minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisyyttä näen paljonkin aivan ammattini kautta sote-puolella. Tuo huuhaa, mitä levitetään kaiken maailman siruista, väestönvaihdosta ja rokotevastaisuudesta on vain niin käsittämätöntä. Ja läheltä seuranneena korona-ajan kaaosta sairaaloissa, ajattelen, että vähättely ko pandemiaa kohtaan on hyökkäys terveydenhoidon ammattilaisia kohtaan.
Itse kyllä uskon koronan olemassaoloon ja että voi tulla pahana, mutta yhtälailla uskon siihen mitä näen silmien edessä tapahtumassa. En usko mikrosiruihin rokotteissa yms. mutta en usko puhtaasti niiden haitattomuuteenkaan. Itsellä jo henk.koht. kokemusta. Eikös sekin oli hyökkäys terveydenhoidon ammattiryhmää kohtaan, että potkitaan ulos työstään kun ei noita rokotteita ota? Varmasti joukossa niitä jotka ovat 1 tai 2 ottaneet ja yhtään enempää eivät halua, kun ei perustu enää mihinkään faktoihin?
Kyllä terveydehoidossa on pitkään ollut rokotepakko, jo opiskeluvaiheessa opiskelijat saavat tietyt rokotteet, jos aiemmin saadut eivät enää ole voimassa. En usko, että olisin edes voinut jatkaa opiskelua, jos olisin kieltäytynyt rokotuksista. Ja se, että nyt kieltäytyy rokotuksesta on selvä este sille, ettei voi työskennellä hyvin haavottuvaisten potilaiden hoitajana. Palkan maksun lopettaminen seuraa siitä, kun ei voi käydä töissä. En tiedä mikä velvollisuus työnantajalla on sitten etsiä korvaava työ lähihoitajalle ( oli tv:ssa uutispätkässä) ja löytyykö sitä? Varmaan oma asenne myös vaikuttaa, miten vakuuttunut on siitä, että rokote aiheuttaa vaikka mitä sivuoireita. Käsi on kipeä, niin useiden rokotusten jälkeen, voi tulla lämpöä jne ja nämä sivuoireet ovat tiedossa. Varmaan sivuoireita löytyy paljon, jos ahkerasti niitä hakee netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintäänkin epäilyttävältä. Ihme jos ei lampaat herää jo. Siis jos jotain piikkiä pitää saada näin väkisin niin viestiikö se jostain hyvästä. No herätys nyt ei todellakaan.
Saa olla sitä mieltä, että toimet ovat vääriä tai ylimitoitettuja. Sen yhdistäminen siihen, että menossa on maailmanlaajuinen salaliitto, kaikki tilastot on vääristeltyjä ja jokainen tutkija turmeltunut, menee jo täysin yli. Kuten myös lampaat ja herättely-yritykset. Minäkin voisin sanoa, että herää psykoosistasi, mutta en sitä tee, koska ei kuulu minulle.
Ei kaikki tutkijat ole turmeltuneita, ainoastaan ne jotka on saaneet rahoituksen suoraan tai epäsuorasti isoilta lääkefirmoilta. Ja jos tehdään tutkimus Pfizeri rokotteesta jonka sama firma kustantaa, niin se Ei ole puolueeton. Liikaa outoja tapahtumia tämän ympärillä nyt tapahtuu, että voisi uskoa että kaikki on normaalisti. Haluaisitko tällä hetkellä muuttaa esim Australiaan,Itävaltaan tai Ranskaan? Ei ole normaalia yhden taudin perusteella jakaa ihmisiä ryhmiin ja pakottaa sakkojen ja vankeustuomion uhalla jonkun rokotteen ottamaan.
Ihan sama mitä oletetaan olevan tulossa, mutta Edes tämänhetkiset tapahtumat eivät istu omaan maailmankuvaani demokratiasta.
Et puhu demokratiasta vaan idealismista. Asun ulkomailla, voisin muuttaa vaikka Australiaan, Suomeen en palaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vaikea varmaan rämpiä tuollaisesta harhaisesta suosta ylöspäin, sorry en voi auttaa.
Mikä siinä on harhaista, tai mikä tekee siitä harhaisan? Sekö, että se ei ole virallisesti todettua? Eli jos on näin, niin silloin et usko siksi, koska luotat valtioon niin paljon. Ei se sen vaikeampaa ole. Kyse on kai pohjimmiltaan siitä, mikä on luottamus instituutioihin.
Mieluummin luotan länsimaiseen valtioon kuin johonkin pizzalaatikoiden keskellä elävään lääkkeitä popsivaan tubettavaan foliohattuhörhöön. Kuka tahansa skitsofreniapotilas saattaa olla jonkun "uskottavan" videon takana. Kannattaa olla oileasti lähdekriittinen.
Tämä! Ja nämä rokotevastaiset fanaatikot tyrkyttävät AINA poikkeuksetta englanninkielisiä linkkejä, joissa joku "Professori" kertoo rokotteiden vaarallisuudesta. Ei IKINÄ koskaan tule suomenkielistä linkkiä, mistähän johtuu? Eivätkö he tajua, miten paljon Amerikassa ja Briteissä on näitä valeuutisia, on uskottavan näköisiä nettisivuja ja niissä korostuu aina, että sen tutkimuksen on tehnyt joku "luotettava" korkeanpiarvoinen henkilö tai laitos. Olen pyytänyt sata kertaa suomenkielistä linkkiä mutta heillä ei ole sitä antaa. Miksi????
Olen nähnyt lukuisia saksankielisiä, saksalaisten lääkäreiden, tutkijoiden ja asianajajien lähetyksiä näistä. Usein mukana on ollut suomennos. Kun olen kirjoittanut näistä (tai joku muu) niin ketjut on lopetettu nopeasti. Sen vuoksi turha enää antaa linkkejä. Mutta saksankieliset löytävät varmasti halutessaan nämä lähetykset. Koska näiden kyseisten ihmisten henkilötiedot ja työpaikat on selkeästi ilmoitettu niin ne on myös helppo tarkistaa. Sama koskee noita amerkkalaisia lähteitä. Kyllä siellä on todistetusti kuuluisia lääkäreitä ja sairaaloiden johtajiakin. Etsikää itse sitä tietoa!
Saksa, Itävalta ja Sveitsi ovatkin homeopaattien ja muiden puoskarien luvattua maata. Monet lääkärit ova puoskaroinnin kelkassa, koska asiakkaat maksavat.
Minulla on käynyt näin. Hyvä puoli traagisessa tapauksessa on ainoastaan se, että tunnistan nykyään erittäin helposti harhaisen käytöksen kun näen sitä. Voin kohauttaa olkapäitä ja jatkaa matkaa. Nuorena ja idealistisena kuvittelin, että on mahdollista "pelastaa" jokainen höyrähtänyt keskustelemalla ja päätyä yhteisymmärrykseen. Nyt tiedän että niin ei ole, enkä enää menetä mielenrauhaani kun kohtaan sellaista.
Vähän jopa kyllästyttää, kun monet fiksut ystävät päivästä päivään jaksavat ihmetellä "kuinka nuo xxx-liikkeen porukat oikeasti uskovat tuohon? eivätkö ne tajua? miksi ne eivät ymmärrä, että ... plääplääplää" Minua ei hämmästytä ollenkaan, näen mistä päin tuulee enkä jaksa vihata. Enkä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä uskon koronan olemassaoloon ja että voi tulla pahana, mutta yhtälailla uskon siihen mitä näen silmien edessä tapahtumassa. En usko mikrosiruihin rokotteissa yms. mutta en usko puhtaasti niiden haitattomuuteenkaan. Itsellä jo henk.koht. kokemusta. Eikös sekin oli hyökkäys terveydenhoidon ammattiryhmää kohtaan, että potkitaan ulos työstään kun ei noita rokotteita ota? Varmasti joukossa niitä jotka ovat 1 tai 2 ottaneet ja yhtään enempää eivät halua, kun ei perustu enää mihinkään faktoihin?
Kyllä terveydehoidossa on pitkään ollut rokotepakko, jo opiskeluvaiheessa opiskelijat saavat tietyt rokotteet, jos aiemmin saadut eivät enää ole voimassa. En usko, että olisin edes voinut jatkaa opiskelua, jos olisin kieltäytynyt rokotuksista. Ja se, että nyt kieltäytyy rokotuksesta on selvä este sille, ettei voi työskennellä hyvin haavottuvaisten potilaiden hoitajana. Palkan maksun lopettaminen seuraa siitä, kun ei voi käydä töissä. En tiedä mikä velvollisuus työnantajalla on sitten etsiä korvaava työ lähihoitajalle ( oli tv:ssa uutispätkässä) ja löytyykö sitä? Varmaan oma asenne myös vaikuttaa, miten vakuuttunut on siitä, että rokote aiheuttaa vaikka mitä sivuoireita. Käsi on kipeä, niin useiden rokotusten jälkeen, voi tulla lämpöä jne ja nämä sivuoireet ovat tiedossa. Varmaan sivuoireita löytyy paljon, jos ahkerasti niitä hakee netistä.
Ainoa vaan että tällä rokotteella ei edelleenkään suojella muita. Riskiryhmät ovat ottaneet rokotteensa että suojaavat itsensä vakavalta tautimuodolta. Hoitajilla pitäisi olla myös oikeus päättää aikovatko suojata itsensä taudilta jossa riski päätyä sairaalahoitoon on erittäin pieni. Miksi kaikilla ei ole oikeutta päättää Itseään koskevista rokotteista. Kun niillä suojellaan tasan ja vain ainoastaan itseä vakavalta tautimuodolta. JOS edes sitäkään.
Kun olet hakeutunut terveydenhoitoalalle, sinua sitoo tartuntatautilaki, mikä velvoittaa sinut ottamaan tietyt rokotteet, mitkä myös työnantajasi sinulle kustantaa. Sairaaloissa on paljon riskiryhmäpotilaita, joille edes rokotteet eivät anna suojaa ( lääkkeiden tai hoitojen takia). Se, että jotkut terveet ihmiset uhmassaan kieltäytyvät "minua ei määräillä tai päätän itse kehostani" tuntuu niin käsittämättömältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko tässä on vain myöntää että asiat ovat menossa huolestuttavaan suuntaan maailmalla. Ja se jolla on rahaa, on valtaa. Suomessa Pfizerin entinen lääkemyynnin johtaja istuu nyt Sanomamedian business managerina. Kyllä siinä vähän alkaa horjua usko Sanomamedian puolueettomuuteen.
EU:n johdossa istuu Heiko von der leyenin (Medical Director of the US biotech company Orgenesis which is specialized in cell and gene therapies) vaimo.
Eikö nuo ole vähän erikoisia kytköksiä?On todella. Mutta täälläkään lukijat eivät ymmärrä mistä on kysymys.
Jokaisessa toimistossa istuu moderoija joka poimii pois kaikki "sopimattomat" uutiset. Eikä tämä ole mennyt liian pitkälle.
Kyllä ne ymmärtää mistä on kysymys. Ihmiset vaihtaa työpaikkaa. Ihan joka asiasta saa kaivettua korruption ja kytkösiä, jos haluaa.
Kerro mikä merkitys nyt vaikkapa näillä kytköksillä sun mielestä on. Tiedätkö mitä tarkistetaan tuollaisiin pesteihin? Tiedätkö millaiset salassapitosäädökset noissa on?
Vierailija kirjoitti:
Olette sekä sokeita että tyhmiä, surkuhupaisaa että totuus on tullut mm kiurulta ja Niinistöltä koskien uutta maailmanjärjestystä ja googlettamalla löytyy myös tuosta sirutuksesta ja väestönvähennyksestä ,korona on vain lopun alkua ja kaikki nivoutuu yhteen,no jatkakaa vain auktoriteetti sokeuttanne,kyllä tulette yllättymään ja järkyttymään (tai ainakin yllättymään miten me hörhöt oltiin oikeassa näissäkin asioissa)
Ikävä rikkoa sun kuplasi, mutta se hörhön titteli ei ole sulla sirun tai passin tai muunkaan kaikkien luettavissa olevan vuoksi. Miten sellainen mistä on puhuttu voisi yllättää?
Erottakaa toisistaan sairaus,ksitsofrenia ja maailman tapahtumat.
Ne jotka sanoo "rokote ei ole turvallinen" ovat siis sun mielestä ilman kytköksiä ja ihan puhtaasta sydämestään vaan infoavat?
Miksi sitten yllättävän monet ravinto-, hyvinvointi- ja urheiluvalmennuksia myyvät tahot ovat sitä mieltä että rokote ei ole turvallinen? Voisko syy olla niiden "kytköksissä" ja hlökohtaisen edun tavoittelemisessa ehkä?
Ihmepillereitä, mehuja ja verkostomarkkinointia, koko kehon hyvinvointikurssit, osta ruokavalio joka vahvistaa vastustuskykyä, tässä käärmeöljyä, free to heal kirja jne.