oletko joutunut olemaan nälässä kyläpaikassa?
Esimerkiksi silloin kun olet yöpynyt kyläpaikassa?
Kommentit (2563)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä moni itkee nälkäänsä, mutta mitä ihmettä te sitten haluatte syödä ja kuinka paljon? Kertokaapas nyt? On muutamaan kertaan jo kysytty, mutta kukaan ei vastaa. Pitääkö olla syöttöporsaalle varattava paljullinen puolen tunnin välein vai kuinka paljon? Mikä on se ruokarytmi ja mitä mihinkin aikaan pitäisi saada suuhun?
Minä haluaisin jotain pientä aamupalaa aamulla klo 8-10 välillä, jotain ruokaa viimeistään klo 13-14 maissa ja illalla vielä jotain syötävää esim. 18-19 maissa, mielellään illalla jotain leipää tai karjalanpiirakoita, juustoa, kurkkua jne.
Työttömän aamupala-aika.
Vierailija kirjoitti:
Äitini on 75-v keijukainen. Tekee tosi hyvää ruokaa ja ihania leipomuksia, mutta ei ymmärrä että perheessämme kaikki harrastavat liikuntaa ja kaksi teinipoikaamme vieläpä ovat kasvuiässä, joten ruokamäärät pitäisi olla paljon isompia ja ruokailuvälit tiheämpiä mihin hän itse on tottunut. Plus minä olen kasvissyöjä, niin proteiinia ei ole minulle tarjolla ollenkaan ja nälkä mouruaa jo alkuyöstä.
Olemme ratkaisseet tämän niin, että kun auto lähtee mummolan pihasta (ja joskus jo menomatkalla) ajamme suoraan Abc:n kautta...
Minun jälkikasvulle myös maistuu ruoka hyvin, kun taas itse syön paljon vähemmän. Minulla ei ole edes niin isoja kattiloita ym., missä saisin riittävästi tehtyä sitä määrää, mikä olisi tarve. Eikä rahakaan riitä.
Piti oikein miettiä että moniko on syönyt meidän maksamia ruokia ilmaiseksi mutta ei ole antanut mitään meille . Huh.