Suuri AV-simulaattori, lähetä tyypillinen viesti
Tähän tyyliin:
Siis mä en kestä, mun mies pieraisi taas.
Kommentit (540)
Eikö näitä neekereitä jumalauta saa pois Suomesta???!!!1111
Täällä on satanut koko kesäkuun ja sade jatkuu yhä. Jes mikä kesäloma! T. Ammattivalittaja
Miten saisin vaimoni innostumaan anaaliseksistä?
Huhuu huivipoju-Jere, joko on Marimekon huivi mennyt kaupaksi?
Onko miehelläsi shower vai grower?
Taas on näköjään Iltasanomien toimittaja hakenut juttuinspiraatiota av:lta! [linkki]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 02:59"]Taas on näköjään Iltasanomien toimittaja hakenut juttuinspiraatiota av:lta! [linkki]
[/quote]
Linkki ei näy mobiilissa :( Voisko joku kertoa lyhyesti mistä kyse?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 02:48"]Eikö näitä neekereitä jumalauta saa pois Suomesta???!!!1111
[/quote]
Ilmoitettu ylläpidolle!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 02:44"]Nyt se oli viimeinen niitti eli nyt RIITTI! Päätös on tehty, muutan Suomesta pois! En enää halua asua maassa joksi Suomi on muuttumassa! Adios!
[/quote]
Jos ei kelpaa niin senkus muutat! Turha tulla tänne sitten eläkepäivillä hyödyntämään palveluita! Isämmaanpetturi!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:47"]Joko teille on tullut kutsu Linnan juhliin?
[/quote]
Provo! Kutsut lähetetään vasta marraskuussa.
Miksi Roope Salminen ja Mikko Kuustonen on nykyään joka paikassa esillä?
Miten joku voi elää kehä III:n ulkopuolella ja olla vieläpä onnellinen?
Kuulepa! Mitäköhän Maajussille morsian -Raunolle kuuluu nykyisin? Onko muita, jotka ajattelevat silloin tällöin Raunoa?
Olen kondiittori ja sain ison kakkutilauksen homoparin hääjuhliin. Monenko munan kakku kannattaisi leipoa? Vieraiden määrän tiedän, muttei ole tiedossa montako miesvierasta tulee ja moniko heistä on munan perään. Mikä neuvoksi?
Onko lentoaika Lontooseen yhtä pitkä sekä meno- että paluulennolla? Lontooseen saapuessani tuntuu aina etten ole menettänyt juuri ollenkaan aikaa, kun taas Helsinkiin palatessa ärsyttää, kun kellonaika on jo niin myöhäinen ja aikaa on vain hukkunut jonnekin. Mistä tämä voisi johtua?
Olen 26v ja juuri jäänyt sinkuksi. Onko peli jo menetetty? Voiko tässä iässä enää löytää ketään kunnollista? :(
Missä se laukku-Leena menee nykyisin?
Lähetä täällä terveiset mielessäsi pörräävälle ihmiselle(/hyönteiselle)!