Suuri AV-simulaattori, lähetä tyypillinen viesti
Tähän tyyliin:
Siis mä en kestä, mun mies pieraisi taas.
Kommentit (540)
Mitä mieltä nimestä Libresse? Ollaan miehen kanssa ajateltu sitä pienen masuasukkimme nimeksi. Pidetään sitä nättinä ja sopivan erikoisena nimenä. Mitä sanoo arvon av-raati? Poika siis tulossa ja sukunimemme on Vuokkonen.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:27"]Voiko korvat sitoa letille jos ne lepattaa tuulessa? Käyko tavallinen kuminauha vai pitääkö olla jotain hienonpaa??
[/quote]
Taidan olla aika väsynyt kun nauroin tälle niin äänekkäästi, että kissakin heräsi :'D
pyyhin pimpulilla vessanpöntön nupit ja hanat.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:33"]Teini toi poikaystävän näytille ekaa kertaa!!!
Tytär on puhunut paljon poikaystävästään, ovat kuulemma niin rakastuneita, sopivat yhteen, sielunkumppaneita jne. Ovat jopa syntyneet samana päivänä. No olin tästä tietenkin iloinen kunnes tapasin hänet.
Hän näytti niin tutulta. Ja kun selvisi että hänet on adoptoitu vauvana, tajusin hänen olevan tyttäreni kaksosveli.
Eli 15 vuotta sitten olin itse nuori äiti ja synnytin kaksoset, tytön ja pojan, tein vaikeimman päätöksen elämässäni, en olisi selvinnyt molemmista, joten päätin luopua pojasta. Lasten isä ei ollut kuvioissa.
Mitä teen? Pitäisikö kertoa, ja miten kerron tästä?
[/quote]
Porvoossako asut?
vedin lärvit,olen aivan naamat.Kysyttävää?
juma,mieheni on maksanut jollekkin Elisa lortolle.
Kävin juuri kampaajalla. Kampaaja ehdotti päältä vähän kevyempää kesätyyliä ja minä annoin vapaat kädet! Mitä mieltä? Onko liian wt? Itse kyllä tykkään! https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/c3/2a/bb/c32abb0246f952a1256174cffc6ac9b4.jpg
Kyykkyvatkaten kesäpiiraat meheviksi.
Voinko jättää puolivuotiaan yksin yöksi,jos jätän kuivan vaipan ja tuttipullon viereen.
asia on niin
Ei ole.
on
Ei ole. Ja lauseen ensimmäinen sana kirjoitetaan muuten isolla. Ja sen loppuun tulee piste.
hausta vittu
Etkö parempaan pysty? Idiootti. PS. Se on 'haista'...
Painu vittuun, pelle. Buuhuu, kirjoitusvirhe. Piste. Ootko nyt onnellinen?
Olen lääkäri/lentoemäntä/anorektikko/skitsofrenikko/omakotitalossa auva/mormooni/vapaaehtoisesti lapseton/tai kirahvihan. Haluatko kysyä jotakin?
Kaikki on mamujen syytä! T. Rasisti paskahousu
Vain musta mies osaa rakastella naista!
Mistä saa saa tähän aikaan pillumehua?
Lapsella huomenna retki ja unohdettiin ostaa eväsjuomat!