Suuri AV-simulaattori, lähetä tyypillinen viesti
Tähän tyyliin:
Siis mä en kestä, mun mies pieraisi taas.
Kommentit (540)
Naapurini tuli juuri kotiin Lidlin ostoskassi kädessä. Mitä teen?
Otettiin miehen kanssa eilen vähän viintä ja päätettiin siinä pikkupähnässä varata lennot Thaimaaseen. Eka kerta siis meille kyseisellä maalla. Jännitellään reissua varmaan koko loppuvuoden ajaksi. :)) Oisko ketään antaa hyviä vinkkejä mitä kannattaa paikan päässä tehdä? Ollaan siis Khao Lantaan menossa. Välinesukellusta ajateltiin ainakin kokeilla, koska haluttais nähdä jättikilpikonnia, koralliriuskoja, paholaistauski ja ehkä lekahai-poikasiakian! Temptation iceland Suomi-kohusta opittiin, että ronsusafarit ja tiikerit kannattaa jättää pois can do-listaltamme, koska eläimet voi olla huumeiden vaikutuksen oloisena. :( Ei haluta kuitenkaan tukea eläinoikeusrikkureita. Pitkät lentomatkat Thaimaaseen vähän jännittää, etenkin jos satutaan lentää ukkosenilmassa ja koneen rungolle osuu salamia (kuten viime viikolla kävi Hellsingistä Ouluuseen matkalla olleeseen Finairin lentokoneeselle). Toivotaan, että sattuu hyvä lentosää ja kohdataan vain vähän turbolenssia! Ettei sitten lennä meitsieltä yrjänä kaaressa lentoemokin sini-valkoiselle uniformulalle! :D
Naapurimme, eli iäkkäämpi pariskunta, lähti juuri kaasu pohjassa (!) autollaan jonnekin. Heillä ei ole todellakaan tapana lähteä minnekään tähän aikaan yöstä. Mitä ihmettä? Näin siis ikkunan sälekaihtimien välistä kun lähtivät ja nyt huolestuttaa mitä on tapahtunut.
Hjälp riittääkö 185 g kaalilaatikkoa yhtä häävierasta kohden?
Mikä mun yläpäätä vaivaa!!!???!
Ap on suvakki, hyysäri, wt ja trolli!
Kuinka kertoa teinille, ettei Joulupukkia ole olemassa? Miten olette käyneet keskustelun ja miten teininne otti asian vastaan?
Ja sit heräsit 20 neliön likasesta yksiöstäs..
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:06"]Miksei työttömät ole keräämässä käpyjä?
[/quote]
Ei nyt ehdi, kun pitää olla perustamassa linnunpönttöjä rakentelevaa yritystä.
Onko henkilö X lesbo / homoseksuaali??
Olen 175cm pitkä ja painan 47kg, onko liikaa?
Nyt se oli viimeinen niitti eli nyt RIITTI! Päätös on tehty, muutan Suomesta pois! En enää halua asua maassa joksi Suomi on muuttumassa! Adios!
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:56"]Tuleeko raskaaksi, jos harrastaa seksiä kp 1–28 ja aina täyden kuun aikaan kävelee käsillä talon ympäri 17 kertaa?
[/quote]
Reps ja kops!
Mihin asti Alkot on auki juhlapäivänä x?
Käytän ruokakaupan pusseja roskapusseina, kaivan korvia pumpulipuikoilla, syön kanaaja omistan lenkkarit. Ja olen siis akateeminen, miehenikin on, ja koko suku. Vuosituloni ovat yli 100k vuodessa.