Suuri AV-simulaattori, lähetä tyypillinen viesti
Tähän tyyliin:
Siis mä en kestä, mun mies pieraisi taas.
Kommentit (540)
Jahas, Ylilauta-Jonnet taas palstalla ...
Apua! Sain tuntemattomasta puhelinnumerosta tekstarin: "Minulla on avain kotiisi ja kuva sinusta nukkumassa." Mitä teen? Soitanko hälyytyskeskukseen? Pelottaa!
Kuvaile yhdellä sanalla millainen suolentoimintasi on ollut tänään?
Janita, Janica, Nico, Joni ja Jessica ovat WT-häirikköoppilaita.
Uskotko enkeleihin / maapallon ulkopuoliseen elämään / horoskooppeihin / henkiolentoihin / Jumalaan / Loch Nessin hirviöön / selvännäkijöihin / ilmastonmuutokseen / pimeään materiaan ?
Miksei ihastus vastaa viestiini? :(
Voi ei!! Likaiset pikkuhousuni lensi naapurin parvekkeelle! Mitä teen?? Ei ole provo (voi kunpa oliskin..).
Voisitteko lapsettomat siirtyä muualle täältä? Tämä on kuitenkin Vauva.fi-lehden palsta.
Huoh. Miten te jaksatte keskustella sivukaupalla näin turhanpäivöisestä asiasta? Ketä muka oikeasti kiinnostaa aihe x?? Hankkikaa elämä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 04:08"]Huoh. Miten te jaksatte keskustella sivukaupalla näin turhanpäivöisestä asiasta? Ketä muka oikeasti kiinnostaa aihe x?? Hankkikaa elämä.
[/quote]
Sinua ainakin näytti kiinnostavan sen verran, että avasit ketjun ja päätit vielä kommentoidakin. Pikku vinkki: jos aihe ei kiinnosta, ketjun voi jättää klikkaamatta auki. Niin yksinkertaista! :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 04:04"]Voisitteko lapsettomat siirtyä muualle täältä? Tämä on kuitenkin Vauva.fi-lehden palsta.
[/quote]
Tämä on AIHE VAPAA, eli aihe todellakin on vapaa kaikille, myös meille lapsettomille.
En saa nukuttua, kiitos yläkerran seksihurjastelijapariakunnan, jolla taitaa olla nyt jo yön kolmas sessio menossa... Menee hermot tuohon never ending nitinään ja muihin ääniefekteihin! Argh!
Joko olette hamstranneet kaiken tarvittavan tulevaa sotaa varten? Meillä on suurinpiirtein ruokavarastoa myöten kaikki kasassa. Uusin juuri Seiskan jatkotilauksenkin, kaiken varalta.
Saat kuule syyttää ihan itseäsi kaikista ongelmistasi.
Epäilen mieheni pettävän minua. Aion ottaa siitä selvää, eli järeät aseet käyttöön. Olisiko kellään antaa hyviä vinkkejä miehen varjostukseen? Peruukki- ja muita valeasuehdotuksia otetaan vastaan!
Kuka se Henna oikein on?