Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannuksen kunniaksi- karmeimmat sukujuhlamuistot jakoon

Vierailija
20.06.2015 |

Minkälaiset ovat olleet kauheimmat sukulaisjuhlasi? Kerro omasi.

Tässä vähän maistiaisia:

http://m.iltalehti.fi/perhe/2015061819888046_pr.shtml

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni ristiäiset järjestettiin äitini ja isäni luona, edellisenä iltana isäni oli vetänyt järkyttävät kännit ja oli humalassa vielä ristiäisaamunakin, oli myös kuulemma PASKONUT HOUSUUNSA nukkuessaan yms. Kirkossa meinasi väkisin tulla alttarille vanhempien ja kummien kanssa.
Kirkosta juhlapaikalle siirryttäessä lapsen isä, isän äiti ja setä jäivät kaljalle pubiin. Uskomatonta!

Äidilleni propsit että tarjoilut ja kaikki oli täydelliset. Muut vieraatkin olivat ihmisiksi (ja luojan kiitos olin eronnut lapsen isästä jo raskausaikana, kaljantissuttelun vuoksi). Isälleni olen katkera varmaan ikuisesti mutta eivätpä olleet ainoat juhlat joissa kännäsi tai oli krapuloissaan.

Vierailija
2/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini mätki käsilaukulla päähän miestään koska oli vihainen miehen halailtua sukulaistyttöjä.  Ei tiennyt että näin ja moitti sahdin kittaamisesta.  Oli katkera kun nolasi itsensä.  Hän tahtoi aina haukkua minun perhettäni tästä syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräiden suvun ristiäisten iltana vauvan isä kaatoi juhlien tarjoilipöydän juovuspäissään. Astiat meni rikki, kakut ym. Pitkin lattiaa. Tuon perheen kotona oli nämä ristiäiset.

Vierailija
4/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:24"]

Esikoiseni ristiäiset järjestettiin äitini ja isäni luona, edellisenä iltana isäni oli vetänyt järkyttävät kännit ja oli humalassa vielä ristiäisaamunakin, oli myös kuulemma PASKONUT HOUSUUNSA nukkuessaan yms. Kirkossa meinasi väkisin tulla alttarille vanhempien ja kummien kanssa. Kirkosta juhlapaikalle siirryttäessä lapsen isä, isän äiti ja setä jäivät kaljalle pubiin. Uskomatonta! Äidilleni propsit että tarjoilut ja kaikki oli täydelliset. Muut vieraatkin olivat ihmisiksi (ja luojan kiitos olin eronnut lapsen isästä jo raskausaikana, kaljantissuttelun vuoksi). Isälleni olen katkera varmaan ikuisesti mutta eivätpä olleet ainoat juhlat joissa kännäsi tai oli krapuloissaan.

[/quote]

Kumma ajankohta pitää ristiäiset vuoden suurimman ryyppäysjuhlan aikaan, jos lapsen isä, mummo ja vaari ovat kaikki viinalle kovin persoja. Itse olen tämänkin juhannuksen viettänyt selvinpäin, mutta kauhistelen häiden, saati ristiäisten pitämistä juhannuksena,

Vierailija
5/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, vitonen malttoi lukea aloitusviestinkin. Ei ollutkaan juhannuksesta kyse. Pahoittelut!

Vierailija
6/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eihän tossa 2 viestissä ollut mitään infoa ristiäisten ajankohdasta? Alkoholisti on alkoholisti päivämäärästä riippumatta.

Vierailija
7/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:24"]

Esikoiseni ristiäiset järjestettiin äitini ja isäni luona, edellisenä iltana isäni oli vetänyt järkyttävät kännit ja oli humalassa vielä ristiäisaamunakin, oli myös kuulemma PASKONUT HOUSUUNSA nukkuessaan yms. Kirkossa meinasi väkisin tulla alttarille vanhempien ja kummien kanssa. Kirkosta juhlapaikalle siirryttäessä lapsen isä, isän äiti ja setä jäivät kaljalle pubiin. Uskomatonta! Äidilleni propsit että tarjoilut ja kaikki oli täydelliset. Muut vieraatkin olivat ihmisiksi (ja luojan kiitos olin eronnut lapsen isästä jo raskausaikana, kaljantissuttelun vuoksi). Isälleni olen katkera varmaan ikuisesti mutta eivätpä olleet ainoat juhlat joissa kännäsi tai oli krapuloissaan.

[/quote]

Kumma ajankohta pitää ristiäiset vuoden suurimman ryyppäysjuhlan aikaan, jos lapsen isä, mummo ja vaari ovat kaikki viinalle kovin persoja. Itse olen tämänkin juhannuksen viettänyt selvinpäin, mutta kauhistelen häiden, saati ristiäisten pitämistä juhannuksena,
[/quote]

Mitäh?
Tämä tapahtui helmikuussa, ei juhannuksena vaikka nyt siitä kertoessani juhannus onkin :D
T:2

Vierailija
8/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:24"]

[/quote]

[/quote]
Katsotaan, millaiset jutut Keskisen häistä revitään lehtiin häiden jälkeen. ;-) Vesa viinaspäissään töppäillyt jotain taas...

Vierailija
9/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juoko ihmiset alkoholia ristiäisissä????? Ymmärrän alkumaljan, mutta mielestäni se on kyllä viimeinen paikka juoda itsensä humalaan

Vierailija
10/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:37"]

Mut eihän tossa 2 viestissä ollut mitään infoa ristiäisten ajankohdasta? Alkoholisti on alkoholisti päivämäärästä riippumatta.

[/quote]

Nimenomaan tuollaisina juhlapäivinä alkkiksilta katoaa loputkin estot ja ei tarvitse salassa ryypiskellä kun on kerrankin ihan juhlan aihetta ja juominen "sallittua."

Vierailija
11/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla omat häät 30v sitten. Perinteiset hämäläiset sahtijuhlat. Kuvaaja nukahti autonalle. Bestman/kuljettaja sammu vessaan. Minä viimesillläni raskaana, hoitelin lahjat, miehen, bestmanin vaimoineen ja vauvoineen autoon ja toimin hovikuskina. Aamulla heräsin paikat kankeena, kun mies nukku poikittain jalkojeni päällä ja kummityttö itki nälkäänsä olohuoneessa.

Vierailija
12/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:39"]

Siis juoko ihmiset alkoholia ristiäisissä????? Ymmärrän alkumaljan, mutta mielestäni se on kyllä viimeinen paikka juoda itsensä humalaan

[/quote]

Alkoholisteille ei ole olemassa sellaista päivää, jolloin ei voisi juoda. Jos mitään muuta hyvää syytä ei ole, niin ainakin se, että joku nalkuttaa juomisesta. Tilannetta ei paljonkaan pelasta se, että yrittävät juoda salaa, mutta ehkä vähän sivistyneemmin yrittävät käyttäytyvät niin pitkään kuin muistavat esittää selväpäistä.