Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa vuokralaisia pidettyä naapurissa jatkuvasti huutavan vauvan takia

Vierailija
09.02.2022 |

Vuokraamani asunnon seinänaapurina on yh-äiti ja n. 10kk vanha vauva. Nyt jo toiset vuokralaiset lähti pois vauvan jatkuvan itkun takia. Yövyin itse asunnossa viikon ja kyllä hirveää vauvan parkua suurinosa päivästä. En tiedä mitä teen. Ottaisinko asian puheeksi äidin kanssa vai mitä?Ei tämä näinkään voi jatkua.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on todella outoa ettei vauvan/vanhempien lasten metelöinnistä, mukaan lukien myös itku, saa sanoa. Se todellakin häiritsee, on suorastaan kamalaa ja raivostuttavaa kuunneltavaa etenkin yöllä ja sen pitäsii olla varoituksen aihe siinä kuin koiran haukuntakin. T: vuokranantaja jonka asunnossa asuu rääkyvät kaksosvauvat

No saahan siitä sanoa jos haluaa, mutta se sanominen ei auta mitään eikä lopeta vauvan itkua. Jos vauva itkee yöllä, voit olla ihan varma että vanhemmat tekevät kaikkensa että vauva lopettaisi, jo ihan siksikin että saisivat itse vihdoinkin nukkua. Naapureille suosittelen kunnollisia silikonikorvatulppia.

Vierailija
42/48 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on todella outoa ettei vauvan/vanhempien lasten metelöinnistä, mukaan lukien myös itku, saa sanoa. Se todellakin häiritsee, on suorastaan kamalaa ja raivostuttavaa kuunneltavaa etenkin yöllä ja sen pitäsii olla varoituksen aihe siinä kuin koiran haukuntakin. T: vuokranantaja jonka asunnossa asuu rääkyvät kaksosvauvat

Ethän sä voi antaa varoitusta asiasta, mikä on ihmisen jälkeläiselle ihan normaalia toimintaa🤦

Koira kuuluu kouluttaa eikä haukkuherkkää rotua tule ottaa kerrostaloon. Nämä on asioita, joista AIKUINEN ihminen päättää ja kantaa vastuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi kun sinulla ei ole oikeutta tehdä asialle mitään. Vanhempi ei voi vaikuttaa vauvan ääntelyyn jos vaikka koliikki.

On vanhempien tehtävä hiljentää se.

Just. Itse Touko Tarkki eksyi palstalle?

En, mutta ei ole hyvätapaista valvottaa ja häiritä naapureita.

Vauvan itku nyt sattuu kuulumaan normaaliin elämisen ääniin 24/7, ihan samalla tavalla kuin kuorsaus, aivastukset tai yskän puuskat.

Vierailija
44/48 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomattomia kommentteja täällä!!!

Jotkut oikein tosissaanko vertaa vauvan itkua ja nuorten bileitä!! Nuorten mekkala ei koskaan lopu 5 minuuttiin ja oletteko nukkujat kuulleet korvatulpista!???

Vauvan itku on maailman luonnollisin asia, tosin kun itseaiheutettu nuorten mölinä!

Vauvan itkeminen minun naapurissani ei haittaa ja on suloisen kuullostakin. Hän myös kiljuu ja jokeltelee päivisin. Saan vaan hymyn huulilleni etätöiden lomassa.

Vierailija
45/48 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pukkaa klassista korvatulppakommenttia. Kun olette itse ymmärrystä vaatimassa voisitte suoda muutaman ajatuksen faktalle, että kaikki eivät niitä pysty käyttämään. En menisi myöskään vannomaan korvatulppien mukavuutta nukkuessa(kaan).

Vierailija
46/48 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa sitten vauvan kritisoijat mitä pitäisi tehdä että vauva on hiljaa? Ei taida olla muita keinoja kuin aika.

Vierailija
47/48 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan uskomattomia kommentteja täällä!!!

Jotkut oikein tosissaanko vertaa vauvan itkua ja nuorten bileitä!! Nuorten mekkala ei koskaan lopu 5 minuuttiin ja oletteko nukkujat kuulleet korvatulpista!???

Vauvan itku on maailman luonnollisin asia, tosin kun itseaiheutettu nuorten mölinä!

Vauvan itkeminen minun naapurissani ei haittaa ja on suloisen kuullostakin. Hän myös kiljuu ja jokeltelee päivisin. Saan vaan hymyn huulilleni etätöiden lomassa.

Et ole tainnut ikinä kuulla koliikkivauvan itkua. Siinä ei hymyilytä ketään.

Vierailija
48/48 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy asunto pois, meillä ollaan nyt 8 vuotta kuunneltu niitä vauva ja taapero ääniä, onneksi nykyisin ovat yleensä yöt hiljaa.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän