Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakas palautti tekemäni kaulakorun

Vierailija
09.02.2022 |

Ja ketju oli pistetty umpisolmuun palautuksessa. Miten tulisi menetellä? Teki siis tilauksen käsityönettikaupastani ja palautti korun, mutta minulta koru on lähtenyt kauniisti pakkaukseen laitettuna, tämä on laittanut sen jo solmuun :( Joudunko palauttamaan koko arvon hänelle. Olen kertonut kaupan sivuilla, että tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja asiakas on vastuussa siitä palautuksen aikana.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä niminen kauppa sulla on

Vierailija
2/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö se pilalle siitä? Jos meni, et palauta rahoja. Jos ei mennyt, annat olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt avata umpisolmua, mutta ei onnistu. Eikä sitä voi kovakouraisesti käsitellä, kun sinkkimetallin kaltaista tuo nyöri. Pakkauskin puuttuu kaiken lisäksi.

Vierailija
4/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et palauta rahoja tai palautat vain osan siten, ettet jää tappiolle ainakaan pahasti. 

Vierailija
5/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et palauta rahoja, jos tuote on pilalla.

Vierailija
6/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sinulle, pysytään asiassa, Ap oliko tilaustyönä tehty koru jos oli niin et korvaa mitään.

Vierailija
7/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautuksen syy? Jos koru on kelvoton, en maksaisi ennen neuvottelua miksi solmussa ja missä pakkaus. Osahyvitys?

Onnea matkaan

Vierailija
8/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et palauta koko arvoa. Vähennät siitä kunnostustyön osuuden (solmun avaus, mahdollinen lenkkien korjaus, kiillotus).  Jos ei voi myydä eteen päin, niin älä palauta mitään. Törkeää asiakkaalta tuollainen.

Vierailija
9/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille avusta. Pienyrittäjänä ei ole käynyt ennen näin, ei ole tilaustyö kuitenkaan, vaan olen tehnyt koruja ihan vain myyntiin. Itse jos vaatekaupasta ostan, se pakataan siististi laskosteltuna, tuo oli heitetty kirjeen pohjalle ilman mitään suojaa tai alkuperäispussukkaa, jonka laitoin mukaan (paperinen).

Vierailija
10/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt avata umpisolmua, mutta ei onnistu. Eikä sitä voi kovakouraisesti käsitellä, kun sinkkimetallin kaltaista tuo nyöri. Pakkauskin puuttuu kaiken lisäksi.

Onko se ketju vai nyöri???

Vierailija
11/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palautuksia on harvoin, ehkei väliä, mutta jos usein tulee näitä tapauksia niin tekstit selvemmin esiin ja harkitse itse miten menetellä.

Vierailija
12/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintainen koru?

Vierailija
13/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sinulle, pysytään asiassa, Ap oliko tilaustyönä tehty koru jos oli niin et korvaa mitään.

Joo anteeks en ajatellu asiaa niin,sori vaan

Vierailija
14/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille avusta. Pienyrittäjänä ei ole käynyt ennen näin, ei ole tilaustyö kuitenkaan, vaan olen tehnyt koruja ihan vain myyntiin. Itse jos vaatekaupasta ostan, se pakataan siististi laskosteltuna, tuo oli heitetty kirjeen pohjalle ilman mitään suojaa tai alkuperäispussukkaa, jonka laitoin mukaan (paperinen).

Pakkaus vai pussukka? Et itsekään ole kovin selväpäinen. Ketju vaihtuu nyöriksi ja pakkais pussukaksi. Jos lähetit sen mytyssä paperipussissa, niin älä valita, että se tulee samanlaisessa takaisin. Ehkäpä se oli solmussa sinun takiasi, ei asiakkaan takia.

Vierailija
15/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat ystävällisesti mutta asialiisen napakasti että koska tuote ei ole alkuperäispakkauksessaan, eikä virheettömässä kunnossa, se ei enää ole myyntikelpoinen, ja näinollen et myöskään voi palauttaa rahoja. Viittaa kaupan sivuilla ilmoitettuun tietoon palautuksiin liittyen. Jos asiakas haluaa korun takaisin siinä kunnossa kun se nyt on, palautat sen hänelle, mutta kauppaa ei tarvitse perua.

Vierailija
16/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä punon helmiä. Ainahan niitä palautuksia tulee. Harvoin mitään palautan.

Usein kaulakoru palautetaan 1/2 v päästä, likaisena.

Selkeä vastaus koru ei ole enää myyntikunnossa.

Vierailija
17/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmottii tänään.

Kylläpähän oli taas aloitus.

Vierailija
18/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisalle nimppari onnittelut ❤️

Vierailija
19/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperisesta pussukasta et voi veloittaa mitään, ei voi edellyttää, että se olisi mukana palautuksessa. 

Oletko ihan varma, ettei se ketju ole mennyt umpisolmuun jo lähetettäessä ja, että se on se nimenomainen syy palauttaa se tuote? Kyllähän ne postissa pyörii, hyörii ja heitellään koneellisesti ja ihmisten toimesta ees-taas. 

Jos siitä on kyse, niin täysi oikeus palauttaa tuote, kuten itsekin sanoit, se ei ole enää aukaistavissa. 

Vierailija
20/28 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuotteesi huono, kun asiakas sen halusi palauttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan