Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsellinen kiukutteleva mies

Vierailija
20.06.2015 |

No niih, justiinsa. Mummu ja paappa toivat lapsille jousipyssyn, lelun tietysti mut sellaisen vähän paremman josta nuolet tosahtaa kunnolla matkaan. Lapset halus järkätä ampumakisan eilen ja niin sitten ammuttiin pyssyn mukana tulleeseen tauluun. Mulla on varmaan salasia lahjoja sillä ammuin kolmella kierroksella viidellä nuolella kuudesti napakympin. Mies tähtäili enimmäkseen taulun ohi (ei ollut kyllä kännissä) ja lapsilla oli hauskaa siihen asti kunnes mies suuttui ja heitti nuolet ja pyssyn pusikkoon. Lopetettiin kisa siihen. No, äsken mies halus revanssin ja niin sit ammuttiin. Tulos: minä 38, mies 19. Nyt se otti pyssyn ja jouset ja taulun ja laittoi ne auton takapaksiin lukkojen taakse. Samalla mesoi että nyt lähtee nämä ja vittu näihin ei kukaan enää koske. Lapset tietysti mankuu ja mölyää niiden perään nyt. Onpa naurettavaa! Kusipää äijä joka on huono häviäjä.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:00"]No miksi voitit sen uudelleen, kun moes suuttui jo kerran? Sinähän se tässä lapsellinen olet, kun et ymmärtänyt toimia niin, ettei mies koe oloaan toistamiseen nöyryytetyksi. Siis jos sä TODLLLA akuinen olisit. Nyt olit vain "normaali" ja mies menetti hermonsa. Mutta jos se on aina lapsellista niin kai se sitten on. Tosin kyllä mä ymmärrän, että tuollainen miehen käytös tietenkin harmittaa. [/quote]Miksi ihmeessä naisen pitäisi antaa aikuisen miehen voittaa tilanteessa, jossa molemmat on hyväksyneet ja tiedostaneet lähtötilanteen kilpailulliseksi????

[/quote]

No luitko aloituksen? 

Vierailija
2/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:00"]No miksi voitit sen uudelleen, kun moes suuttui jo kerran? Sinähän se tässä lapsellinen olet, kun et ymmärtänyt toimia niin, ettei mies koe oloaan toistamiseen nöyryytetyksi. Siis jos sä TODLLLA akuinen olisit. Nyt olit vain "normaali" ja mies menetti hermonsa. Mutta jos se on aina lapsellista niin kai se sitten on. Tosin kyllä mä ymmärrän, että tuollainen miehen käytös tietenkin harmittaa. [/quote]Miksi ihmeessä naisen pitäisi antaa aikuisen miehen voittaa tilanteessa, jossa molemmat on hyväksyneet ja tiedostaneet lähtötilanteen kilpailulliseksi????

[/quote]

Miksi naisen pitää siis voittaa, jos tietää miehen siitä pahoittavan mielensä? Mä en ainakaan HALUAISI voittaa edes silloin. Tuskin itseasiassa ampuisin mitään. Tuollaiset pelit on tyhmiä silloin, jos joku menee ottamaan ne noin ne tosissaan. En mä ainakaan haluaisi, että mulle sitten kiukutellaan loppupäivä, kun toiselle tuli paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ole muuten auton takapaksi vaan takaluukku tai takaboksi.

Vierailija
4/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos olisi toisinpäin eli vaimo kiukuttelisi? Vaatisitteko miestä häviämään kisan ettei juhannus olisi pilalla?
En tajua miten saatte aloittajan syyksi sen, että mies kiukuttelee. Aikuinen teidän mukaan häviäisi suosiolla kisan, mutta eikö aikuisen kuuluisi myös osata niellä tappionsa fiksusti?

Vierailija
5/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:00"]No miksi voitit sen uudelleen, kun moes suuttui jo kerran? Sinähän se tässä lapsellinen olet, kun et ymmärtänyt toimia niin, ettei mies koe oloaan toistamiseen nöyryytetyksi. Siis jos sä TODLLLA akuinen olisit. Nyt olit vain "normaali" ja mies menetti hermonsa. Mutta jos se on aina lapsellista niin kai se sitten on. Tosin kyllä mä ymmärrän, että tuollainen miehen käytös tietenkin harmittaa.
[/quote]Miksi ihmeessä naisen pitäisi antaa aikuisen miehen voittaa tilanteessa, jossa molemmat on hyväksyneet ja tiedostaneet lähtötilanteen kilpailulliseksi????
[/quote]PÖNTTÖ! JUST SEN TAKIA MITÄ AP AVAUKSESSAAN KIRJOITTI!

Vierailija
6/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehellä ollut curling-vanhemmat ja nyt ap:n pitäisi olla curling-vaimo

Vierailija
7/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:12"]

Mites jos olisi toisinpäin eli vaimo kiukuttelisi? Vaatisitteko miestä häviämään kisan ettei juhannus olisi pilalla? En tajua miten saatte aloittajan syyksi sen, että mies kiukuttelee. Aikuinen teidän mukaan häviäisi suosiolla kisan, mutta eikö aikuisen kuuluisi myös osata niellä tappionsa fiksusti?

[/quote]

No mitä se tähän kuuluu, mitä "kuuluisi tehdä ja ei kuuluisi tehdä"? Mies teki nyt noin. 

Mitä ap ajatteli siis tehdä asialle, se lähinnä kiinnostaa. Olla vaan ja haukkua? Just. Täydellisen aikuista.

Vierailija
8/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä muistuttaa sitä jotain vanhaa aloitusta missä vaimo oli voittanut miehensä ja miehen pomon mökillä sulkapallossa ja mies veti siitä sitten hiveät kilarit. Tulee mieleen se jonkun sanoma "nainen haluaa parisuhteeseen miehen jota voi katsoa ylöspäin, ja mies naisen jota voi katsoa alaspäin". Kai se on sitten oikeasti joillekulle ihan kamalaa jos nainen osaa yhtään mitään paremmin kuin mies.

Vierailija
9/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen järkevä ihminen - oli se sitten mies tai nainen - ymmärtää että joku voi olla hyvä jossain ja joku taas ei. Aikuiseksi kasvanut ihminen osaa myös kokea tappioita ja selvitä niistä. Aikuinen osaa suhteuttaa tappion suuruuden tilanteeseen ja taustaan. Tässä tapauksessa miehen käytös ei ole aikuismaista eikä opeta ainakaan lapsille järkevää käytöstä. Päinvastoin.

Vierailija
10/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:20"]

Tämä muistuttaa sitä jotain vanhaa aloitusta missä vaimo oli voittanut miehensä ja miehen pomon mökillä sulkapallossa ja mies veti siitä sitten hiveät kilarit. Tulee mieleen se jonkun sanoma "nainen haluaa parisuhteeseen miehen jota voi katsoa ylöspäin, ja mies naisen jota voi katsoa alaspäin". Kai se on sitten oikeasti joillekulle ihan kamalaa jos nainen osaa yhtään mitään paremmin kuin mies.

[/quote]

No en mä ainakaan ajatellut tätä sukupuolien kautta vaan että joku suuttui ja toinen meni voittamaan tahallaan vaikka siitä oli jo viitteitä. Tai en mä ainakaan haluaisi nähdä omaa miestäni tuollaisena, ehkä siksi en sitten menisi edes pelaamaan, jos olisi viitteitä, ettei kestä. Ei kaikki kaikkea kestä. Onko sille pakko hirnua ja nauraa?

Vierailija
11/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä katselisi tollasta miestä. Tämä ei varmasti ole ainoa lapsellisuus.

Vierailija
12/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:00"]No miksi voitit sen uudelleen, kun moes suuttui jo kerran? Sinähän se tässä lapsellinen olet, kun et ymmärtänyt toimia niin, ettei mies koe oloaan toistamiseen nöyryytetyksi. Siis jos sä TODLLLA akuinen olisit. Nyt olit vain "normaali" ja mies menetti hermonsa. Mutta jos se on aina lapsellista niin kai se sitten on. Tosin kyllä mä ymmärrän, että tuollainen miehen käytös tietenkin harmittaa.
[/quote]

Oletpa sinä säälittävä pienen provon paskasi kanssa :D Aina tätä samaa naisen paikka -paskaa. Yrittäisit edes...

Vierailija
13/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:20"]Tämä muistuttaa sitä jotain vanhaa aloitusta missä vaimo oli voittanut miehensä ja miehen pomon mökillä sulkapallossa ja mies veti siitä sitten hiveät kilarit. Tulee mieleen se jonkun sanoma "nainen haluaa parisuhteeseen miehen jota voi katsoa ylöspäin, ja mies naisen jota voi katsoa alaspäin". Kai se on sitten oikeasti joillekulle ihan kamalaa jos nainen osaa yhtään mitään paremmin kuin mies.
[/quote]Mies saattoi menettää ylennyksen, bonarit tai vastaavaa kun vaimo oli tyhmän itsepäinen eikä osannut hävitä

Vierailija
14/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:22"]

Aikuinen järkevä ihminen - oli se sitten mies tai nainen - ymmärtää että joku voi olla hyvä jossain ja joku taas ei. Aikuiseksi kasvanut ihminen osaa myös kokea tappioita ja selvitä niistä. Aikuinen osaa suhteuttaa tappion suuruuden tilanteeseen ja taustaan. Tässä tapauksessa miehen käytös ei ole aikuismaista eikä opeta ainakaan lapsille järkevää käytöstä. Päinvastoin.

[/quote]

Niin kenelle sä tätä tietoa nyt kerroit? Yritätkö valistaa aloittajaa? Oliko hän siis se, joka ei tätä tajunnut, vai onko tämä sinun ja muiden toisten nenän edessä voittamaan menevien keskinäisen kehumisen kerho?

Vierailija
15/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:20"]

[/quote]

No en mä ainakaan ajatellut tätä sukupuolien kautta vaan että joku suuttui ja toinen meni voittamaan tahallaan vaikka siitä oli jo viitteitä. Tai en mä ainakaan haluaisi nähdä omaa miestäni tuollaisena, ehkä siksi en sitten menisi edes pelaamaan, jos olisi viitteitä, ettei kestä. Ei kaikki kaikkea kestä. Onko sille pakko hirnua ja nauraa?

[/quote]

Jos AP on todella pilkannut ja vittuillut miehellensä voittonsa johdosta, niin ymmärrän suuttumuksen, mutta mistään tämmöisestähän meillä ei ole tietoa. Ja jos mies on itse halunnut kilpailla ammunnassa niin on se myös hänen vastuulla kestää mahdollinen häviö. Tuossa on mielestäni vähän sellainen alentuva sävy, että naisen pitäisi kohdella miestään kuin jotain pikkulasta, ettei mies nyt vain saa tietää sitä kamalaa totuutta ettei olekaan leikkipyssyn ammunnassa niin taitava. Ja huom. sanon tämän ihmisenä joka on itsekin todella huono häviäjä. Ihan oma ongelmani se on, eikä kenenkään tarvitse teeskennellä olevansa minua huonompi pelaaja ettei minulle tule paha mieli.

Vierailija
16/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:22"]

[/quote]

Niin kenelle sä tätä tietoa nyt kerroit? Yritätkö valistaa aloittajaa? Oliko hän siis se, joka ei tätä tajunnut, vai onko tämä sinun ja muiden toisten nenän edessä voittamaan menevien keskinäisen kehumisen kerho?
[/quote]Miestä tässä tarkoitin. Suo anteeksi epätarkkuus. Häviämään oppiminen ja häviön merkityksen suhteuttaminen kuuluu elämään. Sitä kannattaisi opettaa lapsillekin.

Vierailija
17/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuskin oli ainoa tapaus, kun miehen lapsellisuus ja kyvyttömyys sietää pettymyksiä tulivat esille? Kiukutteleeko myös, jos esim. häviää jossain lautapelissä? Paiskoo Monopolin nappulat pitkin lattiaa? Yleensä jo lapsille opetetaan (tai ainakin niille pitäisi opettaa), että aina ei voi voittaa ja pettymyksiä tulee oppia kestämään, mutta miehellä tämä osa-alue on näköjään jäänyt kehittymättä. Mahtaa olla elämä rankkaa. En kyllä tuollaista käytöstä katsoisi aikuiselta ihmiseltä. Eikä vaimon tai kenenkään muunkaan todellakaan tarvitse hävitä tahallaan, jotta yksi ei saa raivokohtausta!

Vierailija
18/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:00"]No miksi voitit sen uudelleen, kun moes suuttui jo kerran? Sinähän se tässä lapsellinen olet, kun et ymmärtänyt toimia niin, ettei mies koe oloaan toistamiseen nöyryytetyksi. Siis jos sä TODLLLA akuinen olisit. Nyt olit vain "normaali" ja mies menetti hermonsa. Mutta jos se on aina lapsellista niin kai se sitten on. Tosin kyllä mä ymmärrän, että tuollainen miehen käytös tietenkin harmittaa. [/quote] Oletpa sinä säälittävä pienen provon paskasi kanssa :D Aina tätä samaa naisen paikka -paskaa. Yrittäisit edes...

[/quote]

Tässä ei ole kyse sukupuolista, vaan siitä, että hävinnyt pahoitti mielensä. Asia olisi varmaan aivan sama, jos se olisi ollut aloittajan naispuolinen serkku. Toinen pahoitti mielensä ap:n takia, SIITÄ keskustellaan. 

Vai...hetkinen. Onko se niin, että KOSKA ap voitti just miehen, tämä ei ois saanu suuttua? Olisitko ap mennyt myös voittamaan suuttuvan naisserkkusi tai ystäväsi? KEIlle tämä nyt nimenomaan olikaan sukupuolikysymys?

Vierailija
19/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:20"]Tämä muistuttaa sitä jotain vanhaa aloitusta missä vaimo oli voittanut miehensä ja miehen pomon mökillä sulkapallossa ja mies veti siitä sitten hiveät kilarit. Tulee mieleen se jonkun sanoma "nainen haluaa parisuhteeseen miehen jota voi katsoa ylöspäin, ja mies naisen jota voi katsoa alaspäin". Kai se on sitten oikeasti joillekulle ihan kamalaa jos nainen osaa yhtään mitään paremmin kuin mies.
[/quote]Mies saattoi menettää ylennyksen, bonarit tai vastaavaa kun vaimo oli tyhmän itsepäinen eikä osannut hävitä
[/quote]No sitähän tässä on yritetty tolkuttaa, että fiksu vaimo kyllä ymmärtää hävitä oman etunsa vuoksi. Aloittaja ei selvästikään ole fiksu vaimo.

Vierailija
20/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:23"]

En kyllä katselisi tollasta miestä. Tämä ei varmasti ole ainoa lapsellisuus.

[/quote]

Ihanaa kun aina on niin paljon sitä rakkautta toiseen. Kunhan vain minä minä minä saan voittaa ja erota ja päättää kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme