Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsellinen kiukutteleva mies

Vierailija
20.06.2015 |

No niih, justiinsa. Mummu ja paappa toivat lapsille jousipyssyn, lelun tietysti mut sellaisen vähän paremman josta nuolet tosahtaa kunnolla matkaan. Lapset halus järkätä ampumakisan eilen ja niin sitten ammuttiin pyssyn mukana tulleeseen tauluun. Mulla on varmaan salasia lahjoja sillä ammuin kolmella kierroksella viidellä nuolella kuudesti napakympin. Mies tähtäili enimmäkseen taulun ohi (ei ollut kyllä kännissä) ja lapsilla oli hauskaa siihen asti kunnes mies suuttui ja heitti nuolet ja pyssyn pusikkoon. Lopetettiin kisa siihen. No, äsken mies halus revanssin ja niin sit ammuttiin. Tulos: minä 38, mies 19. Nyt se otti pyssyn ja jouset ja taulun ja laittoi ne auton takapaksiin lukkojen taakse. Samalla mesoi että nyt lähtee nämä ja vittu näihin ei kukaan enää koske. Lapset tietysti mankuu ja mölyää niiden perään nyt. Onpa naurettavaa! Kusipää äijä joka on huono häviäjä.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksen otsikon pitäisi olla: Tyhmänylpeä kiukutteleva vaimo

Vierailija
22/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:20"]Tämä muistuttaa sitä jotain vanhaa aloitusta missä vaimo oli voittanut miehensä ja miehen pomon mökillä sulkapallossa ja mies veti siitä sitten hiveät kilarit. Tulee mieleen se jonkun sanoma "nainen haluaa parisuhteeseen miehen jota voi katsoa ylöspäin, ja mies naisen jota voi katsoa alaspäin". Kai se on sitten oikeasti joillekulle ihan kamalaa jos nainen osaa yhtään mitään paremmin kuin mies. [/quote]Mies saattoi menettää ylennyksen, bonarit tai vastaavaa kun vaimo oli tyhmän itsepäinen eikä osannut hävitä [/quote]No sitähän tässä on yritetty tolkuttaa, että fiksu vaimo kyllä ymmärtää hävitä oman etunsa vuoksi. Aloittaja ei selvästikään ole fiksu vaimo.

[/quote]

Huh, tämän vuoki sitä varmaan aina sanotaan, että naisen ei ikinä pitäisi ottaa itseään tyhmempää miestä. Sitä pitäisi sitten loppuikänsä tilanteessa kuin tilanteessa teeskennellä olevana tyhmempi kuin onkaan, ettei karvas totuus tulisi koskaan ilmi. Aika rankka kohtalo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:20"]Tämä muistuttaa sitä jotain vanhaa aloitusta missä vaimo oli voittanut miehensä ja miehen pomon mökillä sulkapallossa ja mies veti siitä sitten hiveät kilarit. Tulee mieleen se jonkun sanoma "nainen haluaa parisuhteeseen miehen jota voi katsoa ylöspäin, ja mies naisen jota voi katsoa alaspäin". Kai se on sitten oikeasti joillekulle ihan kamalaa jos nainen osaa yhtään mitään paremmin kuin mies.
[/quote]Mies saattoi menettää ylennyksen, bonarit tai vastaavaa kun vaimo oli tyhmän itsepäinen eikä osannut hävitä
[/quote]No sitähän tässä on yritetty tolkuttaa, että fiksu vaimo kyllä ymmärtää hävitä oman etunsa vuoksi. Aloittaja ei selvästikään ole fiksu vaimo.
[/quote]
Ja mies on fiksu mies? Vittu mitä paskaa.
En todellakaan antaisi miehen ottaa lasten lelua pois oman häviön vuoksi.

Vierailija
24/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:20"]

Tämä muistuttaa sitä jotain vanhaa aloitusta missä vaimo oli voittanut miehensä ja miehen pomon mökillä sulkapallossa ja mies veti siitä sitten hiveät kilarit. Tulee mieleen se jonkun sanoma "nainen haluaa parisuhteeseen miehen jota voi katsoa ylöspäin, ja mies naisen jota voi katsoa alaspäin". Kai se on sitten oikeasti joillekulle ihan kamalaa jos nainen osaa yhtään mitään paremmin kuin mies.

[/quote]

No en mä ainakaan ajatellut tätä sukupuolien kautta vaan että joku suuttui ja toinen meni voittamaan tahallaan vaikka siitä oli jo viitteitä. Tai en mä ainakaan haluaisi nähdä omaa miestäni tuollaisena, ehkä siksi en sitten menisi edes pelaamaan, jos olisi viitteitä, ettei kestä. Ei kaikki kaikkea kestä. Onko sille pakko hirnua ja nauraa?

[/quote]

Jos AP on todella pilkannut ja vittuillut miehellensä voittonsa johdosta, niin ymmärrän suuttumuksen, mutta mistään tämmöisestähän meillä ei ole tietoa. Ja jos mies on itse halunnut kilpailla ammunnassa niin on se myös hänen vastuulla kestää mahdollinen häviö. Tuossa on mielestäni vähän sellainen alentuva sävy, että naisen pitäisi kohdella miestään kuin jotain pikkulasta, ettei mies nyt vain saa tietää sitä kamalaa totuutta ettei olekaan leikkipyssyn ammunnassa niin taitava. Ja huom. sanon tämän ihmisenä joka on itsekin todella huono häviäjä. Ihan oma ongelmani se on, eikä kenenkään tarvitse teeskennellä olevansa minua huonompi pelaaja ettei minulle tule paha mieli.

[/quote]

No pelaatko kuitenkin ja syyllistät sitten loppupäivän voittaneita? Et ehkä, koska tiedostat ongelman? Ehkä aloittaja vaan pääsisi vähemmällä jos ei olisi kisannut ollenkaan. Kun ei hänellä tota miehensä muuttamisnappulaakaan ole, vai missä se on? Aivan kuin kaikki täällä tietäisivät. 

Vierailija
25/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:22"] Aikuinen järkevä ihminen - oli se sitten mies tai nainen - ymmärtää että joku voi olla hyvä jossain ja joku taas ei. Aikuiseksi kasvanut ihminen osaa myös kokea tappioita ja selvitä niistä. Aikuinen osaa suhteuttaa tappion suuruuden tilanteeseen ja taustaan. Tässä tapauksessa miehen käytös ei ole aikuismaista eikä opeta ainakaan lapsille järkevää käytöstä. Päinvastoin. [/quote] Niin kenelle sä tätä tietoa nyt kerroit? Yritätkö valistaa aloittajaa? Oliko hän siis se, joka ei tätä tajunnut, vai onko tämä sinun ja muiden toisten nenän edessä voittamaan menevien keskinäisen kehumisen kerho? [/quote]Miestä tässä tarkoitin. Suo anteeksi epätarkkuus. Häviämään oppiminen ja häviön merkityksen suhteuttaminen kuuluu elämään. Sitä kannattaisi opettaa lapsillekin.

[/quote]

Miksi, nainenhan tämän aloituksen teki? Etkö ymmärtänyt? Ei se mies tässä ketjussa ole. Ja ap tietää varmaan tuon ihan saman mitä sinä sanoit ja osaa sanoa miehelleen, mutta mitähän apua sä luulet asiasta olevan, kun nämä ei olekaan järjen, vaan tunnepuolen asioita?

Vierailija
26/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:00"]No miksi voitit sen uudelleen, kun moes suuttui jo kerran? Sinähän se tässä lapsellinen olet, kun et ymmärtänyt toimia niin, ettei mies koe oloaan toistamiseen nöyryytetyksi. Siis jos sä TODLLLA akuinen olisit. Nyt olit vain "normaali" ja mies menetti hermonsa. Mutta jos se on aina lapsellista niin kai se sitten on. Tosin kyllä mä ymmärrän, että tuollainen miehen käytös tietenkin harmittaa. [/quote]Miksi ihmeessä naisen pitäisi antaa aikuisen miehen voittaa tilanteessa, jossa molemmat on hyväksyneet ja tiedostaneet lähtötilanteen kilpailulliseksi????

[/quote]

Miksi naisen pitää siis voittaa, jos tietää miehen siitä pahoittavan mielensä? Mä en ainakaan HALUAISI voittaa edes silloin. Tuskin itseasiassa ampuisin mitään. Tuollaiset pelit on tyhmiä silloin, jos joku menee ottamaan ne noin ne tosissaan. En mä ainakaan haluaisi, että mulle sitten kiukutellaan loppupäivä, kun toiselle tuli paha mieli.
[/quote]

Mä tanssisin vielä voitontanssin voittoni kunniaksi

Vierailija
27/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmintä tuossa on että mies otti lapsilta lelun pois omien puutteellisuuksiensa vuoksi. Kun aikuisia ei ole kasvatettu tai heidän henkinen kehityksensä on jäänyt kesken, kärsijän paikalla on aina lapset.

Vierailija
28/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:36"]

Tämä muistuttaa sitä jotain vanhaa aloitusta missä vaimo oli voittanut miehensä ja miehen pomon mökillä sulkapallossa ja mies veti siitä sitten hiveät kilarit. Tulee mieleen se jonkun sanoma "nainen haluaa parisuhteeseen miehen jota voi katsoa ylöspäin, ja mies naisen jota voi katsoa alaspäin". Kai se on sitten oikeasti joillekulle ihan kamalaa jos nainen osaa yhtään mitään paremmin kuin mies.

[/quote]

No en mä ainakaan ajatellut tätä sukupuolien kautta vaan että joku suuttui ja toinen meni voittamaan tahallaan vaikka siitä oli jo viitteitä. Tai en mä ainakaan haluaisi nähdä omaa miestäni tuollaisena, ehkä siksi en sitten menisi edes pelaamaan, jos olisi viitteitä, ettei kestä. Ei kaikki kaikkea kestä. Onko sille pakko hirnua ja nauraa?

[/quote]

Jos AP on todella pilkannut ja vittuillut miehellensä voittonsa johdosta, niin ymmärrän suuttumuksen, mutta mistään tämmöisestähän meillä ei ole tietoa. Ja jos mies on itse halunnut kilpailla ammunnassa niin on se myös hänen vastuulla kestää mahdollinen häviö. Tuossa on mielestäni vähän sellainen alentuva sävy, että naisen pitäisi kohdella miestään kuin jotain pikkulasta, ettei mies nyt vain saa tietää sitä kamalaa totuutta ettei olekaan leikkipyssyn ammunnassa niin taitava. Ja huom. sanon tämän ihmisenä joka on itsekin todella huono häviäjä. Ihan oma ongelmani se on, eikä kenenkään tarvitse teeskennellä olevansa minua huonompi pelaaja ettei minulle tule paha mieli.

[/quote]

No pelaatko kuitenkin ja syyllistät sitten loppupäivän voittaneita? Et ehkä, koska tiedostat ongelman? Ehkä aloittaja vaan pääsisi vähemmällä jos ei olisi kisannut ollenkaan. Kun ei hänellä tota miehensä muuttamisnappulaakaan ole, vai missä se on? Aivan kuin kaikki täällä tietäisivät. 

[/quote]

Tämä riippuu ihan siitä miten tyypillinen tuo reaktio oli AP:n mieheltä. Jos kaveri aina vetää kilarit kun asiat ei mene kuten hän haluaa, niin ehkä tosiaan olisi kannattanut antaa asian olla. Mutta voi myös olla, että mies ei tyypillisesti reagoi näin ja koko asia tuli AP:kin yllätyksenä, siinä tapauksessa en kyllä AP:t siitä mitenkään syyttäisi.

Vierailija
29/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:20"]Tämä muistuttaa sitä jotain vanhaa aloitusta missä vaimo oli voittanut miehensä ja miehen pomon mökillä sulkapallossa ja mies veti siitä sitten hiveät kilarit. Tulee mieleen se jonkun sanoma "nainen haluaa parisuhteeseen miehen jota voi katsoa ylöspäin, ja mies naisen jota voi katsoa alaspäin". Kai se on sitten oikeasti joillekulle ihan kamalaa jos nainen osaa yhtään mitään paremmin kuin mies. [/quote]Mies saattoi menettää ylennyksen, bonarit tai vastaavaa kun vaimo oli tyhmän itsepäinen eikä osannut hävitä [/quote]No sitähän tässä on yritetty tolkuttaa, että fiksu vaimo kyllä ymmärtää hävitä oman etunsa vuoksi. Aloittaja ei selvästikään ole fiksu vaimo.

[/quote]

Huh, tämän vuoki sitä varmaan aina sanotaan, että naisen ei ikinä pitäisi ottaa itseään tyhmempää miestä. Sitä pitäisi sitten loppuikänsä tilanteessa kuin tilanteessa teeskennellä olevana tyhmempi kuin onkaan, ettei karvas totuus tulisi koskaan ilmi. Aika rankka kohtalo...

[/quote]

No ei teeskennellä, mutta ei tarvitse ehdoin tahdoin aloittaa sellaista, missä saa paskaa niskaansa. Mutta saahan sitä tietenkin niinkin elä. Mistäs vaimo sitten suuttuu joskus mielipahan takia, vaikkei siinä ns. järkeä olekaan? Mies varmaan välttää sitä toimintaa riidan välttämiseksi, jos vain tietää välttää. 

Vierailija
30/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:01"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:00"]No miksi voitit sen uudelleen, kun moes suuttui jo kerran? Sinähän se tässä lapsellinen olet, kun et ymmärtänyt toimia niin, ettei mies koe oloaan toistamiseen nöyryytetyksi. Siis jos sä TODLLLA akuinen olisit. Nyt olit vain "normaali" ja mies menetti hermonsa. Mutta jos se on aina lapsellista niin kai se sitten on. Tosin kyllä mä ymmärrän, että tuollainen miehen käytös tietenkin harmittaa. [/quote]Miksi ihmeessä naisen pitäisi antaa aikuisen miehen voittaa tilanteessa, jossa molemmat on hyväksyneet ja tiedostaneet lähtötilanteen kilpailulliseksi???? [/quote] Miksi naisen pitää siis voittaa, jos tietää miehen siitä pahoittavan mielensä? Mä en ainakaan HALUAISI voittaa edes silloin. Tuskin itseasiassa ampuisin mitään. Tuollaiset pelit on tyhmiä silloin, jos joku menee ottamaan ne noin ne tosissaan. En mä ainakaan haluaisi, että mulle sitten kiukutellaan loppupäivä, kun toiselle tuli paha mieli. [/quote] Mä tanssisin vielä voitontanssin voittoni kunniaksi

[/quote]

Miksi? Haluatko haavoittaa toista vielä lisää? Eihän sun kanssas voi olla. 

Vierailija
31/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tämä riippuu ihan siitä miten tyypillinen tuo reaktio oli AP:n mieheltä. Jos kaveri aina vetää kilarit kun asiat ei mene kuten hän haluaa, niin ehkä tosiaan olisi kannattanut antaa asian olla. Mutta voi myös olla, että mies ei tyypillisesti reagoi näin ja koko asia tuli AP:kin yllätyksenä, siinä tapauksessa en kyllä AP:t siitä mitenkään syyttäisi.

[/quote]

En mäkään aloitajaa syytä, vaan harmittaa, että tulee sitten vielä haukkumaan miestä, jolle asia muutenkin selkeästi vaikea. Laittaisi nyt tuonkin energiansa miehen tukemiseen. Jos miehellä on selvästi jäänyt lapsuudessa tuki saamatta, että olet ihan hyvä, vaikka et voitakaan, niin onko pakko edelleen vaan katsoa, kun hän kärsii tunteesta että häviö on huonouden merkki?

Vierailija
32/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:01"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:00"]No miksi voitit sen uudelleen, kun moes suuttui jo kerran? Sinähän se tässä lapsellinen olet, kun et ymmärtänyt toimia niin, ettei mies koe oloaan toistamiseen nöyryytetyksi. Siis jos sä TODLLLA akuinen olisit. Nyt olit vain "normaali" ja mies menetti hermonsa. Mutta jos se on aina lapsellista niin kai se sitten on. Tosin kyllä mä ymmärrän, että tuollainen miehen käytös tietenkin harmittaa. [/quote]Miksi ihmeessä naisen pitäisi antaa aikuisen miehen voittaa tilanteessa, jossa molemmat on hyväksyneet ja tiedostaneet lähtötilanteen kilpailulliseksi???? [/quote] Miksi naisen pitää siis voittaa, jos tietää miehen siitä pahoittavan mielensä? Mä en ainakaan HALUAISI voittaa edes silloin. Tuskin itseasiassa ampuisin mitään. Tuollaiset pelit on tyhmiä silloin, jos joku menee ottamaan ne noin ne tosissaan. En mä ainakaan haluaisi, että mulle sitten kiukutellaan loppupäivä, kun toiselle tuli paha mieli. [/quote] Mä tanssisin vielä voitontanssin voittoni kunniaksi

[/quote]

Miksi? Haluatko haavoittaa toista vielä lisää? Eihän sun kanssas voi olla. 
[/quote]

Koska nautin jokaisesta voitosta

Vierailija
33/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies kuulostaa ihan mun yhdeltä exältä. Oli ihan samanlainen häviötä kestämätön uhmaikäinen. En jaksanut kauan katsella.  En ymmärrä miksi pitäisi  tahallaan hävitä siksi että toinen  aikuinen on huonompi.Sen ymmärrän että joskus annetaan lapsen voittaa. Ap:n mies on huono häviäjä.

Vierailija
34/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En mäkään aloitajaa syytä, vaan harmittaa, että tulee sitten vielä haukkumaan miestä, jolle asia muutenkin selkeästi vaikea. Laittaisi nyt tuonkin energiansa miehen tukemiseen. Jos miehellä on selvästi jäänyt lapsuudessa tuki saamatta, että olet ihan hyvä, vaikka et voitakaan, niin onko pakko edelleen vaan katsoa, kun hän kärsii tunteesta että häviö on huonouden merkki?

[/quote]

En mä nyt tiedä onko tuo niinkään syyttämistä kuin käytöksen ihmettelyä. Omasta puolestani ymmärtäisin kyllä erinomaisesti, että mies on tuohtunut jos vaimo olisi yllättäen parempi vaikka jossain voimanostossa tai muussa selkesti miehisessä lajissa. Sen sijaan jossain ammunnassa jossa kummatkin on oletettavasti yhtä kokemattomia, ei ole mitään syytä olettaa että mies olisi mitenkään automaattisesti parempi. Sen takia minun on hieman vaikea ymmärtää mikä tässä AP:n miehellä kiikastaa. Mutta voi olla, että hän on tosiaan ylipäätään huono häviäjä, ja silloin AP:n ei varmaan kannattaisi kisata häntä vastaan missään.

Vierailija
35/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja on siis noin mahtava persoona, kuin aloituksesta kävi ilmi niin miksi ei opeta samaa minkä itse osaa miehelle? Miksi ei tue ja ole läsnä miehen mielipahassa? Itsekin vain kiukuttelee miehelle. Mä ainakin sanoisin miehelle, että rakastan häntä ihan yhtä paljon, voitti hän tai hävisi ja että osaako hän sanoa yhtään, mistä se kenkä puristaa? Koska ei se se häviö ole, vaan jotain sen takana, tunteet tms hankalat asiat. 

Voi tietty olla, ettei mies osaa nimetä heti syytä, mutta jos ap:llä ei muuta tekemistä ole kuin haukkua miestänsä palstalla niin antaisi ennemmin miehelle tukensa ja nielisi harmistuksensa miehen kiukusta. Se olisi aika aikuista minusta.

Vierailija
36/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En mä nyt tiedä onko tuo niinkään syyttämistä kuin käytöksen ihmettelyä. Omasta puolestani ymmärtäisin kyllä erinomaisesti, että mies on tuohtunut jos vaimo olisi yllättäen parempi vaikka jossain voimanostossa tai muussa selkesti miehisessä lajissa. Sen sijaan jossain ammunnassa jossa kummatkin on oletettavasti yhtä kokemattomia, ei ole mitään syytä olettaa että mies olisi mitenkään automaattisesti parempi. Sen takia minun on hieman vaikea ymmärtää mikä tässä AP:n miehellä kiikastaa. Mutta voi olla, että hän on tosiaan ylipäätään huono häviäjä, ja silloin AP:n ei varmaan kannattaisi kisata häntä vastaan missään.

[/quote]

No tätä olen sanonut ketjun alusta alkaen, koska näin sen heti. 

Vierailija
37/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:00"]No miksi voitit sen uudelleen, kun moes suuttui jo kerran? Sinähän se tässä lapsellinen olet, kun et ymmärtänyt toimia niin, ettei mies koe oloaan toistamiseen nöyryytetyksi. Siis jos sä TODLLLA akuinen olisit. Nyt olit vain "normaali" ja mies menetti hermonsa. Mutta jos se on aina lapsellista niin kai se sitten on. Tosin kyllä mä ymmärrän, että tuollainen miehen käytös tietenkin harmittaa. [/quote]Miksi ihmeessä naisen pitäisi antaa aikuisen miehen voittaa tilanteessa, jossa molemmat on hyväksyneet ja tiedostaneet lähtötilanteen kilpailulliseksi????

[/quote]

Miksi naisen pitää siis voittaa, jos tietää miehen siitä pahoittavan mielensä? Mä en ainakaan HALUAISI voittaa edes silloin. Tuskin itseasiassa ampuisin mitään. Tuollaiset pelit on tyhmiä silloin, jos joku menee ottamaan ne noin ne tosissaan. En mä ainakaan haluaisi, että mulle sitten kiukutellaan loppupäivä, kun toiselle tuli paha mieli.

[/quote]

Eli tässä. Minkäs sille voi, jos toinen ei kestä. En mä ketään tahallani kiusaa.

Vierailija
38/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, ei voi olla totta, että tässäkin asiassa miehestä tehdään viaton ressukkauhri ja naisesta ilkeä, kylmä ja miestään rakastamaton ja tukematon kusipää! Voi jumalauta sentään. Toivottavasti tuo miestä puolusteleva kirjoittaja on yksi ja sama tyyppi.

Vierailija
39/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:58"]

Voi hyvänen aika, ei voi olla totta, että tässäkin asiassa miehestä tehdään viaton ressukkauhri ja naisesta ilkeä, kylmä ja miestään rakastamaton ja tukematon kusipää! Voi jumalauta sentään. Toivottavasti tuo miestä puolusteleva kirjoittaja on yksi ja sama tyyppi.

[/quote]

No missä se tuki oli??? Eipä ole näkynyt. Jos toinen suuttuu, niin miten voi olla noin välinpitämätön hänen mielipahaansa kohtaan?

Vierailija
40/64 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:23"]

En kyllä katselisi tollasta miestä. Tämä ei varmasti ole ainoa lapsellisuus.

[/quote]

Ihanaa kun aina on niin paljon sitä rakkautta toiseen. Kunhan vain minä minä minä saan voittaa ja erota ja päättää kaikesta.
[/quote]

Minä haluan olla aikuisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi