Lapsellinen kiukutteleva mies
No niih, justiinsa. Mummu ja paappa toivat lapsille jousipyssyn, lelun tietysti mut sellaisen vähän paremman josta nuolet tosahtaa kunnolla matkaan. Lapset halus järkätä ampumakisan eilen ja niin sitten ammuttiin pyssyn mukana tulleeseen tauluun. Mulla on varmaan salasia lahjoja sillä ammuin kolmella kierroksella viidellä nuolella kuudesti napakympin. Mies tähtäili enimmäkseen taulun ohi (ei ollut kyllä kännissä) ja lapsilla oli hauskaa siihen asti kunnes mies suuttui ja heitti nuolet ja pyssyn pusikkoon. Lopetettiin kisa siihen. No, äsken mies halus revanssin ja niin sit ammuttiin. Tulos: minä 38, mies 19. Nyt se otti pyssyn ja jouset ja taulun ja laittoi ne auton takapaksiin lukkojen taakse. Samalla mesoi että nyt lähtee nämä ja vittu näihin ei kukaan enää koske. Lapset tietysti mankuu ja mölyää niiden perään nyt. Onpa naurettavaa! Kusipää äijä joka on huono häviäjä.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:58"]
Voi hyvänen aika, ei voi olla totta, että tässäkin asiassa miehestä tehdään viaton ressukkauhri ja naisesta ilkeä, kylmä ja miestään rakastamaton ja tukematon kusipää! Voi jumalauta sentään. Toivottavasti tuo miestä puolusteleva kirjoittaja on yksi ja sama tyyppi.
[/quote]
Sitäpaitsi joku täällä sanoi, että eroaisi. Onhan se rakaudeton suhtautuminen.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:23"] En kyllä katselisi tollasta miestä. Tämä ei varmasti ole ainoa lapsellisuus. [/quote] Ihanaa kun aina on niin paljon sitä rakkautta toiseen. Kunhan vain minä minä minä saan voittaa ja erota ja päättää kaikesta. [/quote] Minä haluan olla aikuisen kanssa.
[/quote]
No sen ymmärtää, mutta sit pitää kans valita aikuinen.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:00"]
Voi hyvänen aika, ei voi olla totta, että tässäkin asiassa miehestä tehdään viaton ressukkauhri ja naisesta ilkeä, kylmä ja miestään rakastamaton ja tukematon kusipää! Voi jumalauta sentään. Toivottavasti tuo miestä puolusteleva kirjoittaja on yksi ja sama tyyppi.
[/quote]
No missä se tuki oli??? Eipä ole näkynyt. Jos toinen suuttuu, niin miten voi olla noin välinpitämätön hänen mielipahaansa kohtaan?
[/quote]
Siis oikeasti, voisitko alapeukuttaja kertoa välinpitämättömyytesi syyt? Eikö toisen tunteet, joille hän ei selvästi voi itse mitään, merkitse sulle mitään? Olkoon vaan vihainen, ei mua hetkauta! Niinkö?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:23"] En kyllä katselisi tollasta miestä. Tämä ei varmasti ole ainoa lapsellisuus. [/quote] Ihanaa kun aina on niin paljon sitä rakkautta toiseen. Kunhan vain minä minä minä saan voittaa ja erota ja päättää kaikesta. [/quote] Minä haluan olla aikuisen kanssa.
[/quote]
Miksi, jos aikuinen ei välitä sun mielipahoista, jos sulla on joku pimeä tai herkkä kohtasi? Eihän aikuinen sellaista ymmärrä. Vaatii ja moittii sua vaan kun et käyttäydy.
,ies hävisi, ja halui revanssin, ja sit uuttui vielä enemmän. Voiko enää lapsellisempaa miestä ollakaan!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:11"]Eikä se ole muuten auton takapaksi vaan takaluukku tai takaboksi.
[/quote]eikä se oli muuten auton takaluukku tai takaboksi vaan peräkontti
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:15"]
,ies hävisi, ja halui revanssin, ja sit uuttui vielä enemmän. Voiko enää lapsellisempaa miestä ollakaan!
[/quote]
Minusta ihan normaalia... Ap sen sijaan ei ole, kehuskeluissaan.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:07"]
[/quote]
No missä se tuki oli??? Eipä ole näkynyt. Jos toinen suuttuu, niin miten voi olla noin välinpitämätön hänen mielipahaansa kohtaan?
[/quote]
Siis oikeasti, voisitko alapeukuttaja kertoa välinpitämättömyytesi syyt? Eikö toisen tunteet, joille hän ei selvästi voi itse mitään, merkitse sulle mitään? Olkoon vaan vihainen, ei mua hetkauta! Niinkö?
[/quote]
Omille tunteille voi aika paljonkin, ainakin niiden käsittelyä voi oppia.
Ja jos aikuinen suuttuu noin mitättömästä syystä, kyllä ne aikuisen läheiset tarvitsevat enemmän tukea kuin suuttuja itse. Koska tuollaiset lapselliset ilonpilaajat ja henkiseltä kehitykseltään vajaat ihmiset voivat tehdä muiden elämästä todella raskasta ja suoraan sanoen helvettiä. Ja he kyllä aina keksivät keinon syyttää toisia omista heikkouksistaan ja ongelmistaan sen sijaan, että ottaisivat vastuun itsestään ja omasta elämästään ja käyttäytyisivät kuin aikuiset. Tuo kiukuttelu joka asiasta on henkistä vallankäyttöä ja manipulointia, jolla yritetään rajoittaa muiden elämää.
Toivottavasti olet vain typerä trolli.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:25"]
[/quote]
[/quote]
Onko tämä siis normaalia miehen käytöstä? onko miehen itsetunto noin pienestä kiinni?
Jos häviät vaikka jalkapallossa, niin menet pistämään maalin palasiksi tai kynnät nurmikon vaoille?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:23"]
En kyllä katselisi tollasta miestä. Tämä ei varmasti ole ainoa lapsellisuus.
[/quote]
Eli et tiedä onko mies muissa asioissa lapsellinen, mutta jättäisit kuitenkin varmuuden vuoksi ihan vaan koska uskot hänen olevan. Taidat olla sinkku?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:31"]rmaalia... Ap sen sijaan ei ole, kehuskeluissaan.
[/quote]
Onko tämä siis normaalia miehen käytöstä? onko miehen itsetunto noin pienestä kiinni?
Jos häviät vaikka jalkapallossa, niin menet pistämään maalin palasiksi tai kynnät nurmikon vaoille?
[/quote]
Miksi henkilön sukupuoli on sinulle niin olennainen asia?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 09:55"]
No niih, justiinsa. Mummu ja paappa toivat lapsille jousipyssyn, lelun tietysti mut sellaisen vähän paremman josta nuolet tosahtaa kunnolla matkaan. Lapset halus järkätä ampumakisan eilen ja niin sitten ammuttiin pyssyn mukana tulleeseen tauluun. Mulla on varmaan salasia lahjoja sillä ammuin kolmella kierroksella viidellä nuolella kuudesti napakympin. Mies tähtäili enimmäkseen taulun ohi (ei ollut kyllä kännissä) ja lapsilla oli hauskaa siihen asti kunnes mies suuttui ja heitti nuolet ja pyssyn pusikkoon. Lopetettiin kisa siihen. No, äsken mies halus revanssin ja niin sit ammuttiin. Tulos: minä 38, mies 19. Nyt se otti pyssyn ja jouset ja taulun ja laittoi ne auton takapaksiin lukkojen taakse. Samalla mesoi että nyt lähtee nämä ja vittu näihin ei kukaan enää koske. Lapset tietysti mankuu ja mölyää niiden perään nyt. Onpa naurettavaa! Kusipää äijä joka on huono häviäjä.
[/quote]
Menit naimisiin henkisesti viisivuotiaan kanssa. Onneksi olkoon.
[/quote]Tähän. Oma vika. Aloittaja vonkasi ukkoaan ja sä mitä halusi. Turha valittaa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Omille tunteille voi aika paljonkin, ainakin niiden käsittelyä voi oppia.
Ja jos aikuinen suuttuu noin mitättömästä syystä, kyllä ne aikuisen läheiset tarvitsevat enemmän tukea kuin suuttuja itse. Koska tuollaiset lapselliset ilonpilaajat ja henkiseltä kehitykseltään vajaat ihmiset voivat tehdä muiden elämästä todella raskasta ja suoraan sanoen helvettiä. Ja he kyllä aina keksivät keinon syyttää toisia omista heikkouksistaan ja ongelmistaan sen sijaan, että ottaisivat vastuun itsestään ja omasta elämästään ja käyttäytyisivät kuin aikuiset. Tuo kiukuttelu joka asiasta on henkistä vallankäyttöä ja manipulointia, jolla yritetään rajoittaa muiden elämää.
Toivottavasti olet vain typerä trolli.
[/quote]
No mitä niille voi ja millä menetelmillä? Tuleeko mieleen, että just mun kotona oli jo tuollainen aikuinen? Varmaan miehenkin. Eli kun mies nyt satuttaa omia lapsiaan, niin sä puhut näin niistä lapsista sitten 20 vuoden kuluttua. Oletpa oikea älykkö.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:31"]rmaalia... Ap sen sijaan ei ole, kehuskeluissaan.
[/quote]
[/quote]
Miksi henkilön sukupuoli on sinulle niin olennainen asia?
[/quote]
aikusen ihmišen käytöstä se ei ole, sukupuolesta riippumatta.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:25"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole edes mies ja en käyttäydy noin jos häviän. Mutta jos mun nenän edessä härnätään (mitä ap ei kai tehnyt) niin sitten raivostun härnääjälle ja voin käydä vaikka kiinni. Mutta onneksi kukaan ei ole ollut niin tahditon, että ois härnännyt. Yleensähän ihmiset suhtautuvat ihan rehdisti jokaiseen kisaajaan ilman mitään kuviointeja.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 09:55"] No niih, justiinsa. Mummu ja paappa toivat lapsille jousipyssyn, lelun tietysti mut sellaisen vähän paremman josta nuolet tosahtaa kunnolla matkaan. Lapset halus järkätä ampumakisan eilen ja niin sitten ammuttiin pyssyn mukana tulleeseen tauluun. Mulla on varmaan salasia lahjoja sillä ammuin kolmella kierroksella viidellä nuolella kuudesti napakympin. Mies tähtäili enimmäkseen taulun ohi (ei ollut kyllä kännissä) ja lapsilla oli hauskaa siihen asti kunnes mies suuttui ja heitti nuolet ja pyssyn pusikkoon. Lopetettiin kisa siihen. No, äsken mies halus revanssin ja niin sit ammuttiin. Tulos: minä 38, mies 19. Nyt se otti pyssyn ja jouset ja taulun ja laittoi ne auton takapaksiin lukkojen taakse. Samalla mesoi että nyt lähtee nämä ja vittu näihin ei kukaan enää koske. Lapset tietysti mankuu ja mölyää niiden perään nyt. Onpa naurettavaa! Kusipää äijä joka on huono häviäjä. [/quote] Menit naimisiin henkisesti viisivuotiaan kanssa. Onneksi olkoon. [/quote]Tähän. Oma vika. Aloittaja vonkasi ukkoaan ja sä mitä halusi. Turha valittaa.
[/quote]
niinpä. Kuitenkin joku amisviiksimies, varmaan saanut kulmakunnan "kovimman kundin" ja nyt se ei sit ollutkaan aikuinen...
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:00"]
No miksi voitit sen uudelleen, kun moes suuttui jo kerran? Sinähän se tässä lapsellinen olet, kun et ymmärtänyt toimia niin, ettei mies koe oloaan toistamiseen nöyryytetyksi. Siis jos sä TODLLLA akuinen olisit. Nyt olit vain "normaali" ja mies menetti hermonsa. Mutta jos se on aina lapsellista niin kai se sitten on. Tosin kyllä mä ymmärrän, että tuollainen miehen käytös tietenkin harmittaa.
[/quote]
Curlingvaimo bongattu! :D
Tunnen tällaisen huonon häviäjän, joka ei anna edes omien lastensa voittaa. Lasten riemua tärkeämpää hänelle on oma tunne voittamisesta.
Pyhä vulva -mies täällä jankkaa, älkää vastatko sille.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 09:55"]
[/quote]
Menit naimisiin henkisesti viisivuotiaan kanssa. Onneksi olkoon.