Mikä Heikki Lampelaa oikein vaivaa?
Mikä Heikki Lampelaa oikein vaivaa? Entä tuota naista joka on vapaaehtoisesti Lampelan kanssa ja kourittavana?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 10:05"]
Minkä ikäinen tuo akka on? Mielenkiintoinen ilme kuvassa.
[/quote]
Täyttää tänä vuonna 34. Heksa täyttää 54.
Mä oon miettinyt miksi Lampela, koulutettu ja ilmeisesti ihan pätevä juristi suostuu tuollaiseksi "lööppijulkkikseksi". Siinä kärsii jo uskottavuus.
http://pilailupuoti.com/datafiles/tuotekuvat/P1/org_P138.jpg
Mulla tulee Lampelasta aina mieleen tämä...
Lampelan ex-vaimo on varmaan onnellinen päästyään eroon mokomasta häntä-Heikistä....
Kännissä sekoilee. Tyypillinen narsisti ja typerä vanha ukko, yrittää korostaa että on vielä miehekäs mies:)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:15"]Sotkeutuu täysin vääriin naisiin.
[/quote]
Ei kai kukaan täysijärkinen nainen hänen kelkkaansa mukaan lähtisi näiden juttujen jälkeen. Julkisuushaluiset idiootit vain.
No hui, onpa epänormaalia! Miehellä on kädet puetun naisen tissien kohdalla.
Tollasia kuvia ei ihan joka pariskunta nappaisikaan... ihme pervoja.
Kokkoa tekemässä, mitäs vikaa siinä on? kai sitä saa välillä rakkaalleen kosketusta antaa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 03:15"]
No hui, onpa epänormaalia! Miehellä on kädet puetun naisen tissien kohdalla.
Tollasia kuvia ei ihan joka pariskunta nappaisikaan... ihme pervoja.
[/quote]
No ei tuossa asemassa ja ammatissa oleva normi ihminen julkaisisi, etenkään kaikille avoimessa FB-sivussaan.
Julkisuushömpästä tyydytystä saava turha julkkis. Tällä tapauksellahan ei ole kyse rahasta. Mitä enemmän lehtien palstoilla loistaa sekoiluineen sitä huonommin omat bisnekset työn saralla luistaa. Maine on mennyt.
Enemmän ihmetyttää nämä Lampelan perseennuolijat somessa. Mitä tyydytystä he saavat fanittamalla tuota miestä.
Jopa miehenä pidän lampelaa "hieman" creepynä. Outo mies ja outo nainen.
M40
Onko hänellä lapsia? Jos on, niin saattaa isän touhut julkisuudessa pikkusen nolotaa heitä. Varsinkin jos ovat jo vähän isompia, saati teinejä.
Kuka otti kuvan? Lampelan tenavista joku? Ja miksi Kärpäsen käsi on Lampelan reidellä? Miksi ei vähän ronskimmin?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 04:54"]Onko hänellä lapsia? Jos on, niin saattaa isän touhut julkisuudessa pikkusen nolotaa heitä. Varsinkin jos ovat jo vähän isompia, saati teinejä.
[/quote]
Jaaha.. "Miksi-kukaan-ei-ajattele-lapsia!??"-tyyppi ilmaantui paikalle.
Jos mä tarvisisin lainopillisia neuvoja tai ylipäätään asianajajan palveluja, niin viimeiseksi voisin pitkällä tikulla tämän Lampelan palveluksia ottaa vastaan, jos ei maailmassa ketään muita olisi. Aina olisi vaan mielessä hänen törttöilynsä median parissa ja muutenkin. Ja tuollaisen facekuvan lasken vähän arvoa alentavaksi. Eikö se taukki tajua, että omaa oksaansa sahaa noin ammatillisessa mielessä? Eikö ihmisillä ole enää häpyä? Ja tuolla en tarkoita sitä, mikä on naisten jalkpjen välissä..ei mulla muuta.
Minkä ikäinen tuo akka on? Mielenkiintoinen ilme kuvassa.