Naiset 30-35v, mitä kasvovoiteita käytätte? Erityisesti yövoiteista haluaisin tietää.
Kommentit (14)
Kookosöljyä ja Herbamedicuksen kehäkukkavoidetta käytän yövoiteina.
Ei rasitu talous.
Ei mitään. Noi on ihan hujausta! Muutama kerta kuussa tai uinnin jälkeen jos haluu vähän kosteutta naamaan.
Riittää kun syö oikeeta ruokaa.
No, olen tähän asti käyttänyt La Roche Posayn toleriane herkän ihon voidetta yövoiteena, koska minä olen hyvin herkkä ihminen ja saan kosketusallergiaa erittäin monesta tuotteesta. Nyt tuntuu, että tuokaan ei enää sovi. Pystyin käyttää pitkään, mutta nyt ihoni on oikutellut, vaihdoin jo Cerave vihreän pesuaineen pois, sekin sopi minulle vuosia, mutta ei sovi enää...
Olen vaihtamassa vichy-voiteeseen, ja tuotteisiin 89 sarjaan, en ole reagoinut niille toistaiseksi .. sitä odotellessa tosin.. herkistyn aina ja kaikelle, nää on ainoat kosteusvoiteet mitä olen koskaan voinut kasvoilleni laittaa......oikeasti
Siis sokkona kysyt täällä tuntemattomilta, joiden naamaa tai ihoa et ole edes nähnyt? Kysyisin ennemmin niiltä naisilta jotka näyttävät siltä, että tietävät mitä tekevät. Täällä voi kuka tahansa väittää mitä tahansa. Hyvä myös muistaa että ne voiteet on vain pieni osa ja elintavat ja geenit ratkaisee.
Vaihdellen jotakin hyaluronihappo- ja c-vitamiinipohjaista, merkillä ei niin väliä. Retinolia sitten silmien alle.
Vierailija kirjoitti:
Siis sokkona kysyt täällä tuntemattomilta, joiden naamaa tai ihoa et ole edes nähnyt? Kysyisin ennemmin niiltä naisilta jotka näyttävät siltä, että tietävät mitä tekevät. Täällä voi kuka tahansa väittää mitä tahansa. Hyvä myös muistaa että ne voiteet on vain pieni osa ja elintavat ja geenit ratkaisee.
Mitä jos jollain on oikeasti ihosairaus... Kiva jos mulla oli vaikka akne ja allergioita niin näytän siltä "etten tiedä mitä teen"... No tottahan se on, olen ihan paniikissa että öö mitä nyt taas kun tämä on joku hypoallergeeninen voide....Ei mitkään voiteet vaikuta juuri. Jos ei ole joku kosmetologi-koulutuksen saanut niin aika arpapeliä ...
Oon tykänny Lumenen lähde sarjan voiteista
Nykyisin ajatellaan että olennaista on kokonaisuus esim. ei liian pesevä puhdistusaine ja seerumin jne käyttö osana rutiinia. Esim. kauneusblogeista ja YouTubesta löytyy lisätietoa.
Jos on kuivuutta, niin Bybi mega mist on aivan loistotuote! Laitan rasvan alle. Aivan huippu litku!
Nivea tms. voide riittää. Kaikki kalliit voiteet ovat täyttä petosta. Meitä naisia vedetään höplästä ihan jatkuvasti.
Niveasta tykkäisin mutta kauhea haju tuossa jota ostin.
Käytän Environ-tuotteita; EssentiA voide, silmänympärysgeeli ja hyaluronihapposeerumi. Hyvin on mulla toiminut.