MIKSI en kiinnosta?!!
Nimenomaan MIKÄ on se syy?? En kaipaa ympäripyöreitä kliseepaskoja vaan selityksen.
Näin ei käy toistuvasti, mutta silloin harvoin kun käy, se tuntuu äärettömän kamalalta.
Mistä aloittaisin...
Ensinnäkin: olen täysin luomu. Ei pidennyksiä, ei täytteitä, ei pakkelia (vain ripsari), ei muotoilevia alusasuja, ei mitään muuta kuin ikivanha haalistunut hiusväri, josta btw saan paljon ihastelua ja itsekin tykkään.
Kun näytän nettideittityypille kuvan, näytän aina (!!!) tuoreen ja aidon kuvan, ilman meikkimäätsikejä ja imartelevia ilmeitä. Kropan kuvaan normaaleissa vaatteissani, normaalissa asennossa. Kuva on siis täysin totuudenmukainen.
Tapasin erään nettimiehen parin päivän viestittelyn jälkeen. Eli = hän ei tiedä luonteestani tuon taivaallista. Sanoi vielä, että alku-ujouteni ei haittaa. Vai haittasiko kuitenkin? Tosi omituista ajatella, että jos ihminen on muuten omaan makuun, niin ujous pilaisi kaiken.
Olenko tosiaan aivan liian tottunut kuulemaan olevani nätti, söpö, suloinen, kaunis, hyvännäköinen, viehättävä... kun en voi uskoa todeksi, että näytän ilmeisesti rumalta + lihavalta tämän tyypin silmiin? En todellakaan voi käsittää, miten joku voi nähdä minut rumana. Toki itselläni on joskus ruma-päiviä, mutta pääsen niistä yli ajattelemalla kauniita sanoja joita minulle usein sanotaan. Kropastakin mies kommentoi netissä, että ei mitään vikaa eikä ylimääräistä missään, ihan tosi, tarkoitan sitä.
Okei, se valehteli, joojoo, kaikki on valetta.
MIKSI en kiinnosta?! Tuntuu musertavalta!! :(
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 04:03"]Tsemppiä AP
[/quote]
Vastaako tämä kysymykseen "miksi?"
Sulla on muuten samanlainen tapa kirjoittaa kuin Tuksulla, kun olen joskus hänen fb-profiiliaan lukenut...
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 04:06"]Sulla on muuten samanlainen tapa kirjoittaa kuin Tuksulla, kun olen joskus hänen fb-profiiliaan lukenut...
[/quote]
Siinäs näitte. Kirjoitustyyli ei kerro totuutta. Vai tuleeko seuraavaksi epäilyjä, että olen Tuksu? Juu, ehkä minä sitten olen.
Tsemppiä AP