Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI en kiinnosta?!!

Vierailija
20.06.2015 |

Nimenomaan MIKÄ on se syy?? En kaipaa ympäripyöreitä kliseepaskoja vaan selityksen.
Näin ei käy toistuvasti, mutta silloin harvoin kun käy, se tuntuu äärettömän kamalalta.

Mistä aloittaisin...
Ensinnäkin: olen täysin luomu. Ei pidennyksiä, ei täytteitä, ei pakkelia (vain ripsari), ei muotoilevia alusasuja, ei mitään muuta kuin ikivanha haalistunut hiusväri, josta btw saan paljon ihastelua ja itsekin tykkään.

Kun näytän nettideittityypille kuvan, näytän aina (!!!) tuoreen ja aidon kuvan, ilman meikkimäätsikejä ja imartelevia ilmeitä. Kropan kuvaan normaaleissa vaatteissani, normaalissa asennossa. Kuva on siis täysin totuudenmukainen.

Tapasin erään nettimiehen parin päivän viestittelyn jälkeen. Eli = hän ei tiedä luonteestani tuon taivaallista. Sanoi vielä, että alku-ujouteni ei haittaa. Vai haittasiko kuitenkin? Tosi omituista ajatella, että jos ihminen on muuten omaan makuun, niin ujous pilaisi kaiken.

Olenko tosiaan aivan liian tottunut kuulemaan olevani nätti, söpö, suloinen, kaunis, hyvännäköinen, viehättävä... kun en voi uskoa todeksi, että näytän ilmeisesti rumalta + lihavalta tämän tyypin silmiin? En todellakaan voi käsittää, miten joku voi nähdä minut rumana. Toki itselläni on joskus ruma-päiviä, mutta pääsen niistä yli ajattelemalla kauniita sanoja joita minulle usein sanotaan. Kropastakin mies kommentoi netissä, että ei mitään vikaa eikä ylimääräistä missään, ihan tosi, tarkoitan sitä.
Okei, se valehteli, joojoo, kaikki on valetta.

MIKSI en kiinnosta?! Tuntuu musertavalta!! :(

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vastailit muutamalla sanalla miehen keskusteluyrityksiin? Ja kaikki muukin viestittely mennyt niin?

Vierailija
22/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, ette mitenkään voi olla jokaisen miehen mieleen. Se on faktuaalinen mahdottomuus, vaikka kuinka toista luulisitte. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes oleta, että ekoilla treffeillä saadaan kauhean rönsyilevää jutunjuurta aikaan. Kyllä ekat treffit ovat itselleni näyttäytymisen paikka, että tässä olen livenä, mitäs pidät? Jatkossa (jos jatkoa tulee), on tutustumisen aika ja jos kemiat kohtaavat niin fyysisyys ja kaikki muukin tulee täysin luonnostaan. Ja juttukin lentää eri tavalla kuin upouuden ihmisen kanssa.
Olen minä ennenkin saanut parisuhteita olemalla oma alku-ujo itseni. Kun kerron siitä etukäteen niin ei tule yllätyksiä.

Vierailija
24/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:48"]Olemus, miten kannat itseäsi, eleet. Niitä ei kuvasta näe. Ja kyllähän sitä viestittelyn ja pienen tapaamisen jälkeen saa vähän selvää luonteestasi ja tavoistasi.
[/quote]

No mielestäni olemukseni on täysin normaali. Ei ole pakkoliikkeitä ja ryhti on ihan hyvä.

Vierailija
25/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:53"]Eli vastailit muutamalla sanalla miehen keskusteluyrityksiin? Ja kaikki muukin viestittely mennyt niin?
[/quote]

Ei. Viesteissä olen ollut puhelias, se on se aito luonteeni joka tulee esiin sitten kun en enää kännitä. Ennen treffejä krrroin, että olen aluksi ujo, ettei tule yllätyksenä. Ei haittaa, eipä.

Vierailija
26/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:54"]Minä en edes oleta, että ekoilla treffeillä saadaan kauhean rönsyilevää jutunjuurta aikaan. Kyllä ekat treffit ovat itselleni näyttäytymisen paikka, että tässä olen livenä, mitäs pidät? Jatkossa (jos jatkoa tulee), on tutustumisen aika ja jos kemiat kohtaavat niin fyysisyys ja kaikki muukin tulee täysin luonnostaan. Ja juttukin lentää eri tavalla kuin upouuden ihmisen kanssa.
Olen minä ennenkin saanut parisuhteita olemalla oma alku-ujo itseni. Kun kerron siitä etukäteen niin ei tule yllätyksiä.
[/quote]

No mitäs nyt sitten aiot tehdä? Jatkuuko elämä vai onko kaikki tämän jälkeen kerta kaikkiaan yhdentekevää?

Vierailija
27/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:57"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:53"]Eli vastailit muutamalla sanalla miehen keskusteluyrityksiin? Ja kaikki muukin viestittely mennyt niin?
[/quote]

Ei. Viesteissä olen ollut puhelias, se on se aito luonteeni joka tulee esiin sitten kun en enää kännitä. Ennen treffejä krrroin, että olen aluksi ujo, ettei tule yllätyksenä. Ei haittaa, eipä.
[/quote]

Kännitä vähemmän. Korkki kiinni.

Vierailija
28/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:55"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:48"]Olemus, miten kannat itseäsi, eleet. Niitä ei kuvasta näe. Ja kyllähän sitä viestittelyn ja pienen tapaamisen jälkeen saa vähän selvää luonteestasi ja tavoistasi. [/quote] No mielestäni olemukseni on täysin normaali. Ei ole pakkoliikkeitä ja ryhti on ihan hyvä.

[/quote]Niin. Ja miehesi ei nyt vain ihastunut siihen. Jokaisella on omanlainen olemus ja eleet, ei kaikki voi kaikkien olemuksiin ihastua vaikka ei olisikaan mitään pakkoliikkeitä.

Vierailija
29/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:53"]Eli vastailit muutamalla sanalla miehen keskusteluyrityksiin? Ja kaikki muukin viestittely mennyt niin? [/quote] Ei. Viesteissä olen ollut puhelias, se on se aito luonteeni joka tulee esiin sitten kun en enää kännitä. Ennen treffejä krrroin, että olen aluksi ujo, ettei tule yllätyksenä. Ei haittaa, eipä.

[/quote]

Eläpä räkytä. Minulla on kuule pikkasen enemmän elämänkokemusta ja tietoa miten asiat tulee hoitaa kuin kaltaisellasi tytönhupakolla.
-jamo52

Vierailija
30/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:51"]Ei ihminen ole mielenkiintoinen jos se on kaunis vaan pitää olla muutakin sisältöä.
[/quote]

No ihanko tosi? Ujouteni ei tullut yllätyksenä ja ilen ennenkin saanut parisuhteita olemalla tällainen. Normaalit miehet näkevät, että minussa on potentiaalia, vaikken puhua pulputa aluksi.

Vierailija
31/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla aivan järjettömän huono itsetunto. Jo se voi olla luotaantyöntävä piirre ihmisessä.

Vierailija
32/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:57"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:57"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:53"]Eli vastailit muutamalla sanalla miehen keskusteluyrityksiin? Ja kaikki muukin viestittely mennyt niin?
[/quote]

[/quote]

Kännitä vähemmän. Korkki kiinni.
[/quote]

Olen selvinpäin ja kirjoitan kosketusnäyttöpuhelimella.

Joku vittuili ranteet auki-meiningistä. Minulla ei sattumoisin ole enää paljon valinnanvaraa, olen pettynyt miljooniin miehiin ja useimmissa on joku ylitsepääsemätön asia: lapsia, pinnallisuus jne. joten en kiinnostu.

Sitten kun kohdalle osuu kaikin puolin sopivan oloinen tyyppi, niin eiköhän tällainen tunnu aika helvetin pahalta.

Vierailija
33/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:57"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:53"]Eli vastailit muutamalla sanalla miehen keskusteluyrityksiin? Ja kaikki muukin viestittely mennyt niin?
[/quote]

[/quote]

Jännitä

Vierailija
34/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:59"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:51"]Ei ihminen ole mielenkiintoinen jos se on kaunis vaan pitää olla muutakin sisältöä. [/quote] No ihanko tosi? Ujouteni ei tullut yllätyksenä ja ilen ennenkin saanut parisuhteita olemalla tällainen. Normaalit miehet näkevät, että minussa on potentiaalia, vaikken puhua pulputa aluksi.

[/quote]

Onko naiset oikeasti näin pimeitä? Jonkun mielestä ujoutesi voi olla maailman söpöintä ja kiinnostavinta, jonkun toisen mielestä se on turn-off. Ja sama koskee ulkonäköäsi: joku tykkää, joku vähemmän. Eikä tähän liity klassinen kauneuskäsitys kovinkaan paljoa... joskus sitä ihastuu paljonkin yleisestä kauneuskäsityksestä poikkeavaan naiseen - jopa sellaiseen, josta kaverit kysyy 'mitä vittua' :D

Vierailija
35/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että sinussa on potentiaalia tarkoita että olisit toisen mielestä viehättävä, haluttava tai samanhenkinen.

Vierailija
36/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 03:01"]Sulla taitaa olla aivan järjettömän huono itsetunto. Jo se voi olla luotaantyöntävä piirre ihmisessä.
[/quote]

Ja tämä mies on päätellyt asian mistä? Tässä ketjussa nimenomaan kysyn: miksi, millä perusteella?

Vierailija
37/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 03:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:57"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:53"]Eli vastailit muutamalla sanalla miehen keskusteluyrityksiin? Ja kaikki muukin viestittely mennyt niin? [/quote] Ei. Viesteissä olen ollut puhelias, se on se aito luonteeni joka tulee esiin sitten kun en enää kännitä. Ennen treffejä krrroin, että olen aluksi ujo, ettei tule yllätyksenä. Ei haittaa, eipä. [/quote] Jännitä

[/quote]Rännitä

Vierailija
38/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin lähteä kanssasi treffeille komea M37

Vierailija
39/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:58"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:55"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:48"]Olemus, miten kannat itseäsi, eleet. Niitä ei kuvasta näe. Ja kyllähän sitä viestittelyn ja pienen tapaamisen jälkeen saa vähän selvää luonteestasi ja tavoistasi. [/quote] No mielestäni olemukseni on täysin normaali. Ei ole pakkoliikkeitä ja ryhti on ihan hyvä.

[/quote]Niin. Ja miehesi ei nyt vain ihastunut siihen. Jokaisella on omanlainen olemus ja eleet, ei kaikki voi kaikkien olemuksiin ihastua vaikka ei olisikaan mitään pakkoliikkeitä.
[/quote]

Mikä siinä on vikana?? Olen aivan normaali ihminen, miksi olemukseni on niin luotaantyöntävä??

Vierailija
40/84 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:57"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:54"]Minä en edes oleta, että ekoilla treffeillä saadaan kauhean rönsyilevää jutunjuurta aikaan. Kyllä ekat treffit ovat itselleni näyttäytymisen paikka, että tässä olen livenä, mitäs pidät? Jatkossa (jos jatkoa tulee), on tutustumisen aika ja jos kemiat kohtaavat niin fyysisyys ja kaikki muukin tulee täysin luonnostaan. Ja juttukin lentää eri tavalla kuin upouuden ihmisen kanssa.
[/quote]

No mitäs nyt sitten aiot tehdä? Jatkuuko elämä vai onko kaikki tämän jälkeen kerta kaikkiaan yhdentekevää?
[/quote]

Tämä oli piste i:n päälle. Muutenkin menee huonosti ja sitten olen vielä huono ihminen ja pettymys livenä. Hieno fiilis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän