Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen ei ole kiinnostunut miehestä ja mies rupeaa tekemään asian eteen "jotain" niin se onkin sitten huono juttu?

suave
09.02.2022 |

Eli miksi on niin huono hommeli naisille se että mies itse sattuisikin pitämään niitä kohtalon avaimia kätösissään?

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä yhtään tapausta missä ei-kiinnostavaksi lokeroitu mies olisi pystynyt tekemään asialle yhtään mitään. Mitä jotain?

Vierailija
2/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ensin mitä tämä "jotain" on niin voi ottaa kantaa aloitukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ole kiinnostunut nyt, hän ei ole kiinnostunut koskaan.

Vierailija
4/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä yhtään tapausta missä ei-kiinnostavaksi lokeroitu mies olisi pystynyt tekemään asialle yhtään mitään. Mitä jotain?

Minun kohdallani tämä "jotain" on ollut vuoden välein viestin laittaminen messengerissä. Ei se haittaa kun jätän vain vastaamatta. Ehkä se joskus lopettaa.

Vierailija
5/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se menee niin että mitä enemmän mies on naisen perään, sen suuremmalla vimmalla nainen pakenee. Kun taas mitä välinpitämättömämpi ja kaverillisempi mies, sen enemmän se naista kiehtoo ja vetää puoleensa. Lopulta nainen suorastaan heittäytyy tälle miehelle ensin pommitettuaan tätä vihjailuineen ja alastonkuvineen.

Vierailija
6/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdallani tämä "jotain" on ollut vuoden välein viestin laittaminen messengerissä. Ei se haittaa kun jätän vain vastaamatta. Ehkä se joskus lopettaa.

Melkoiset kohtalon avaimet tosiaan.

Vierailija
7/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska siinä patriarkaatti käyttää valtaansa sorretun sukupuolen edustajaan.

Vierailija
8/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, koska siinä patriarkaatti käyttää valtaansa sorretun sukupuolen edustajaan.

Olisiko jotain perusteluja?

Vierailija
9/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistelu on aina huono juttu. Jos sosiaaliset taidot eivät riitä kertomaan, milloin lähestyminen on ei-toivottu, se kannattaa jättää kokonaan tekemättä.

Vierailija
10/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää mikä se "jotain" on. Itse olen esimerkiksi kiinnostunut miehestä myöhemmin, kun olen oppinut tuntemaan miehen paremmin. Tosin mies ei missään välissä tyrkyttänyt itseään eikä varsinaisesti yrittänyt iskeä.

Toisella kertaa kiinnostuin miehestä 5 vuoden jälkeen, kun tajusin että hieman hölmö epävarma ruipelo oli muuttunut itsevarmaksi mieheksi. Työpaikka ei ollut muuttunut, eli väärleuille tiedoksi ettei rahasta ollut kysymys, vaan henkisestä kasvusta.

Vierailija
11/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, se että nainen ei ole TAJUNNUT miehen olevan kiinnostava, tarkoita sitä että mies ei olisi kiinnostava.

ap

Vierailija
12/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottokuponki vetämässä?

Vierailija
13/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, se että nainen ei ole TAJUNNUT miehen olevan kiinnostava, tarkoita sitä että mies ei olisi kiinnostava.

ap

Se, että mies on kiinnostava omasta mielestään ei tarkoita sitä, että hän on kiinnostava naisen mielestä. Ennemminkin päinvastoin.

Vierailija
14/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä "jotain" joku mies on tehnyt että nainen on lopulta TAJUNNUT?

Vierailija
15/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei eli vuoden välein viestin laittaminen on ainut esimerkki mitä saadaan.

Sitten vielä mistä ap keksi että se yksi viesti vuodessa on naisten mielestä huono juttu? Vai tarkoitatko huonolla tehotonta?

Vierailija
16/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ole kiinnostunut, hän ei ole. Kaikkia naisia ei voi "ostaa" kiinnostumaan sinusta, heillä on itsellään enemmän kohtalon avaimia kädessään kuin sinulla.

Vierailija
17/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai tuollainen joskus onnistuakin, että kiinnostus herää myöhemmin. En tiedä. Itse tutustuin ja aloin seurustella ihmisen kanssa, joka totta puhuen aluksi inhotti minua. Hän hymyili teennäisesti ja pyrki viereeni. Se tuntui kammottavalta. Todella kammottava suhde siitä tulikin ja hirveitä asioita tapahtui. Kadun loppuikäni sitä suhdetta.

Vierailija
18/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kryptinen aloitus. Kyllähän on täysin mahdollista, että tekemällä "jotain" saa jonkun kiinnostumaan itsestään myöhemmin. Itse esimerkiksi olen seurustellut miehen kanssa, jota muutama vuosi ennen seurustelua pidin vastenmielisenä, mutta sitten alettiin olla tekemisissä enemmän ja jokin vain naksahti kohdalleen. 

Vierailija
19/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä muuta mutta ihmettelen vain että miksi nainen saisi aina YKSIN päättää siitä, kuka on kiinnostava ja kuka ei. Eikö tuo ole jo lähtökohtaisesti aika ylimielinen katsantokanta?

Vierailija
20/119 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa pelottavalta stalkkerilta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi