Ratsasin miehen kännykän ja löysin naisilta viestejä :(
Tiedän. Olen idiootti kun menin lukemaan miehen viestit hänen ollessa suihkussa. olen aiemmin pitänyt periaatetta ettei toisten puhelimiin kajota. Joku vaan, ilmeisesti pieni epäluulo pisti minut lukemaan viestit. sydän hakkasi ja selasin viestejä.. monelta eri naiselta viestejä, naisilta joista en ole mitään kuullut IKINÄ kahden vuoden aikana... esim. sellaisia viestejä, joissa on selvästi vaihdettu enemmänkin ajatuksia/kuulumisia. Ei mitään kauheaa, mutta kuitenkin selkeää yhteydenpitoa.
olen aiemmin sanonut miehelle että toivon hänen kertovan minulle kaikista asioista elämässään, jotta voin luottaa, sillä minua on ennen petetty. minä kerron hänelle kaikista asioista, siis jos joku mies on yrittänyt vaikka iskeä, niin naureskellen kerron miehelle tästä. Minulla ei ole mitään ihmissuhdeasioita, joita mies ei tiedä. en tietenkään setvi ystävieni asioita, mutta siis minulla ei ole mitään salattavaa.
Ratsasin puhelimen ja mies tietysti näki että jotain on tapahtunut. kysyin häneltä onko hänellä kavereita tai tuttavia, joista en tiedä mitään. mies väitti, että tiedän kaikki hänen kaverinsa (joihin kuuluu kyllä myös naisia ja se on minulle tietysti ok). ei maininnut sanallakaan tätä " mariaa" ja " johannaa" , jotka esim. ovat hänelle viestejä laitelleet. mies suuttui valtavasti kun epäili että olen lukenut viestit. hermostui ja kysyi olenko tehnyt jotain mitä ei olisi pitänyt tehdä. en sitten myöntänyt. Väitin että tulipa vaan mieleen kysyä tällaista.
Mies asuu toisessa kaupungissa. Näemme parin viikon välein. Nyt hän lähti näissä tunnelmissa vihaisena pois. Mitä pitäisi ajatella? Tai tehdä? Jos myönnän että katsoin viestit niin saattaa mies vaikka jättää.. vaikka sisimmässään se taitaa tietää, että olen ne katsonut..
Kommentit (70)
ap:n mies nostaa suurimmaksi rikokseksi sen, että ap on tarkastanut hänen puhelimensa. Ja sillä perusteella kieltäytyy puhumasta niistä viesteistä. Hän mahdollisesti voi antaa anteeksi ap: n mokan (luultavimmin monien anteeksipyyntöjen jälkeen), mutta näiden viestien käsittely jää.
Ihan suoraan: miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Minkälaisen kuvittelet tulevaisuuden olevan jos jo nyt tuntuu siltä ettei ole hyvä ja luonteva olla yhdessä? Eli ei voi luottaa ihan täysillä? Sitten kun tapaat HYVÄN miehen, ei tarvi olla tekemättä tai puhumatta tärkeistä asioista siinä pelossa että mies jättää.
Ja sinäkö jotain muuta?
Se älähtää johon kalikka kalahtaa..
Ettet vaan ois itsekin täys sika?
Vierailija kirjoitti:
Ovat kuulemma kollegoja, joiden kanssa ei kuitenkaan kovin säännöllisesti olla yhteydessä. Ovat eri firmoissa saman alan ihmisiä. Mies oli kuulemma kysynyt tältä toiselta naiselta yhteisen tutun numeroa ja olivat vaihdelleet kuulumisia. Mies sanoi, että koska satunnainen yhteydenpito on tosiaan satunnaista, ei hän ole mitään minulle puhunut, ei ole kuulemma kokenut sitä tarpeelliseksi. Nöyristelin koko eilisen miestä, en todellakaan syytellyt tai vaatinut tilille. Vielä myöhään illalla pistin viestin, että " kiitos sulle kun suhtauduit noin hyvin, oon edelleen tosi pahoillani kun kajosin puhelimees" . Mies ei tähän vastannut mitään, eikä sikäli ole tarviskaan.
Tänään mies soitti taas. Ja nyt hän yhdessä välissä vihjasi eilisestä. KYsyin onko siinä vielä ongelmaa. Ja siinä sitä oltiin. Riita on ollut päällä nyt iltapäivästä asti :((. Mies ärjyy ja minä piipitän. Kerroin miehelle, että kiinnostukseni heräsi alunperin siitä, kun kesällä hän säikähti minun lukevan hänen puhelintaan, vaikka kaivoin sitä vaan sängyn alta (puhelin oli tippunut sinne, kun kaivoin pitkään sitä sängyn alta mies säikähti että " nytkö sä sit selaat mun puhelinta" ). En kuitenkaan väittänyt että tuo tapaus olisi oikeuttanut puhelimen tutkimisen, kerroin vaan että siitä se kiinnostus jotenkin heräsi mutta tosiaan itse tutkiminen tapahtui täysin hetken mielijohteesta ja HÄPESIN sitä.
Nyt olen kuunnellut lähes suu auki miehen suuttunutta paatosta. Hänestä minun pitäisi olla vielä enemmän pahoillaan, ajatella miten LOUKKASIN häntä ym.. Mies on todella vihainen ja on mm. lapsellisesti tokaissut monta kertaa " JATKA PERKELE SAMAAN MALLIIN" ja hän on raivoissaan siitä, kun mainitsin että mies olisi antanut itse vähän " syytä" tutkia puhelinta. Minä sanoin ja toistelin että olen tosi pahoillani oikeasti ja minusta toisen puhelimen tutkiminen ei ole ok ym.. Miehelle tämä ei riitä. Nyt viimeksikin hän löi luurin korvaan. Minä olen rauhallinen enkä provosoi mutta mies on jotenkin ahdistuneen oloinen ja vihainen :(((.. Jotenkin hän kuulostaa todella katkeralta?! Kun hän siinä mesosi kysyin " onko tää sulle nyt ihan NÄIN iso juttu" , niin mies sanoi että " todellakin on, sun pitäis anella että annan anteeksi" . Mies ei siis normaalisti todellakaan ole dominoiva, väkivaltainen tai päällekäyvä tms.. enemmänkin sellainen todella älykäs mutta vähän " nörtti, hissukka" , vaikka onkin kyllä hyvä puhumaan ym...
Nyt on paha mieli, omituinen olo, en tiedä mitä tehdä.. Kaikenlaiset neuvot ja mielipiteet ottaisin kiitollisena vastaan.
Jos mieheni ratsaisi puhelimeni, sais takuulla häipyä samantein. AP, olet törkeästi rikkonut puhelinsalaisuutta. Häpeäisit edes.
Sinuna etsisin uuden miehen. Ennen seurustelua kertoisin uudelle kumppanille pettämiskokemuksistasi ja että tahdon suhteen, jossa ei ole salaisuuksia ja että esim. toisen puhelinta saa avoimesti katsoa. Painottaisin vielä uuden kumppanin kriteereinä, että on mies, jonka kaverit ovat miehiä ja ei ole mikään naisten naurattaja.
Tätä keskustelua lukiessa huomaa, että on olemassa ihmisiä, joille kaiken jakaminen oman rakkaan kanssa ei ole ongelma (molemmat saavat selata toistensa puhelimet) ja on olemassa ihmisiä, jotka kokevat tuollaisen avoimuuden ja kaiken jakamisen ahdistavana/loukkauksena tms. Suhde onnistunuu kun samalla tavalla ajattelevat löytävät toisensa parikseen.
Ja vaistoon kannattaa luottaa. Kokemuksen rintaäänellä sanon tämän. Minunkin luotettava, kiltti ja ”kunnollinen nörttimies” paljastui epäluotettavaksi pettäjäksi. Taustalla huono itsetunto. Ei ollut ollut koskaan suosittu tyttöjen/naisten keskuudessa. Tiukka kuri ja vaativa äiti kotona. Tottunut valehtelemaan päästäkseen pulasta. Kukaan ei uskoisi päälle päin .
Jäi siis kiinni maksullisesta seksistä, piti suhdetta naimisissa olevan perheellisen naistyökaverin kanssa jne. Ensimmäiset varoitusmerkit olivat nähtävissä jo suhteen alussa kun hänellekin oli puhelimessa näitä naispuolisia ystäviä, vain kavereita siis.. ja useampia tämmöisiä viestittelykavereita. Hänellä oli tapana suuttua järjettömästi jos häntä epäili jostakin. Usein minä epäilijänä olin lopulta se joka pahoitteli asiaa ja lohdutti häntä. Koko asia kääntyi siis päälaelleen.. minä siis lohdutin pettäjää.
Viimeiseen asti hän yritti valehdella. Hän pilasi elämästäni monta vuotta sairaalla ja häiriintyneellä käytöksellä. Kun jäi kiinni ja oli pitävät todisteet niin alkoi itsetuhouhkailut. Veikkaan että persoonallisuushäiriötä taustalla..
Kun luin viestisi niin minusta miehesi käytöksessä on jotain minun exälle tuttua. Ehdottomasti nyt jättäisin miehen ja alkaisin etsiä tervettä miestä suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna etsisin uuden miehen. Ennen seurustelua kertoisin uudelle kumppanille pettämiskokemuksistasi ja että tahdon suhteen, jossa ei ole salaisuuksia ja että esim. toisen puhelinta saa avoimesti katsoa. Painottaisin vielä uuden kumppanin kriteereinä, että on mies, jonka kaverit ovat miehiä ja ei ole mikään naisten naurattaja.
Tätä keskustelua lukiessa huomaa, että on olemassa ihmisiä, joille kaiken jakaminen oman rakkaan kanssa ei ole ongelma (molemmat saavat selata toistensa puhelimet) ja on olemassa ihmisiä, jotka kokevat tuollaisen avoimuuden ja kaiken jakamisen ahdistavana/loukkauksena tms. Suhde onnistunuu kun samalla tavalla ajattelevat löytävät toisensa parikseen.
Ja vaistoon kannattaa luottaa. Kokemuksen rintaäänellä sanon tämän. Minunkin luotettava, kiltti ja ”kunnollinen nörttimies” paljastui epäluotettavaksi pettäjäksi. Taustalla huono itsetunto. Ei ollut ollut koskaan suosittu tyttöjen/naisten keskuudessa. Tiukka kuri ja vaativa äiti kotona. Tottunut valehtelemaan päästäkseen pulasta. Kukaan ei uskoisi päälle päin .
Jäi siis kiinni maksullisesta seksistä, piti suhdetta naimisissa olevan perheellisen naistyökaverin kanssa jne. Ensimmäiset varoitusmerkit olivat nähtävissä jo suhteen alussa kun hänellekin oli puhelimessa näitä naispuolisia ystäviä, vain kavereita siis.. ja useampia tämmöisiä viestittelykavereita. Hänellä oli tapana suuttua järjettömästi jos häntä epäili jostakin. Usein minä epäilijänä olin lopulta se joka pahoitteli asiaa ja lohdutti häntä. Koko asia kääntyi siis päälaelleen.. minä siis lohdutin pettäjää.
Viimeiseen asti hän yritti valehdella. Hän pilasi elämästäni monta vuotta sairaalla ja häiriintyneellä käytöksellä. Kun jäi kiinni ja oli pitävät todisteet niin alkoi itsetuhouhkailut. Veikkaan että persoonallisuushäiriötä taustalla..
Kun luin viestisi niin minusta miehesi käytöksessä on jotain minun exälle tuttua. Ehdottomasti nyt jättäisin miehen ja alkaisin etsiä tervettä miestä suhteeseen.
Eiköhän se ole 15 vuodessa löytänyt ja tullut petetyksi jo useamman kerran niin että ei enää välitä.
Mielestäni tuollaisessa suhteessa ei ole tulevaisuutta. Itse en ainakaan voisi olla suhteessa jossa koko ajan miettisin ties mitä.
Vierailija kirjoitti:
:P
Kerrotko, miten löysit vuodelta 2006 ketjun? Ja miksi nostit tämän?
yhteydessä. Mitään ei enää ollut mun ja sen viestin lähettäjän välillä, paitsi se yksi viesti, jonka mieheni deletoi. Vieläkin joskus ajattelen, että miten kehtasi mennä silloin deletoimaan viestejä, toisaalta on jotenkin syyllinen olo, vaikka mitään ei siis ollut tapahtunut, joten en alkanut siitä kiihkoamaan.