Ratsasin miehen kännykän ja löysin naisilta viestejä :(
Tiedän. Olen idiootti kun menin lukemaan miehen viestit hänen ollessa suihkussa. olen aiemmin pitänyt periaatetta ettei toisten puhelimiin kajota. Joku vaan, ilmeisesti pieni epäluulo pisti minut lukemaan viestit. sydän hakkasi ja selasin viestejä.. monelta eri naiselta viestejä, naisilta joista en ole mitään kuullut IKINÄ kahden vuoden aikana... esim. sellaisia viestejä, joissa on selvästi vaihdettu enemmänkin ajatuksia/kuulumisia. Ei mitään kauheaa, mutta kuitenkin selkeää yhteydenpitoa.
olen aiemmin sanonut miehelle että toivon hänen kertovan minulle kaikista asioista elämässään, jotta voin luottaa, sillä minua on ennen petetty. minä kerron hänelle kaikista asioista, siis jos joku mies on yrittänyt vaikka iskeä, niin naureskellen kerron miehelle tästä. Minulla ei ole mitään ihmissuhdeasioita, joita mies ei tiedä. en tietenkään setvi ystävieni asioita, mutta siis minulla ei ole mitään salattavaa.
Ratsasin puhelimen ja mies tietysti näki että jotain on tapahtunut. kysyin häneltä onko hänellä kavereita tai tuttavia, joista en tiedä mitään. mies väitti, että tiedän kaikki hänen kaverinsa (joihin kuuluu kyllä myös naisia ja se on minulle tietysti ok). ei maininnut sanallakaan tätä " mariaa" ja " johannaa" , jotka esim. ovat hänelle viestejä laitelleet. mies suuttui valtavasti kun epäili että olen lukenut viestit. hermostui ja kysyi olenko tehnyt jotain mitä ei olisi pitänyt tehdä. en sitten myöntänyt. Väitin että tulipa vaan mieleen kysyä tällaista.
Mies asuu toisessa kaupungissa. Näemme parin viikon välein. Nyt hän lähti näissä tunnelmissa vihaisena pois. Mitä pitäisi ajatella? Tai tehdä? Jos myönnän että katsoin viestit niin saattaa mies vaikka jättää.. vaikka sisimmässään se taitaa tietää, että olen ne katsonut..
Kommentit (70)
Viestejä voi olla, on minullakin. Viestittelen enemmän tai vähemmän säännöllisesti parin miehen kanssa, ihan kuin jonkun naispuolisen tutunkin kanssa. Ja ihan hlökohtaisia asioita. Kenen kanssa niistä puhuisi jos ei ystävien?
Mutta asioilla voi olla kurja kääntöpuolikin. Ja tiedän kyllä mistä puhun. On minua petetty hurjastikin, ja silloin kiinni jäädessä mies suuttui valtavasti ja kielsi kaiken.
sitten hätäpäissäni väitin etten ole niitä lukenut.. Olen nyt tosi ahdistunut, en tiedä miten pitäisi tehdä :(. on toisaalta inhottava tenttailla miestä ja paljastaa oma typeryys/uteliaisuus..
Seuraa tilannetta. Yritä lukea puhelinta toistamiseen. Julmaa ja tyhmää, mutta lienee ainoa keino jos haluat yrittää jatkaa suhdetta.
Seuraa muita merkkejä ja käytöstä. Myös yllättäinen kuntoilupuuska kertoo kurjaa totuutta.
Voisit joskus kun savu on hälvennyt, mainita ko. naisen nimen ihan jossain muussa yhteydessä. Vaikka jos lehdessä on samanniminen nainen, sanot..." no on tuo Sannakin melkoinen" ja samalla katsot miestä ja ilmeitä. Sitten jatkat että Saarijärvi on niin sporttinen ja iloinen vaikka viimeisillään raskaana ym...
Tai sitten ehdotat että menet hänen luokseen eikä hän sinun luokseen. Reaktiot kertoo paljon.
Pelkäätkö miestä? Mistä tiedät jo nyt, että hän tulee suuttumaan, jos myönnät lukeneesi? Onko jotain aiempiakin juttuja, joiden perusteella tiedät miehen käytöksen? Jos saatte tämän asian selvitettyä, luotatko mieheen sitten täysin? Millaisen suhteen haluaisit ja onko tämä suhde sellainen? Millaisen suhteen ansaitsisit ja onko tämä suhde sellainen?
Minua hiukan epäilyttää, että suhteenne ei ole tasa-arvoinen, vaan miehesi määrää ja sinä vikiset.
Olithan hankkinut tarpeet suklaakylpyyn ensi viikonlopuksi. Ja kävit seksikaupassa ostamassa uuden asun. Mutta jos hän ei kerran pääse käymään, niin löytyyhän näille ideoille muutakin käyttöä.
ilmeisesti pitää myös muita naisia ainakin varuilla?
ettei sitten tule sinua tapaamaan.
Hirveän helposti toki tulee mieleen, että hänellähän voi olla siellä toisella paikkakunnalla vaikka mitä tyttöystäviä jos kerran vain pari kertaa kuukaudessa tapaatte..
Mutta ei sitä koskaan tiedä! Kysy suoraan, ehkä hän vakuuttaa sinut niin, että voit luottaa häneen, mutta noi uhkailut ja suuttumiset ei kyllä mitään luottokuvaa anna.
ja monesti on sellainen omituinen tunne.. joka pisti ehkä katsomaan tuota puhelinta. sitä en vaan voi tietää voiko omaan tunteeseen luottaa? ja mies hermostui selvästi, meinasi lähteä ovet paukkuen menemään ellen olisi hihasta ottanut kiinni että hyvästellään nyt kunnolla kun ei vähään aikaan nähdä :(.
-ap
Näin saisin selitettyä, että valehtelin siitä viestin lukemisesta, koska...
Ja että luin viestit, koska...
jne.
Jos puehlimessa puhuu, voi toinen suutuspäissään lyödä luurin korvaan jne. Kannattaisi ehkä hiukan sitten myöntää ja pahhoitella sitä omaa käytöstään, kun ne viestit tuli luettua.
jos olisin miehesi suuttuisin kovasti, jo se että katsoit puhelinta salaa saa vereni kiehumaan, ja sitten kiistät tekosi kun alat tentana ja syyttää.
hyi mikä KYYLÄ!
" Mä katsoin sun kännykän. Olen pahoillani ja pyydän sitä anteeksi, se on inhottava teko. Ajattelin ettei siellä ole mitään, joten voin unohtaa koko jutun samantien enkä harkinnut yhtään enempää. Puhelin oli vaan edessä ja täysin hetken mielijohteesta katsoin. Ja sitten siellä olikin sellaista mitä en odottanut, esim joku ruotsinkielinen Maria ja Johanna, eikä mitään virallista asiaa, enkä ole heistä koskaan kuullut halaistua sanaa. Ja mä olen aina sanonut että toivon sun kertovan asioita elämästäsi ja ihmisistä jotka siihen kuuluu tavalla tai toisella, siksi yllätyin. Mun mielestä sun reaktio, että jopa uhkaat ettet tule enää tänne, vaikuttaa siltä, että sulla on jotain asioita mitä et halua mun tietävän syystä tai toisesta..?"
MITÄ MIELTÄ OLETTE??! JOS MIES REAGOI TÄHÄN TOSI NEGATIIVISESTI NIIN MITÄ SE MIELESTÄNNE KERTOO?
Sanokaa onko tuo viestien lukeminen ihan hirveän kamala juttu? hävettää tosi paljon kun menin ne viestit lukemaan :(.. Varsinkin jos näille naisille löytyy joku järkevä selitys. Lähetin viestin miehelle muttei ole vielä vastannut..
on se, että olisin sanonut miehelle että miksi epäilet mun katsoneen puhelinta?
Onko siellä sitten jotain sellaista, mistä olisin voinut saada nää jutut päähäni?
Eli olisin kääntänyt hänen kysymyksensä häntä itseään vastaan.
Ja sen jälkeen sanonut, että on epäluottavainen olo ja haluaisit " varmistua" epäluulojesi vääryydestä ja pyytänyt miestä itse näyttämään, ettei puhelimessa mitään ole.
Pyysit vähän anteeksi urkkimista ja selitit kuitenkin huolesi. Pallo on kyllä nyt ihan miehellä. Fiksu mies vastaa jotain järkeenkäypää..
mies haluaa pitää liikaakin asioita pois sinun ulottuviltasi, luota tunteeseesi ja mieti todella, haluatko elää sellaisen ihmisen kanssa.
Minullakin oli seurusteluaikoina vähän kumma olo. Kaikki ei aina täsmännyt ja mies ei selvästikään halunnut tuoda suhdettamme kaikkialla julki. Hänen henkilökohtaiset tavaransa olivat tabuja. Ajattelin sen olevan vain hänen tyylinsä. Ja uskoin ystävyysteorioihin jokaisen ihmisen kohdalla. Olihan minullakin useampikin miespuolinen ystävä.
Emme asuneet koko seurusteluaikana samalla paikkakunnalla. Menimme naimisiin 3 v. seurustelun jälkeen. Jonkin ajan jälkeen asiat alkoivat loksahtaa paikalleen: en ollut ollut ainoa seurustelukumppani ko. aikana. Myös toisia intiimeitäsuhteita hänellä oli tietysti ollut. Kaiken tämän sain tietää ulkopuolisilta ihmisilta ja olisin saanut varmasti tietää ennen naimisiin menoammekin, jos olisin edes joskus katsonut hänen puhelintaan, papereitaan tm. Harmittaa etten tehnyt niin. Olemme vieläklin naimisissa (2 lasta) mutta en tiedä kuinka kauan. Elämäni tuntuu vain olevan pilalla.
Tämä terveisenä sinulle, joka ihmettelit ap:n moraalia, koska katsoi kännykkää.
(Psykologi (mieheni valehtelee edelleenkin), jonka luona käyn, rohkaisi ottamaan itselleen luvan asioiden kontrollointiin, jos muuten niihin ei totuutta saa.)
terveisin 14 vuotta saman miehen kanssa yhdessä ollut joka saa lukea miehen puhelimen viestit aivan vapaasti. Samoin mies saa lukea minun puhelimen sisällön...
Mulla myös kokemuksia vähän samantyyppisestä ihmisestä, -jäi se suhde lyhyeen. Itse olen aina ollut avoin ja olen iloinen että löysin kaltaiseni avoimen ja mitään salaamattoman ihmisen rinnalleni. Olet vielä nuori, en takertuisi liikaa tähän suhteeseen. Jos miehellä on näitä " salaisia tuttavuuksia" sulla on vapaus etsiä itsellesi vastaavanlaisia uusia tuttavuuksia.
Mies selvästi valehteli sinulle ja sinä selvästi valehtelit hänelle. Että semmoisella pohjalla teidän suhteenne on.
Tosin toisten naisten kanssa viestittely ei välttämättä ole mitään vakavaa. Itsekin tekstailin yhden miehen kanssa, kun hänellä oli tällainen etäsuhde jonkun naisen kanssa. Käytiin kerran leffassakin. Ollaan vaan ihan kaveriväleissä. Tosin en silloin tiennyt tilanteesta ja kun myöhemmin kuulin niin tuli vähän kurja olo sen naisen puolesta, että mitä se sanoisi jos tietäisi. Mies sanoi, että haluaa tekstailla minun kanssani koska olen hänelle hyvä kaveri.
Vierailija: