Ratsasin miehen kännykän ja löysin naisilta viestejä :(
Tiedän. Olen idiootti kun menin lukemaan miehen viestit hänen ollessa suihkussa. olen aiemmin pitänyt periaatetta ettei toisten puhelimiin kajota. Joku vaan, ilmeisesti pieni epäluulo pisti minut lukemaan viestit. sydän hakkasi ja selasin viestejä.. monelta eri naiselta viestejä, naisilta joista en ole mitään kuullut IKINÄ kahden vuoden aikana... esim. sellaisia viestejä, joissa on selvästi vaihdettu enemmänkin ajatuksia/kuulumisia. Ei mitään kauheaa, mutta kuitenkin selkeää yhteydenpitoa.
olen aiemmin sanonut miehelle että toivon hänen kertovan minulle kaikista asioista elämässään, jotta voin luottaa, sillä minua on ennen petetty. minä kerron hänelle kaikista asioista, siis jos joku mies on yrittänyt vaikka iskeä, niin naureskellen kerron miehelle tästä. Minulla ei ole mitään ihmissuhdeasioita, joita mies ei tiedä. en tietenkään setvi ystävieni asioita, mutta siis minulla ei ole mitään salattavaa.
Ratsasin puhelimen ja mies tietysti näki että jotain on tapahtunut. kysyin häneltä onko hänellä kavereita tai tuttavia, joista en tiedä mitään. mies väitti, että tiedän kaikki hänen kaverinsa (joihin kuuluu kyllä myös naisia ja se on minulle tietysti ok). ei maininnut sanallakaan tätä " mariaa" ja " johannaa" , jotka esim. ovat hänelle viestejä laitelleet. mies suuttui valtavasti kun epäili että olen lukenut viestit. hermostui ja kysyi olenko tehnyt jotain mitä ei olisi pitänyt tehdä. en sitten myöntänyt. Väitin että tulipa vaan mieleen kysyä tällaista.
Mies asuu toisessa kaupungissa. Näemme parin viikon välein. Nyt hän lähti näissä tunnelmissa vihaisena pois. Mitä pitäisi ajatella? Tai tehdä? Jos myönnän että katsoin viestit niin saattaa mies vaikka jättää.. vaikka sisimmässään se taitaa tietää, että olen ne katsonut..
Kommentit (70)
oli aina miehellä mukana, en saanut selata sitä (ei siellä mitään oo, en mäkään sun puhelintas selaa) ja suuttu kun joskus intin asiasta. Ja olihan sillä viestisuhde useampaankin.. Parisuhdeterapiassa käytiin ja enää ei ole puhelin miehellä elämän keskipiste. Puhelin on milloin missäkin eikä mukana vessassa, roskia viemässä ym. Miehen puhelimella kun joskus soitan jollekkin niin hetken tulee vanha tunne että jos tästä listasta löytyykin jotain ylimääräistä..
Tällä siis yritän sanoa samaa kuin muutkin, että ei noin paljoa suututa jos ei ole tehnyt mitään väärää. Kissa pöydälle tai juoksujalkaa pakoon. tsemppiä sulle!
Miksi ihmeessä sinä tyydyt anelemaan ja piipittämään?
Tuossa vaiheessa minä olisin jo ajat sitten sanonut, että " ei nyt sä vedät tämän jutun överiksi, minä en enää aio kuunnella raivoamistasi, soita minulle sitten kun olet rauhoittunut, ja jos sinusta ei mitään kuulu, oletan että et olekaan ollut aivan rehellinen, heihei"
Ei ole normaalia alkaa raivoamaan ja venyttelemään pientä asiaa.
Tuntuu, että miehellä kuitenkin on jotain salattavaa ja nyt purkaa omatuntojaan raivoamalla sinulle.
SInuna tosiaan en jäisi piipittelemään, sanot suoraan niinkuin aikuinen aikuiselle, että ottaa yhteyttä vasta kun osaa keskustella normaalisti ja kunnioittavasti.
Mies tietää näistä kavereista eikä minua haittaa vaikka mies lukisikin ne jutut. Ei minulla ole mitään salattavaa, joten en edes yritä pitää mitään yksityisasianani. Se miten minä elän, vaikuttaa puolisoni elämään ja hänellä on oikeus tietää missä mennään.
En ymmärrä miksi ap roikkuu kynsin hampain mokomassa ihmisessä kiinni. yksinjäämisen pelko on varmasti suuri, mutta lupaan sulle, että sekin takaan laadukkaamman elämän kuin moisen häntäheikin kanssa eläminen. Takaan ja vannon, että miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
vain minun käytöksestä.
Mutta nyt alkaa menemään ihan älyttömäksi. Mies kertoi minulle yöllä yhtäkkiä eräästä naisesta, jonka tiedän käyneen hänen kanssaan työmatkalla. Tiedän heidän soitelleen joskus lyhyesti ym.. Olen ajatellut naisen olevan ihan vilpitön, on tiennyt miehen olevan varattu. Nyt mieheni yhtäkkiä paljasti, että tämä nainen on ehdotellut miehelle suoraan seksiä ja sanonut mm. että " nyt he vihdoin saavat toisensa" , kun nainen on pysyvästi asettunut samaan kaupunkiin. Mies kertoi että tämä nainen on mm. kertonut miehenkaipuustaan, mutta mieheni kuulemma laittoi asialle stopin. Mies ei siis ole ennen kertonut minulle tästä naisesta juuri mitään, mutta nyt tämän tarinan jälkeen minulla lienee syytä olettaa että ovat todellakin soitelleet useammin kerran naiselle tällainen side on syntynyt?
Ja tuo edellinen keskustelu sitten vei koko huomion yöllisessä puhelussa. Mies välillä totesi, kuinka hän syyttömänä sää hirveät kuulustelut ja kuinka jotkut pettää tosi törkeästi ym...
Muuten siitä kesäisestä tapahtumasta kun kaivoin sitä puhelinta sängyn alta. Silloin minulle tuli siis tosi outo olo, kun samana kertana miehellä oli mustelmat polvissa (sanoi kaatuneensa) ja uusi taktiikka sängyssä... Mies selitti kuitenkin nämä kaikki asiat hienosti..
Nyt on sama outo olo.. mies vaikuttaa tavallaan todella kunnolliselta mutta joku tässä mättää.. Teidän viestit auttaa tosi paljon jäsentämään ajatuksia, kiitos niistä.. Joku " naisen vaisto" kertoo minulle että joku on pielessä.
Ongelma on, että mies on todella hyvä puhumaan ja älykäs. Lisäksi noin päällisin puolin " kunnollinen" . Hän jo alussa selosti kuinka rehellinen mies hän on, mutta monesti olen ihmetellyt kuinka hän voi puhua itsestään rehellisenä, kun päästelee usein valkoisia valheita ym..
KAIKESTA HUOLIMATTA HÄN VÄITTÄÄ RAKASTAVANSA MINUA. Ja minä olen sitten kai niin tyhmä että viimeiseen asti haluan uskoa, että kaikelle " oudolle" on selitys??
Muistan sellaisen. Jätä mies, ei ole sun arvoisesi.
Haluaisin niiiin kovasti todisteita joko miehen viattomuudesta tai syyllisyydestä, mutta kun konkreettisia sellaisia tuskin saan :((. Mies voi väittää että keksin kaiken ja olen hullu mustasukkainen tms.. VOIKO intuitioon ja näihin " todisteisiin" luottaa? -ap
Siis kun vaistosi sanovat, että asiat ovat pielessä, mutta eihän vaistoihin voi muka luottaa.
Minä olen sitä mieltä, että ne vaistot ovat juuri se, mihin voit luottaa. Järkeilyyn et voi luottaa, sillä siinä sotkevat mukana miehen valheelliset selittelyt ja sinun halusi uskoa parasta. Mutta vaistosi eivät valehtele, vaan jos kuuntelet niitä, niin sieltä se totuus paljastuu.
Sanon näin omasta kokemuksestani. Eli minullakin on vastaavanlaisesta miehestä kokemusta, joka suuttui siitä, kun minulla ei kerran puhelimassa ollut riittävän innokas äänensävy! Siis oikeesti suuttui siitä niin, että tiuskaisi sitten, että en sitten tulekaan käymään, kun et tuon enempää innostu, eikä sitten tullut. Ja minä mokoma kun olin vain hämmästynyt, kun miehellä piti olla töitä, eikä sitten ollutkaan.
Mutta minulla olivat jo aiemmin vaistot jotain sanoneet ja olin varovainen miehen kanssa. Kun lyhyt suhteemme sitten oli ohi, niin yksi tuttu varoitti, että älä vaan tuon yhden kanssa ole missään tekemisissä, sillä sillä on ollut tänä kesänä neljä eri naista! Usko kuule huviksesi, että olin onnellinen, etten ollut tuollaisen idiootin kanssa mennyt sänkyyn asti. Ja kiitos siitä kuuluu sille, että luotin vaistoihini.
Minä en tehnyt niin ja saan sitä katua. Minunkin mieheni on älykäs, sosiaalisesti lahjakas, hyvässä akateemisessa työssä, kristilliset arvot omaava (ainakin päällisin puolin..!). Muistuttaa päivittäin minua siitä, kuinka paljon hän rakastaa ja " ei voisi" elää ilman minua. Ja hän silti pitää yllä suhteita toisiin naisiin ja tarpeen tullen valehtelee. Toivoisin, että olisin saanut voimaa hänen jättämiseensä kun vaistoni viestivät miehen käytöksestä, että ehkä ihan kaikki ei ole niin, miltä se näyttää.
Usko siihen vaistoon, vaikka se vaikeaa onkin, kun haluaisi jotain konkreettista todistetta myös!
asiassa vielä jotain ongelmaa. Jos ajatellaan, että hänellä ei olisi muita naisia, hänen olettaisi odottavan että sinä kysyt häneltä, onko enää ongelmaa siinä että katsoit puhelinta. Ei niin päin, että HÄN kysyy onko enää ongelmaa. Varsinkin kun teille tuli vielä uusi riita siitä, että mielestäsi asia ei ollut selvitetty ja ongelma oli vielä olemassa. Jos mies olisi syytön, olisin kuvitellut hänen mieluummin lepyttelevän, todistelevan syyttömyyttään tms. eikä riitelevän.
Miksi teillä on riita siitä, että katsoit puhelinta, eikä siitä että hän ei ollut kertonut sinulle kaikkea?
Minun mieheni kerran löysi housujeni taskusta lapun, johon oli kirjoitettu yksi miehen nimi ja puhelinnumero. Hän tuli ihmeissään ja epäilevänä kysymään minulta, mikä se lappu on. Sen olemassaololle löytyi rehellinen syy, ja juttu nauratti meitä pitkään. Kuitenkin siinä vaiheessa, kun itse SYYTTÖMÄNÄ jouduin epäilyksen alaiseksi, ei olisi mieleenikään tullut ruveta riitelemään siitä, että hän on löytänyt sen lapun housujen taskusta, vaan ensisijaisen tärkeää oli vakutttaa mies syyttömyydestäni. Myöhemmin kyllä kysyin, miksi hän yleensäkään tutki taskujani.
Ei se tarkoita, että miestäni pettäisin. He ovat tuttavia, kavereita, ystäviä.
jos asuu toisessa kaupungissa ja näette parin viikon välein :D hohohoho
Hänellähän voi olla siellä vaikka toinen perhe.
Kannattaako minun kysyä näistä naisista? Miksi mies ei ole ikinä maininnut heistä sanallakaan?
Jos joku ystävä vaikka laittanut, että " mennään leffaan 10.10." niin en minä sitä viestiä poista ennen kuin tapahtuma on mennyt ohi. samoten oikein hyviä sutkautuksia säilyten puhelimen muistissa jne. viestejä mahtuu parisensataa puhelimen muistiin. Ei pitäs sua noin riipiä mitä saamillani viesteillä teen?
2
Eli menet tunnustamaan et luit viestit ja kysyt suoraan, mikä meininki toisten naisten kaa?
Jos hän sinusta välittää, niin kertoo kyllä ja jos rupee huutaa ja syyttelemään, niin silloin ei ole puhtaat jauhot miehellä pussissa.
Hän oli jo pelkästä ajatuksesta aika vimmoissaan.. Mutta ehkä se on ainoa tapa selvittää asia.. vai?
Tietysti siinä on se mahdollisuus etä jättää sinut mutta menetätkö kuitenkaan sit paljonkaan kun ei halua selvittää asiaa.
Tosin voihan siinä myös olla se vaara et mies suuttuu pelkästään jo siitäkin ja jättää sinut kun luit tekstarit vaikkei mitään olisikaan tapahtunut.
Mutta satavarma noista sinun kirjoituksistasi olen et jotain hän salaa..muutakin kuin ne tekstarit.
tunnen tehneeni tosi väärin mutta miksi sieltä piti löytyä jotain epäilyttävää :((
miespuolisen kaverini kanssa