Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika monet kotiäidit ovat kyllä todella tomppeleita. Yleensä näitä löytyy terveydenhuoltoalan koulun käyneistä.

Vierailija
24.09.2006 |

Valitettavasti joudun yleistämään, kun on niin paljon kokemusta asiasta.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nykyisin melko tomppeli ;)

Öisin saan nukkua maks. 2 tunnin pätkissä eikä päivällä ole mahdollisuutta nukkua.

Unenpuute on tehnyt tehtävänsä.

Vierailija
42/54 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan koulutettu ihminen ei kirjoita AIJO, kun tarkoittaa sanoa aio. Säälittää, kun joku kirjoitustaidoton reppana yrittää täällä kusettaa olevansa kovinkin korkeasti koulutettu, vaikka kirjoitustaito paljastaa oitis, että kirjoittaja on max. peruskoulun läpäissyt.

Vierailija:

Ja olen sen verran hyvin koulutettu, että voin valita vähän helpommankin paikan, jos haluan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Monellako alalla ihmiset osaavat laskea päässä? Mulla ainakin on paljon korkeammin koulutettuja kavereita jotka ei selviä yksinkertaisitakaan laskuista!

Joo ja hoitovapaalla oleva hoitsu täällä kirjoittelee. En varmastikaan mikään järjen jättiläinen, mut en menisi itseäni tyhmäksikään kutsumaan!

Perusvähennys- ja yhteenlaskujen osaaminen kuuluu jo alakoululaisille. Vaativammat laskut tulee sitten sen jälkeen. Niitä ei välttämättä osaa edes laskea, vaikka olisi laskinkin apuna.

Oletko sitten fiksu alakoululaisen mittapuulla laskettuna?

Vierailija
44/54 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... selkeästi kirjoittaa ihminen, joka ei tiedä mikä lääkelasku on!

Vierailija
45/54 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku erittäin kirjaoppinut saattaa olla niin yksinkertainen käytännössä, että ei osaa ohjeesta huolimatta keittää kaurapuuroa.

Ja taas esim. mieheni isä ei ole käynyt kuin peruskoulun, mutta on niin kekseliäs ja taitava et on tehnyt / keksinyt useita laitteita painovoimaa ym. apuna käyttäen.

Jotenkin tuntuu et tällainen älykkyys keskustelu ei ole kuin älyttömiä varten!

Vierailija
46/54 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja älykkyyskeskustelu on yksi sana...

Vierailija
47/54 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et osaa kirjoittaa.

Vierailija
48/54 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika hurjalta tuo sinun yleistämisesi. Anna nyt niitä konkreettisia esimerkkejä. T. sairaanhoitaja

Vierailija:

Valitettavasti joudun yleistämään, kun on niin paljon kokemusta asiasta.

Vierailija
49/54 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok vaihtaa hoitajaa, mitä 17 kuvasi. Tosin vaikea sanoa tilannetta, kun ei itse ole ollut..

Ja siitä yksinkertaisuudesta..Siis meillä oli töissä joku yhteiskuntatieteiden opettaja tutustumassa kenttätyöhön. Opetti tulevia hoitajia koulussa. Tämä ihminen oli akateemisen koulutuksen käynyt. No..! ETTE USKO, MITEN UUSAVUTON VOI IHMINEN OLLA! Tämä ei ollut kuunaan mikroaaltouunia käyttänyt ja pesukone oli ihan outo kapistus sekä pyykkikone, että astianpesukone..Pesulapuista ihmetteli, että laitetaanko näihin vettäkin, kun näillä pestään..Siis on ihan ok, ettei voi tietää hoitamisesta montaakaan asiaa, jos ei se omaan alaan varsinaisesti kuulu, mutta nää esimerkit oli ihan tollasia normaaliin kodinhoitoon kuuluvia (paitsi toi pesulappu, minkä olisi senkin logiikalla selvittänyt). Enkä tässä nyt halua mitään yleistää. Joten eipä kannata hoitajistakaan sen kummemmin..

Vierailija
50/54 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä terveyskeskuksen ylihoitaja että hoitava lääkäriini olivat sitä mieltä, että hoitaja tyri. Kuten myös ihan selkeästi kirjoitin.

17

Vierailija
51/54 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä hermostu siitä. Minä en muuten ole yleistänyt, olen vain sanonut, että olen itse varovainen ja katson hyvin tarkkaan, mihin minä tai lapseni menevät hoitoon. Ja jos saamani hoito on huonoa, valitan siitä ja vaadin parempaa.

17

Vierailija
52/54 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimiksi kääntynytkin vielä.

Vierailija
53/54 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaan- tms. hoitajaa. Jotenkin tuntuu että koulutukseen hakeutuu tietyntyyppisiä ei-niin-fiksuja ihmisiä...

Vierailija
54/54 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan