Narsisti mummo
Narsisti mummo haastoi oikeuteen lasten tapaamisista ja veti jutun pois kun huomasi että voi joutua maksamaan myös minun oikeudenkäyntikulut. Nyt piinaa lapsia kirjeellä missä pyytää ilmoittamaan hänelle onko posti tullut perille, eli olenko antanut kirjeet lapsille. Aikaisemmin on myös yrittänyt sopia tapaamisia minun ohitseni. Jos lapset eivät hänelle vastaa, alkaa puhelimitse painostaminen, miksi et ole vastannut mummolle. Miten arvon huoltajat toimisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (23)
Melko sairasta provoilua jälleen palstalla. Ja näitä vastaavia provoja on erityisesti tänään, ollut yllin kyllin.
Kuka noihin enää edes viitsii ottaa kantaa, pelkkiin harhaisiin ajatuksiin aloittajalta?
Numerot vaihtoon ja salaisiksi. Mummo vielä estoon. Mitä sellaisen kanssa keskustelemaan, joka luulee, että hänellä on jotain oikeuksia vieraisiin lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Haista p#askaa ap, ja muutakin mikä haisee tosi kuvottavalta.
Olet täysin sairas trollailija.
Henkisesti terveet ja normaalit ihmiset, hoitavat tuollaiset asiat keskenään,
Ja jos jotain häikkää noissa jutuissa on, niin aivan selvää on tutkimusten ja tilastojen mukaan se, että lapsen huoltaja, joko isä tai äiti, nuo ongelmat ja oikeuden käynnit sun muut aiheuttavat.
Onnneksi kuitenkin on aina niin, että se hävinnyt osapuoli joutuaa aina maksamaan kaikkien osapuoleten oikeudenkäynti kulut.
Joten kokeile vaan ap, viedä jutut oikeutaan, sittenpäs näät.
Vaikutat ap katkeralta ja ilkeältä ihmiseltä, jota ero lapsesi isästä kismittää ja veetuttaa edelleen!
Ei tämä ole mikään vitsi. Haasteen voi vetää oikeudesta pois jos vastapuoli, eli tässä tapauksessa minä en halua jatkaa oikeuskäsittelyä. Aikaisemmin olen antanut hänen tavata lapsia, mutta kun yhdesti kieltäydyin, ilmoitti ottavansa yhteyttä lastenvalvojaan, teki lastensuojeluilmoituksen ja haastoi oikeuteen. Että semmosta.
Riippuu siitä minkä ikäisiä lapsia. Luultavasti sanoisin mummolle että ei ole enää toivottu henkilö perhepiirissämme.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä minkä ikäisiä lapsia. Luultavasti sanoisin mummolle että ei ole enää toivottu henkilö perhepiirissämme.
Aivan liian nuoria päättääkseen itse, huolestuttaa lasteni puolesta kun aikuinen alkaa painostamaan ja syyttämään. Jos vaihdan numerot, joutuisin estämään koko suvun. On aikaisemmin kysynyt meidän osoitteen lapsilta, mitä jakaa muillekin, kirjeitä on tullut henkilöiltä jonka kanssa en ole ollut tekemisissä yli 10v.
Niin mikä se tilanteesi on ?
Mistä sua syytettiin ?
et hakenut lapsia sua tapaamaan, et vienyt lapsia tapaamisiin, peruit tapaamisia vai mitä hittoa ? Ja tapaamaan mummoa vai ketä ?
Narsisti on jo niin kulunut sana että savu nousee korvista. Kaikki on nykyään narsisteja jotka toimii niinkuin joku ei halua. Eli ap on myös narsisti kun ei toimi niinkuin mummo haluaa. Muuhun en ota kantaa, kun oli niin sekava koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sua syytettiin ?
et hakenut lapsia sua tapaamaan, et vienyt lapsia tapaamisiin, peruit tapaamisia vai mitä hittoa ? Ja tapaamaan mummoa vai ketä ?
En päästänyt lapsia mummolaan silloin kun he pyysivät, olin silloin kesälomalla lasteni kanssa. Tuli viesti, että aikoo olla yhteydessä lastenvalvojaan, ei tuommoisen uhkailun jälkeen ole mitään mielenkiintoa tehdä yhteistyötä, kyseessä ei ole kuitenkaan lasten vanhempi.
Yksinhuoltaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sua syytettiin ?
En päästänyt lapsia mummolaan silloin kun he pyysivät, olin silloin kesälomalla lasteni kanssa. Tuli viesti, että aikoo olla yhteydessä lastenvalvojaan, ei tuommoisen uhkailun jälkeen ole mitään mielenkiintoa tehdä yhteistyötä, kyseessä ei ole kuitenkaan lasten vanhempi.
Okei. Kurja tilanne. Jos on lapsille kiva mummo, niin koittaisin hoitaa asian jotenkin niin että en itse joudu olemaan tekemissä kanssaan, mutta lapset ei kärsi tapaamattomuudesta. Jos on lastenkin mielestä kusipää niin anna olla ja unhoita.
Aloitus kiinnosti minua, mutta olikin aika raju. Täällä myös oikea narsisti mummo. Ikää on vähän vajaa 80, on täydessä iskussa ja oikeasti narsisti. Ottaa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Melko sairasta provoilua jälleen palstalla. Ja näitä vastaavia provoja on erityisesti tänään, ollut yllin kyllin.
Kuka noihin enää edes viitsii ottaa kantaa, pelkkiin harhaisiin ajatuksiin aloittajalta?
Tosi sairasta provoilua. Toivotan ensivikolla kertoo saman vaarista. Vai onko provo joku naisvihaaja?
Muuten en ota kantaa, mutta ota huomioon, että jos tuo on mummon toimintatapa, että on valmis jonkun täysin omasta päästään keksimänsä tapaamis"riidan" vuoksi heti kaivamaan viranomaiset avuksi, hän voi myös haukkua sinua lapsille ja manipuloida heitä ilman mitään tunnontuskia. Eli olen vahvasti eri mieltä tuon "jos mummo on lapsille kiva, sallisin tapaamiset", sellaiset tapaamiset voivat olla lapsille vahingollisia.
Kokemusta on, jo aikuisen lapsen mielenterveys prakasi nuorena mummon tempauksien takia, eikä mummo edes kadu. Mummo vaikutti lapselle kivalta ja hyvältä mummolta ennenkuin paljastui mitä kaikkea siellä oli selän takana lapsen mieleen syötetty. Aikuinen olisi nuo jutut osannut käsitellä ja ohittaa, lapsi ei.
Lopettaisin kaiken yhteydenpidon. Et ole mummolle mitään velkaa. Kuten edellä joku sanoi, hän varmasti haukkuu sinua lapsillesi ja he joutuu kärsimään eniten.
Vierailija kirjoitti:
Muuten en ota kantaa, mutta ota huomioon, että jos tuo on mummon toimintatapa, että on valmis jonkun täysin omasta päästään keksimänsä tapaamis"riidan" vuoksi heti kaivamaan viranomaiset avuksi, hän voi myös haukkua sinua lapsille ja manipuloida heitä ilman mitään tunnontuskia. Eli olen vahvasti eri mieltä tuon "jos mummo on lapsille kiva, sallisin tapaamiset", sellaiset tapaamiset voivat olla lapsille vahingollisia.
Kokemusta on, jo aikuisen lapsen mielenterveys prakasi nuorena mummon tempauksien takia, eikä mummo edes kadu. Mummo vaikutti lapselle kivalta ja hyvältä mummolta ennenkuin paljastui mitä kaikkea siellä oli selän takana lapsen mieleen syötetty. Aikuinen olisi nuo jutut osannut käsitellä ja ohittaa, lapsi ei.
Ainakin hänen omat lapsensa oireilee. Eihän se ihan tervettä ole jos ajaa 250km laittaa vain lapsille viestin että on tulossa tänään, seisoo kerrostalon me pihalla lappu kädessä, missä on viesti lapsille ( vastatkaa edes puhelimeen) ei ihme jos lapsen pelkäävät tuommoista käytöstä. Lasten puhelimet mokkulat n monesti äänettömällä ja kun hän ei ole saanut lapsia vastaamaan, voi soittaa vaikka 4-6krt putkeen.
Yksinhuoltaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin hänen omat lapsensa oireilee. Eihän se ihan tervettä ole jos ajaa 250km laittaa vain lapsille viestin että on tulossa tänään, seisoo kerrostalon me pihalla lappu kädessä, missä on viesti lapsille ( vastatkaa edes puhelimeen) ei ihme jos lapsen pelkäävät tuommoista käytöstä. Lasten puhelimet mokkulat n monesti äänettömällä ja kun hän ei ole saanut lapsia vastaamaan, voi soittaa vaikka 4-6krt putkeen.
Kuullostaa aika epäterveeltä lasten kannalta tuollainen.
Selvennän tuota aiempaa viestiäni, että nuoren mt-ongelmissa oli toki muitakin vaikuttaneita tekijöitä, mutta mummon toiminta sai nuoren epäilemään todellisuutta, mummon "totuudet" ja tosielämä kun eivät olleet sama asia. Ja siihen ei lapsen/nuoren rahkeet riittäneet, että olisi kyennyt erottamaan milloin mummon jutut kannattaa vain ohittaa. Siksi olisin hyvin varovainen jos mummo vaikuttaa manipulointiin kykenevältä.
Älä mukiloi sanaa narsisti.Itsehän tuota olet.Mummosi haluaa tavata lapsenlapsiaan, onko se kumma kun tietää minkälainen äiti on?
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa aika epäterveeltä lasten kannalta tuollainen.
Selvennän tuota aiempaa viestiäni, että nuoren mt-ongelmissa oli toki muitakin vaikuttaneita tekijöitä, mutta mummon toiminta sai nuoren epäilemään todellisuutta, mummon "totuudet" ja tosielämä kun eivät olleet sama asia. Ja siihen ei lapsen/nuoren rahkeet riittäneet, että olisi kyennyt erottamaan milloin mummon jutut kannattaa vain ohittaa. Siksi olisin hyvin varovainen jos mummo vaikuttaa manipulointiin kykenevältä.
Minä olen katkaissut välini häneen täysin haasteen jälkeen, ongelma on että kirjeet tulee kuitenkin perille ja näissä kirjeissä pyydetään lasten ilmoittamaan hänelle että ovat saaneet kirjeet, epäilee siis edelleen että en anna lapsille hänen kirjeitään, samaa väitti myös haaste hakemuksessa. Miten kertoa lapselle että hommattaisiin salaiset puhelinnumerot, hän aivan kuin pakottaa olemaan häneen yhteydessä. On tässä totaali yksinhuoltajana muutakin hommaa kuin olla hänen sylkykuppina, harkinnut jo muuttoa 700km päähän. Elämä on lyhyt enkä pysty olemaan enään onnellinen tällaisessa tilanteessa.
Mä luulen vahvasti, että toi ap on kaikkien aikojen pösilö, mitä olla voi.