Oudot "kasvot" kuvassa
Olen yksin mökillä ja aikani kuluksi ottanut valokuvia. Nyt selasin niitä ja löysin kuvan, jossa näkyy kuin kasvot sumussa tai pimeässä otettuna. En ole kuvannut pimeässä. Mikä ihme kuvassa voisi olla?
Kommentit (31)
Sori hetki menee vielä kun etsin. ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:05"]On siis vain mobiili käytössä. Liian hankalaa alkaa tällä opetella jotain kuvaohjelmia. En vieläkään keksinyt mitä kuva esittää ja miksi olisin kuvannut jotain noin turhaa, kun yritän säästää akkua. ap
[/quote]
Siis häh? Eihän sun mitään kuvaohjelmia tarvikaan opetella :D Läiskäset kuvan aijaa comiin ja laitat linkin tänne. Sillä selvä. Ei vaikeaa.
[/quote]
Vielä helpompi: tinypic.com. Ei voi olla ostamatta edes mobiililla
Eikö netistä löytyny sopivaa kuvaa vai mikä on kun et sitä laita?
Voi hitto, kun te olette epäluuloisia. Suorastaan vainoharhaisia. Mä laitan sen kuvan, kunhan saan aikaiseksi. ap
antakaa Aplle nyt aikaa selata googlen kuvahakua!
Tämä tyyppi on laittanut aikaisemminkin vastaavaa ja lopuksi katoaa itse ketjusta..
Hups. Mitään kuvaa ei siis ole.
Olisko Jeesus? Postaa iltalehteen.
Sorry, tuli vähän muuta, en ehtinyt vastailla. Tutkailin kuvaa kuitenkin suurennettuna ja selvitin mysteerin. Kyseessä on "ylivalottunut" maisema. Suurennoksessa näkyy selvästi puita ym. Ilmeisesti linssiin on osunut valo jotenkin oudosti. En ole ennen moisia haamukuvia saanut. ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:17"]Mihin ap taas katos? Voit sää ihan rehellisesti myöntää että keksit koko jutun.
[/quote]
Etsii kovasti netistä kuvaa, jonka laittaa tänne.