Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaatte menot parisuhteessa

Vierailija
09.02.2022 |

Jos asut yhdessä jonkun kanssa parisuhteessa, niin onko välillänne tuloeroa ja millaiseen ratkaisuun olette päätyneet sen suhteen miten menot jaetaan ? Ja jos tuloeroa ei nykyisellään merkittävästi ole, niin muuttuisiko tilanne jotenkin, jos toisen tulot joko nousisivat tai laskisivat huomattavasti.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen taloustili jonne laitetaan molemmat 50% palkasta. Mies laittaa tonnin, minä kolme tonnia. Niillä maksetaan juoksevat kulut, käydään syömässä, ostellaan vaatteet jne.

Vierailija
22/27 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50 tietenkin. Kannatamme molemmat tasa-arvoa parisuhteessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin maksaa omat menonsa. Ei yhteistä tiliä, ei yhteisiä menoja. Näillä menty kohta 30 vuotta varsin tyytyväisinä, ei koskaan riitaa rahasta, koska kumpikin vastuussa omistaan. Lasten menot osattu jakaa puoliksi.

Vierailija
24/27 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tienaa 3 kertaa minua enemmän. Hän maksaa vuokran, minä sähkölaskun, suoratoistopalvelut ym. Hän ostaa enemmän ruokaa, minä ostan muut tarpeelliset kuten siivousjutut. Kummallakin omat tilit ja säästöt.

Vierailija
25/27 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin maksaa omat menonsa. Ei yhteistä tiliä, ei yhteisiä menoja. Näillä menty kohta 30 vuotta varsin tyytyväisinä, ei koskaan riitaa rahasta, koska kumpikin vastuussa omistaan. Lasten menot osattu jakaa puoliksi.

Teillä ei siis ole yhteisiä asumismenoja?

Vierailija
26/27 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan kaikki kulut, talon, auton, vakuutukset, päivittäistavarat, lasten harrastukset. Akan kaikki rahat menee pikavippivelkoihin. Säästöön ei jää mitään.

Vierailija
27/27 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tiskaa, siivoaa ja käy kaupassa mielellään, kun minä hoidan suunnittelupuolen. Ollaan työttömiä molemmat joten "tienataan" yhtä paljon, pakolliset jutut maksetaan puoliksi, loput rahat kumpikin käyttää miten lystää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi