Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pärjäätte sairastuessa yksineläjät/ei apujoukkoja?

Vierailija
09.02.2022 |

Tuli tässä lienee kun olen kovasti sairaana ja jos ei mies olisi apuna, niin kyllä olisi kurjaa. Varsinkin syrjäseuduilla ei saa edes ruokaa kotiin tilattuna.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapurin kans hyvät välit, niin hän käy kaupassa jos itse en jaksa

Vierailija
42/46 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei oo tullut pahemmin sairasteltua, pahin tilanne oli kun kolarin jälkeen oli jalka kipsissä ja talven liukkaimmat kelit juuri kun pääsin kotiin. Viimeistään silloin ymmärsin kotivaran merkityksen ja huolehdin siitä että kaapit ei koskaan pääse tyhjenemään. Kotiinkuljetuspalveluita en ole käyttänyt - vaikka inhoan kaupassa käymistä, pakotan itseni siihen koska en ole kovin kaukana syrjäytymisestä eikä muuten tulisi aina lähdettyä ulos. Haluaisin asua korvessa mummonmökissä, mutta ajokortittomana olen joutunut valitsemaan asuinpaikan niin että palvelut ja julkinen liikenne on lähellä. Kyllä sitä on tullut mietittyä mitä tapahtuisi jos oikeasti sairastuisi pahemmin ja ei pääsisi pitempiin aikoihin liikkeelle, ja jollain tavalla myös hyväksynyt sen että mulla on aikanaan mahdollisesti edessä sama kohtalo kuin Maunulan muumiolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiin sairastin koronan kotona. Maski naamalle ja hain kaupasta viikoksi ruokaa ja herkkuja. Mukavaa katsoa sarjoja ja leffoja hbo maxilta. Ainoastaan nenä oli tukossa pari päivää mutta viikon sain lorvia kotona 👍

Vierailija
44/46 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoo on jos ei ole vaikeaa.

Vierailija
45/46 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä se! Kyllähän se hankalaa onkin.

Vierailija
46/46 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs teet jos ei ole miestä? Olin koronassa yksin, tilasin ruokaa kotiin ja pelkäsin pahinta. Mitään ei tapahtunutkaan, joten marssin negatiivisen testin jälkeen kauppaan. Ketään ei vointini kiinnostanut, kuten en odottanutkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi