Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi yksin juhannuksen

Vierailija
19.06.2015 |

Ollaan miehen vanhempien mökillä, mukana on appi ja miehen pikkuveli ja tämän tyttöystävä. Anoppi on jäänyt kotiin, koska ei halunnut lähteä viettämään sukujuhannusta. Suomennettuna minä joudun laittamaan ruokaa, siivoamaan (täällä oli melkoinen sotku jo tullessa) ja huolehtimaan siitä, että homma pyörii. Miehen pikuveli lähti tyttöystävänsä kanssa järvelle, sieltä ei saa mitään apua ja appea kiinnostaa vain saunan lämmittäminen. Mies meni hävittämään vessassa ampiaispesiä, minä katson kahden taaperon perään ja kiroan anopin, jolla on juuri se juhannus, jonka minä olisin halunnut. Eli olla kaikessa rauhassa yksin kotona, juoda viiniä, lukea kirjaa, nauttia elämästä.

Ja tietenkin anoppi oli vasta aamulla päättänyt, että ei lähde mukaan, joten miehet oli sitten tuoneet kaupasta makkaraa, uusia perunoita, kurkkua ja tomaattia ja esittelee "saalistaan" kuin siinä olisi kaikki, mitä juhannuksena tarvitaan.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:15"]

Miksi yleensä menitte mökille?

[/quote]

Koska haluttiin viettää juhannus järven rannalla ja ajattelin, että kun on enemmän porukkaa, löytyy lapsille vahteja ja saadaan miehen kanssa yhteistä aikaa edes joskus keskiyön tienoilla. Viime juhannuksena päästiin kahdestaan lavatansseihin ja saatiin nukkua aamulla pitkään. Tänä juhannuksena ei näköjään tehdä muuta kuin grillataan makkaraa ja palellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi