Näin minä tunnistin sen oikean
Tunnetta ei voi verrata mihinkään. Se on jotain erityistä. Kaksi ihmistä erilaisista ympäristöistä, jotain samankaltaisuutta. Eleet, ilmeet, olemus. Puhetyyli. Kuin toistensa peilikuvat. Ulkonäöissä samaa. Ajatusmaailmat ja arvot hyvin samankaltaiset. Jännite ja vetovoima suunnaton. Ei tarvita sanoja. Riittää kun toinen on lähellä. Välillä itkettää, välillä naurattaa. Useimmiten hymyilyttää. Nyt tiedän miksi me täällä olemme.
Kommentit (27)
Yhdyn alkuperäiseen (en fyysisesti). Olemme olleet 18-vuotiaista asti onnellisesti yhdessä ja nyt olemme 44-vuotiaita. Aivan ihanaa on ollut aina, mutta tätä ei voi tunnustaa edes parhaille ystäville, syynä kateus ja heidän omat parisuhdeongelmansa. Se kellä onni on sen kätkeköön, pitää paikkansa. Me näemme toistemme ilmeistä, eleistä, korvan asennosta, huulen väreestä onko joku huonosti tai mitä on meneillään. Petoskin tulisi ilmi kovin äkkiä, sellaiseen en kyllä usko, koska me ollaan me!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:56"]Yhdyn alkuperäiseen (en fyysisesti). Olemme olleet 18-vuotiaista asti onnellisesti yhdessä ja nyt olemme 44-vuotiaita. Aivan ihanaa on ollut aina, mutta tätä ei voi tunnustaa edes parhaille ystäville, syynä kateus ja heidän omat parisuhdeongelmansa. Se kellä onni on sen kätkeköön, pitää paikkansa. Me näemme toistemme ilmeistä, eleistä, korvan asennosta, huulen väreestä onko joku huonosti tai mitä on meneillään. Petoskin tulisi ilmi kovin äkkiä, sellaiseen en kyllä usko, koska me ollaan me!
[/quote]
Ja sitten selviää, että toinen onkin elänyt kaksoiselämää ja pettänyt viimeiset 20 vuotta. Pokka kestää.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:56"]Yhdyn alkuperäiseen (en fyysisesti). Olemme olleet 18-vuotiaista asti onnellisesti yhdessä ja nyt olemme 44-vuotiaita. Aivan ihanaa on ollut aina, mutta tätä ei voi tunnustaa edes parhaille ystäville, syynä kateus ja heidän omat parisuhdeongelmansa. Se kellä onni on sen kätkeköön, pitää paikkansa. Me näemme toistemme ilmeistä, eleistä, korvan asennosta, huulen väreestä onko joku huonosti tai mitä on meneillään. Petoskin tulisi ilmi kovin äkkiä, sellaiseen en kyllä usko, koska me ollaan me! [/quote] Ja sitten selviää, että toinen onkin elänyt kaksoiselämää ja pettänyt viimeiset 20 vuotta. Pokka kestää.
[/quote]
Tällaisia ovat juurikin katkeroituneiden, petetyksi tulleiden ja kateellisten kommentit :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:56"]Yhdyn alkuperäiseen (en fyysisesti). Olemme olleet 18-vuotiaista asti onnellisesti yhdessä ja nyt olemme 44-vuotiaita. Aivan ihanaa on ollut aina, mutta tätä ei voi tunnustaa edes parhaille ystäville, syynä kateus ja heidän omat parisuhdeongelmansa. Se kellä onni on sen kätkeköön, pitää paikkansa. Me näemme toistemme ilmeistä, eleistä, korvan asennosta, huulen väreestä onko joku huonosti tai mitä on meneillään. Petoskin tulisi ilmi kovin äkkiä, sellaiseen en kyllä usko, koska me ollaan me! [/quote] Ja sitten selviää, että toinen onkin elänyt kaksoiselämää ja pettänyt viimeiset 20 vuotta. Pokka kestää.
[/quote]
Tällaisia ovat juurikin katkeroituneiden, petetyksi tulleiden ja kateellisten kommentit :)
[/quote]
Tai sitten niiden, jotka eivät ole yhtä sinisilmäisiä kuin toiset. Olen tällaista joutunut muiden elämässä näkemään. Ihminen on sokea, jos ei vain halua nähdä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:59"] [quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:56"]Yhdyn alkuperäiseen (en fyysisesti). Olemme olleet 18-vuotiaista asti onnellisesti yhdessä ja nyt olemme 44-vuotiaita. Aivan ihanaa on ollut aina, mutta tätä ei voi tunnustaa edes parhaille ystäville, syynä kateus ja heidän omat parisuhdeongelmansa. Se kellä onni on sen kätkeköön, pitää paikkansa. Me näemme toistemme ilmeistä, eleistä, korvan asennosta, huulen väreestä onko joku huonosti tai mitä on meneillään. Petoskin tulisi ilmi kovin äkkiä, sellaiseen en kyllä usko, koska me ollaan me! [/quote] Ja sitten selviää, että toinen onkin elänyt kaksoiselämää ja pettänyt viimeiset 20 vuotta. Pokka kestää. [/quote] Tällaisia ovat juurikin katkeroituneiden, petetyksi tulleiden ja kateellisten kommentit :) [/quote] Tai sitten niiden, jotka eivät ole yhtä sinisilmäisiä kuin toiset. Olen tällaista joutunut muiden elämässä näkemään. Ihminen on sokea, jos ei vain halua nähdä.
[/quote]
Yleistää voit, mutta miehestäni et voi sanoa näin. Ole hyvä, olen edelleen onnellinen.
Me myös onnellisina yhdessä 18-vuotiaasta. Ei tätä kaikille kuulutella, ettei kateus iske ;) Kyllä näitäkin tapauksia siis löytyy.
Jos mulle kävis kuten ap:lle alkaisin tosissaan epäillä että kyseinen mies on mun velipuoli. Näytätkö ap kenties isältäsi? Ettei vain ois isä käynyt aikoinaan reissuillaan vieraissa?
Samoin. Mutta toisella olikin vähän erilaiset ajatukset.
Tuttuja tunteita. Tunnen noin mun salarakasta kohtaan.
Näytätkö mieheltä kun teillä on samanlainen ulkonäkö?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:36"]Tuttuja tunteita. Tunnen noin mun salarakasta kohtaan.
[/quote]
Ja hän sua, koska kielletty hedelmä. Lutka olet kuitenkin - myös hänelle. Kyllähän tosirakkaus on niin voimakas että vanha suhde saa mennä. Oot muovia beibi, leikkikalu.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:39"]
Näytätkö mieheltä kun teillä on samanlainen ulkonäkö?
[/quote]
Just tällaisia kysymyksiä ei onneksi tarvitse sielunkumppanilta kuunnella.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:36"]Tuttuja tunteita. Tunnen noin mun salarakasta kohtaan.
[/quote]
Ja hän sua, koska kielletty hedelmä. Lutka olet kuitenkin - myös hänelle. Kyllähän tosirakkaus on niin voimakas että vanha suhde saa mennä. Oot muovia beibi, leikkikalu.
[/quote]
Sit oon :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:36"]Tuttuja tunteita. Tunnen noin mun salarakasta kohtaan. [/quote] Ja hän sua, koska kielletty hedelmä. Lutka olet kuitenkin - myös hänelle. Kyllähän tosirakkaus on niin voimakas että vanha suhde saa mennä. Oot muovia beibi, leikkikalu.
[/quote]
No niin, ja tässä on taas joku läpeensä katkera. Oot selluliittia beibi, läskiä.
Valitettavasti toi sun juttusi latistuu aivan mitättömäksi kirjoitettuna. Opettele kirjoittamaan kiinnostavasti tai pidä tietonasi tuollaiset arvokkaat kokemukset.
Mä tunnistin siitä, kun miehen kanssa oli hyvä olla ja pystyi nauramaan samoille jutuille. Lopullinen päätös siitä, onko mies mulle oikea, tuli silloin, kun mentiin ekaa kertaa sänkyyn.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:48"]Valitettavasti toi sun juttusi latistuu aivan mitättömäksi kirjoitettuna. Opettele kirjoittamaan kiinnostavasti tai pidä tietonasi tuollaiset arvokkaat kokemukset.
[/quote]
Tiedän, lyhensin tekstiä koska olen puhelimella. Se on töksähtelevä, mutta siinäkin oma viehätyksensä. Kaikkea muuta kuin täydellinen. On vaan hyvä olla ja piti purkaa tuntoja tänne. Makaan sängyllä, maannut koko päivän. Ei ole kiire mihinkään.
Vähän tässä leijuu sellainen ujo eugeniikan tuoksu taustalla. Poissulkisi vähän, jos kertoisit, ettet usko sellaisiin käsitteisiin kuin "arjalaisuus."
Meissä ei ollu kyllä mitään samaa mutta joku kolahti silti.
°