Näin minä tunnistin sen oikean
Tunnetta ei voi verrata mihinkään. Se on jotain erityistä. Kaksi ihmistä erilaisista ympäristöistä, jotain samankaltaisuutta. Eleet, ilmeet, olemus. Puhetyyli. Kuin toistensa peilikuvat. Ulkonäöissä samaa. Ajatusmaailmat ja arvot hyvin samankaltaiset. Jännite ja vetovoima suunnaton. Ei tarvita sanoja. Riittää kun toinen on lähellä. Välillä itkettää, välillä naurattaa. Useimmiten hymyilyttää. Nyt tiedän miksi me täällä olemme.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:36"]Tuttuja tunteita. Tunnen noin mun salarakasta kohtaan. [/quote] Ja hän sua, koska kielletty hedelmä. Lutka olet kuitenkin - myös hänelle. Kyllähän tosirakkaus on niin voimakas että vanha suhde saa mennä. Oot muovia beibi, leikkikalu.
[/quote]
No niin, ja tässä on taas joku läpeensä katkera. Oot selluliittia beibi, läskiä.
[/quote]
Kateellinen kun joku on pillu ukkomiehelle? Juurikin näin.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:39"]Näytätkö mieheltä kun teillä on samanlainen ulkonäkö?
[/quote]
Meillä on samantyyppiset pehmeät ja lapsekkaat kasvot. Samanväriset hiukset. Samanmuotoinen nenä. Sama katse. Piirteet todella samankaltaiset, hänellä tosin on naamakarvaa mitä itselläni ei. Kroppakin on samantyyppinen, hänellä ei tosin ole rintoja, mutta eipä ole juuri minullakaan.
Uskoakseni hänellä on myöskin penis, mitä minulla ei. Pituuseroakaan meillä ei paljon ole. Samankokoinen jalkakin! Kyllä, olen katsonut tarkkaan...
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:39"]Näytätkö mieheltä kun teillä on samanlainen ulkonäkö?
[/quote]
Meillä on samantyyppiset pehmeät ja lapsekkaat kasvot. Samanväriset hiukset. Samanmuotoinen nenä. Sama katse. Piirteet todella samankaltaiset, hänellä tosin on naamakarvaa mitä itselläni ei. Kroppakin on samantyyppinen, hänellä ei tosin ole rintoja, mutta eipä ole juuri minullakaan.
Uskoakseni hänellä on myöskin penis, mitä minulla ei. Pituuseroakaan meillä ei paljon ole. Samankokoinen jalkakin! Kyllä, olen katsonut tarkkaan...
[/quote]
Se on sun veljesi tai ainakin geeniperimältään liian samanlainen. Ei kannata lisääntyä!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:39"]Näytätkö mieheltä kun teillä on samanlainen ulkonäkö?
[/quote]
[/quote]
Se on sun veljesi tai ainakin geeniperimältään liian samanlainen. Ei kannata lisääntyä!
[/quote]
Tiedostan tämän. En todellakaan halua lisääntyä joten ei ole ongelmia sen suhteen, älä pelkää.
Hellyttävää. Kuin satua lukisi.
Siltikin puolet avioliitoista päättyy eroon. Kuinka moni avopari eroaa? Ja eiköhän jokainen pari ole ihan tosissaan ollut menossa yhteen "sen oikean" kanssa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:39"]Hellyttävää. Kuin satua lukisi.
Siltikin puolet avioliitoista päättyy eroon. Kuinka moni avopari eroaa? Ja eiköhän jokainen pari ole ihan tosissaan ollut menossa yhteen "sen oikean" kanssa.
[/quote]
En mä tarvitse avo- tai avioliittoa viettääkseni aikaa toisen ihmisen kanssa. -ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:10"]Vähän tässä leijuu sellainen ujo eugeniikan tuoksu taustalla. Poissulkisi vähän, jos kertoisit, ettet usko sellaisiin käsitteisiin kuin "arjalaisuus."
[/quote]
Kuten jo aiemmin mainitsin - en aio lisääntyä.