Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea ongelma mökkijuhannuksessa..

Vierailija
19.06.2015 |

..menisin mielelläni miehen vanhempien mökille, mutta siellä ei ole sisävessaa ja minä en uskalla käydä ulkovessassa. Kertakaikkiaan pelkään sitä pimeää pihapömpeliä. Ollaan joskus oltu päiväkäynnillä ja olen kärvistellyt pissahädäsdä ja kotimatkalla heti huoltsikan vessaan. En edes kehtaa sanoa tästä miehelleni saati hänen vanhemmilleen. Nyt yritän vai. Keksiä tekosyitä ja pelkään että mulle suututaan kun en vietä Jussia heidän kanssaan :(

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:18"]Joo hitto arvasinkin että en saa sympatiaa täältä. Toivottavasti teillä ei ole mitään fobioita. Ap
[/quote]

Sun fobiasi on vessa. VESSA.
[/quote] Pimeä koppi jossa on vaan reikä mihin istua ja siellä vilisee ötököitä kun on monen vuoden p*skat lattian alla :( Ap
[/quote]

Monen vuoden paskat :DDDDDDD tiedätkö kuinka ulkohuussi toimii?

Vierailija
82/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:44"]

Kiitti tosta kemiallinen vessa - vinkistä! Ap

[/quote]

Minnes mökin nurkkaan sen sijoitat?
[/quote] Ulkorakennuksen komeroon :)
Ap
[/quote]

Sielläkö ei ole pimeä????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi aikuisen vartalossa. "Emmä pysty ku... mä en vaan pysty"

Ja tiedoksesi, että on meillä muillakin vaikka mitä fobioita. Itsellä esimerkiksi helvetinmoinen korkeanpaikan kammo, mutta viikottain joudun jossain nostimessa pyörimään vaikka välillä jalatkin tärisee koska pelkään.

Vierailija
84/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla ongelmaa kun on hyvin hoidettu ja kalkitettu. 

Vierailija
85/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tajuun sua hyvin. Ota hyönteiskarkotin mukaan vessareissulle. Jätä ovi auki kun menet sinne, tulee valoa. Vaihtoehtoisesti kävele jonnekin kauemmaksi kyykkypissalle. Onko pienen matkan päässä esim huoltoasemaa minkä vessassa voit käydä isommalla tarpeella?

Vierailija
86/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaa, mä haen sipsit ja juustonaksut, poppareita valitettavasti ei ole tällä kertaa..

Vierailija
87/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Itse pelkään kyllä yleensäkin vaan olla yksin siellä pelottavassa huussissa. Etenkin, jos pimeää. Mietin koko ajan mitä voisi tapahtua... Että kyllä ihmisillä pelkoja on. Eikä tämä älykkyyteeni millään tavoin vaikuta. Eikä tämä estä mua käymästä mökeillä. Otan miehen mukaan.

Vierailija
88/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta saavi ja kuse siihen!

Vierailija
89/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkohuussissa ei ole monen vuoden ulosteet, se vessa

Vierailija
90/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:00"]

Ei pitäisi olla ongelmaa kun on hyvin hoidettu ja kalkitettu. 

[/quote]

VAnhanaikaista. Kalkitseminen häiritsee kompostoitumista. Kuiviketta se tarvitsee. Sitä enemmän, jos kaheli anoppi vainoaa puskapissaajia. Hyvinhoidettu huusi on hyvinkin hajuton.

Että sinänsä on kyllä oikeaan sukuun menty. Pöhköjä molemmin puolin.

Vierailija
91/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki älypäät täällä saisivat itse kokea sen hyönteiskammon pelon tunteen. Eihän kukaan niistä tykkää mutta fobia on ihan eri tasoa eikä siihen auta syyllistäminen, haukkuminen tai "ei ne sulle mitään tee" saati sitten lohduta se miten armeijassa paskotaan kärpäset perseellä. Ihan minkä tahansa fobian kanssa ihminen tietää kyllä että pelko on täysin järjetön ja turha mutta se reaktio laukeaa silti KOSKA SILLE EI VOI MITÄÄN. Idiootit.

Vierailija
92/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on sama ongelma! Missäköhän vaiheessa muut alkaa huomata, etten ikinä oo käynyt siellä vessassa :D pissaan uidessa mereen ja isompaa hätää pidätän.

Vierailija
93/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro totuus. Minäkin vihaan pieniä huusseja, sillä kammoan lukkeja.
.
Käyn pissalla kuusen juurella. Kakka on pahempi ongelma. Se on pajko hoitaa huussissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi