Kauhea ongelma mökkijuhannuksessa..
..menisin mielelläni miehen vanhempien mökille, mutta siellä ei ole sisävessaa ja minä en uskalla käydä ulkovessassa. Kertakaikkiaan pelkään sitä pimeää pihapömpeliä. Ollaan joskus oltu päiväkäynnillä ja olen kärvistellyt pissahädäsdä ja kotimatkalla heti huoltsikan vessaan. En edes kehtaa sanoa tästä miehelleni saati hänen vanhemmilleen. Nyt yritän vai. Keksiä tekosyitä ja pelkään että mulle suututaan kun en vietä Jussia heidän kanssaan :(
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:44"] Kiitti tosta kemiallinen vessa - vinkistä! Ap [/quote] Minnes mökin nurkkaan sen sijoitat? [/quote] Ulkorakennuksen komeroon :) Ap
[/quote]
Mut ulkorakennuksissa on hämähäkkejä ja ötököitä. :(
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:44"]
Kiitti tosta kemiallinen vessa - vinkistä! Ap
[/quote]
Minnes mökin nurkkaan sen sijoitat?
[/quote]
Samaa mietin. Kun jos ap sen pihalle läväyttää niin siellähän on yhä ongelmana ne ötökät - vielä pahemmissa määrin.
OH GOSH, Do a favour and fucking shoot yourself!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:44"] Kiitti tosta kemiallinen vessa - vinkistä! Ap [/quote] Minnes mökin nurkkaan sen sijoitat? [/quote] Ulkorakennuksen komeroon :) Ap
[/quote]
:DD "Siirrätkö appiukko tuota virveliä, mää toin oman vessan teidän komeroon!"
No ei muakaan huvittaisi käydä huonosti hoidetussa puuceessä, jossa paskat lilluvat haisevana. Jos kerta mökillä käydään säännöllisesti, niin kyllä se vessa kannattaisi laittaa nykypäivän kuntoon. Jo sitä vessan kuiviketta ostamalla ja lisäämällä, saadaan jo iso parannus.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:39"]Missä se mökki on? Ei kai missään Suomessa ole juhannuksena pimeää. Ai niin, eihän se ollutkaan pimeä jota sinä pelkäsit vaan ampparit, hämähäkit ... [/quote] No kyllä siellä vessassa vaan on pimeää kun ikkuna on sellainen 15 cm leveä! Ap
[/quote]
Taskulamppu mukaan tai kaksi peräti ja suunnistajan lamppu otsalle niin kas, jo vain pimeys kaikkoaa. Teet koivun oksista sellaisen vastan näköisen, menet sinne huussiin päivän valolla ja ripsuttelet kaikki hämähäkin seitit pois ja ötökät samalla. Mökillä on varmaan liiteri joten sieltä sankoon ensi hädäksi sahanpurua ja viet sen sinne huussin nurkkaan. Sahanpurua jo tässä vaiheessa sinne vieraiden paskojen päälle jotta eivät näy (mikä ei näy, sitä ei ole olemassa) ja joka paskomisen jälkeen sitä purua sinne päälle. Tähän tarkoitukseen on olemassa ihan "täsmäainettakin" mutten muista sen nime. Kunnolla hoidettu huussi ei haise ja jopa prinsessatkin voivat siellä käydä pikku kakilla :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:18"]
Joo hitto arvasinkin että en saa sympatiaa täältä. Toivottavasti teillä ei ole mitään fobioita. Ap
[/quote]
Ei meilläkään lapset uskaltanut. Panttasivat isompaa hätää kotiin, jos vain voivat. Pissalla meillä käydään puskissa, joten se ei ole ollut ongelma. Nykyäänkin olen nuoremmalle seurana ovella ja isommalla aina ovi auki. Pitää myös ennakkoon käydä katsomassa ettei ole ötököitä. Meilläkin on sentään pieni ja aika valoisa koppi eikä missään pusikossa. Tsemppiä AP, puuvessa ei ole aika se kaikkein helpoin juttu aikuisellekaan.
[/quote]
Ja tuo on lapsille sitten hyvä tapa opettaa, että panttaa isoa hätää? Jestas...
[/quote]
mä suostun käymään ainoastaan päivämatkoilla mökkeillä jossa ei ole sisävessaa bideellä. Miten paikat muka saa puhtaaksi, ei mitenkään. Hyi ***vetti!! Tai parisataa savettia per käynti. Äly hoi, en tajua miksei mökeille tehdä sisävessaa. Olen kieltäytynyt mistään yöpymisistä jossei ole sisävessaa ja lämmintä vettä. Jos jotain haittaa niin voivoi. Exää haittasi, sanoin että voi muiden miesten kanssa nukkua teltoissa mutta mä en nuku.
No ulkovessoja on monenlaisia. On siistejä ja lähes hajuttomia ja sitten on ihan karseita.
Inhoan ulkovessoja!
Pyydä, että miehesi lakaisee huussin. Voit toki tehdä sen itsekin päivänvalolla. Ota hyönteismyrkkyä mukaan ja suihki huussi. Ja hyttysmyrkkyä myös.
Jos et ole absolutisti, niin juhannuksena voi ottaa rohkaisuryypyn.
Puskapisut on jo mainittu. Itse en tykkää kyllä tästäkään toimintamallista. Ainakin yksi hyttynen ehtii aina paljaalle kankulle.
Kyllä se siitä. Selviät päivästä melkein kolmella neljällä käynnillä.
Mistä kaikesta et miehellesi puhu? Ongelma on siinä eikä jossain pihavessassa.
Itseäni ulkovessat lähinn ällöttävät eivät niinkään pelota. En ole ilmeisesti vielä päässyt käymään suht' siistissä hajuttomassa ja kompostoivassa vessassa, vaan viritykset ovat olleet parhaan tyjennysajan jo ajat sitten ohittaneita kakkakasoja.
Kyllä minäkin vältän viimeiseen asti huusseja ja puskapissoja. Ällöttävää! Mieluummin olen juomatta ja pidättelen, kun menen mihinkään kuselta haisevaan kärpästen miehittämään puuceehen tarpeilleni!
Kirjoitan tätä viestiä huussissa. Ei muuta lisättävää aiempiin.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:05"]
Mulla on sama ongelma. Itse pelkään kyllä yleensäkin vaan olla yksin siellä pelottavassa huussissa. Etenkin, jos pimeää. Mietin koko ajan mitä voisi tapahtua... Että kyllä ihmisillä pelkoja on. Eikä tämä älykkyyteeni millään tavoin vaikuta. Eikä tämä estä mua käymästä mökeillä. Otan miehen mukaan.
[/quote]
Muakin kiinnostaa, että MITÄ IHMETTÄ siellä nyt voisi tapahtua..?
Jos huussi on hyvin hoidettu, ei siellä ole hämähäkinseittejä tms. Eikä kauheaa hajuakaan, jos joka kerta laitetaan kuiviketta (komposti- ja huussikuivike) ja säännöllisesti tyhjennetään. Ja nyt on niin viileääkin ollut, niin ei senkään takia ole kauheaa hajua. Hyönteismyrkkyä voi sinne suihkuttaa, ei kai siihen lupaa tarvi keltään kysyä? Ja jätä ovi auki, jos siellä on pimeää, eihän tähän aikaan vuodesta ole yölläkään pilkkopimeää. Ja puhu miehellesi!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:52"]
[/quote]
:DD "Siirrätkö appiukko tuota virveliä, mää toin oman vessan teidän komeroon!"
[/quote]
Jos on fiksu appiukko, siirtää virvelinsä mukisematta.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:18"]Joo hitto arvasinkin että en saa sympatiaa täältä. Toivottavasti teillä ei ole mitään fobioita. Ap
[/quote]
Sun fobiasi on vessa. VESSA.
[/quote] Pimeä koppi jossa on vaan reikä mihin istua ja siellä vilisee ötököitä kun on monen vuoden p*skat lattian alla :( Ap
[/quote]
Joo kuulostihan toi lause aika kauheelta. Mäkin vihaan ulkohuusseja. Meijän mökin huussi on siisteimmästä päästä ja sitä huolletaan usein. Silti inhottaa joka kerta astua sinne..Mun fobia on kai hämähäkit joita siellä joinain vuosina on niin saakelisti. Ykkösellä käyn aina puskassa. Kakkoselle ku joudun ni vedän hupun päähän, asrun urheasti sisään, jätän oven auki, isrun reiälle ja ihainen järvimaisemaa! :D Silloin ku vielä poltin ni mikä olikaan mukavampaa ku röyhytellä siinä samalla, paskanhajuki hälveni nopeasti ja läpiveto toimii! Oujea!
Voi Luoja. Mistö näitä sikiää? Sua ap, ei ole vielä elämä koulinut paljoa..kuten joku tuolla mainitsi, niin intissä jätkät istuu riu'ulla kuoppapaskalla hyttysten ja kärpästen syöttinä kolmen viikon mettäkeikalla. Luuletko, että sinne kuskataan posliinit mettään? Saatikka sodan aikana? Kuinka sä olisit pärjännyt aikana ennen sisävessoja ja juoksevaa vettä? Kuse ja pasko housuusi, jos et pysty huussiin mennä. Pystyyhän sun miehesi ja appivanhempasi menemään..jätä ovi auki, jos pelkäät siellä ja tyhjää se alusta, jos pelkäät sitä, että paskavuori tulee liian lähelle. Kasva nyt aikuiseksi, oletan että olet aikuisten kirjoissa, vai oletko vielä joku teinipissis?