Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea ongelma mökkijuhannuksessa..

Vierailija
19.06.2015 |

..menisin mielelläni miehen vanhempien mökille, mutta siellä ei ole sisävessaa ja minä en uskalla käydä ulkovessassa. Kertakaikkiaan pelkään sitä pimeää pihapömpeliä. Ollaan joskus oltu päiväkäynnillä ja olen kärvistellyt pissahädäsdä ja kotimatkalla heti huoltsikan vessaan. En edes kehtaa sanoa tästä miehelleni saati hänen vanhemmilleen. Nyt yritän vai. Keksiä tekosyitä ja pelkään että mulle suututaan kun en vietä Jussia heidän kanssaan :(

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:27"]

Voisitkohan mä pyytää että vessaan laitettaisiin hyönteismyrkkyä? Mies ja vanhempansa tietää etten tykkää ötököistä. Olisko loukkaavaa pyytää tollasta? Ap

[/quote]

Eli parempi hengittää haitallisia kemikaaleja keuhkoihin kuin käydä pikaisesti pissalla harmittomien ötököiden seurassa?
[/quote] Onko ötökät muka jotain harmittomia, nytkin koko kevään saanut lehdistä lukea mitä kaikkia tauteja niistä voi saada! Ap

Vierailija
42/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tosiaan kuset housuihin, lämmittäähän se vähän aikaa. Voi reppanaa! >:) Miksi kerroit meille noin nolon asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keksin! Ota mukaan potta :)

Vierailija
44/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:27"] Voisitkohan mä pyytää että vessaan laitettaisiin hyönteismyrkkyä? Mies ja vanhempansa tietää etten tykkää ötököistä. Olisko loukkaavaa pyytää tollasta? Ap [/quote] Eli parempi hengittää haitallisia kemikaaleja keuhkoihin kuin käydä pikaisesti pissalla harmittomien ötököiden seurassa? [/quote] Onko ötökät muka jotain harmittomia, nytkin koko kevään saanut lehdistä lukea mitä kaikkia tauteja niistä voi saada! Ap

[/quote]

Kuten?

Miten ihmeessä sun mies ja sen vanhemmat ovat hengissä ja terveitä?

Vierailija
45/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:32"]Sitten tosiaan kuset housuihin, lämmittäähän se vähän aikaa. Voi reppanaa! >:) Miksi kerroit meille noin nolon asian?
[/quote] En kehtaa muillekaan kertoa. Ap

Vierailija
46/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot asiasta miehellesi ja hankitte kemiallisen vessan (noin 60e) + ainetta siihen. vessa mukaan ja sijoitus vaikka saunan eteisessä, liiterissä. Tyhjennys kotona vessanpönttöön.

Vierailija
47/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:33"]

Sanot asiasta miehellesi ja hankitte kemiallisen vessan (noin 60e) + ainetta siihen. vessa mukaan ja sijoitus vaikka saunan eteisessä, liiterissä. Tyhjennys kotona vessanpönttöön.

[/quote]

Ei missään nimessä kotivessanpönttöön kemiallisen wcn nesteitä, ne viedään huoltoaseman kemialliseen tyhjennyspisteeseen!

Vierailija
48/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:32"]Mä keksin! Ota mukaan potta :)
[/quote]

Iltasella sitten läväytät potan keskelle mökin lattiaa ja teet asiasi siihen. Jos joku kehtaa asiaa kummastella niin toteat rauhallisesti että "Minähän en tuollaisiin Jumalan hylkäämiin pihavessoihin mene, siellä voi olla vaikka kärpänen."
Kyllä he ymmärtävät.

Vierailija
49/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittava lääkitys! Kun nappaat yhden Oxepamin, menet ulkohuussiin iloisesti ja viis veisaan pimeydestä/ ötököitä yms. Saman asian ajaa alkoholi, mutta varo yliannostusta.

Vierailija
50/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua. Kaikki ei ole mökki-ihmisiä. Aina muka se luonnosta vieraantuminen! Asun itse Keski-Euroopassa, eikä täällä kenelläkään ole varaa mökkeihin (ja jos on, ne ei ole mökkejä ulkohuussilla), eikä täällä kukaan ole ollut puuseessä eikä kokenut suomalaistyyppistä mökkikulttuuria. Ilman sitä voi elää! Eikä ulkohuussista tarvitse tykätä. Minua etoo vieraiden ihmisten kakat siellä! Ja se haju on hirveä. Ja hyttyset ja muut ötökät, kosteat vuodevaatteet, koko ajan kumpparit jalassa, koko ajan vähän kylmä. Ei ei ei....!

Vierailija
51/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:37"]Rauhoittava lääkitys! Kun nappaat yhden Oxepamin, menet ulkohuussiin iloisesti ja viis veisaan pimeydestä/ ötököitä yms. Saman asian ajaa alkoholi, mutta varo yliannostusta.
[/quote]

Ap sitten iloisesti vaan laulaa luikuttelee samalla kun pissaa!

Vierailija
52/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se mökki on? Ei kai missään Suomessa ole juhannuksena pimeää.

Ai niin, eihän se ollutkaan pimeä jota sinä pelkäsit vaan ampparit, hämähäkit ...

Vierailija
53/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:18"]

Joo hitto arvasinkin että en saa sympatiaa täältä. Toivottavasti teillä ei ole mitään fobioita. Ap

[/quote]

Ei meilläkään lapset uskaltanut. Panttasivat isompaa  hätää kotiin, jos vain voivat. Pissalla meillä käydään puskissa, joten se ei ole ollut ongelma. Nykyäänkin olen nuoremmalle seurana ovella ja isommalla aina ovi auki. Pitää myös ennakkoon käydä katsomassa ettei ole ötököitä. Meilläkin on sentään pieni ja aika valoisa koppi eikä missään pusikossa. Tsemppiä AP, puuvessa ei ole aika se kaikkein helpoin juttu aikuisellekaan.

Vierailija
54/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:38"]

Mä ymmärrän sua. Kaikki ei ole mökki-ihmisiä. Aina muka se luonnosta vieraantuminen! Asun itse Keski-Euroopassa, eikä täällä kenelläkään ole varaa mökkeihin (ja jos on, ne ei ole mökkejä ulkohuussilla), eikä täällä kukaan ole ollut puuseessä eikä kokenut suomalaistyyppistä mökkikulttuuria. Ilman sitä voi elää! Eikä ulkohuussista tarvitse tykätä. Minua etoo vieraiden ihmisten kakat siellä! Ja se haju on hirveä. Ja hyttyset ja muut ötökät, kosteat vuodevaatteet, koko ajan kumpparit jalassa, koko ajan vähän kylmä. Ei ei ei....!

[/quote]

No eikö tuo mielestäsi kuulosta luonnosta vieraantumiselta? Mitä muuta se on, jos täysin luonnolliset asiat luonnossa ahdistavat pelkoon saakka?

Vierailija
55/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et itse suihkuta niitä hyönteismyrkkyjä sinne samalla kuin menet?

Vierailija
56/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tosta kemiallinen vessa - vinkistä!
Ap

Vierailija
57/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:18"]

Joo hitto arvasinkin että en saa sympatiaa täältä. Toivottavasti teillä ei ole mitään fobioita. Ap

[/quote]

Ei meilläkään lapset uskaltanut. Panttasivat isompaa  hätää kotiin, jos vain voivat. Pissalla meillä käydään puskissa, joten se ei ole ollut ongelma. Nykyäänkin olen nuoremmalle seurana ovella ja isommalla aina ovi auki. Pitää myös ennakkoon käydä katsomassa ettei ole ötököitä. Meilläkin on sentään pieni ja aika valoisa koppi eikä missään pusikossa. Tsemppiä AP, puuvessa ei ole aika se kaikkein helpoin juttu aikuisellekaan.

[/quote]

Ja tuo on lapsille sitten hyvä tapa opettaa, että panttaa isoa hätää? Jestas...

Vierailija
58/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:44"]

Kiitti tosta kemiallinen vessa - vinkistä! Ap

[/quote]

Minnes mökin nurkkaan sen sijoitat?

Vierailija
59/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:39"]Missä se mökki on? Ei kai missään Suomessa ole juhannuksena pimeää.

Ai niin, eihän se ollutkaan pimeä jota sinä pelkäsit vaan ampparit, hämähäkit ...
[/quote] No kyllä siellä vessassa vaan on pimeää kun ikkuna on sellainen 15 cm leveä!
Ap

Vierailija
60/93 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:44"]

Kiitti tosta kemiallinen vessa - vinkistä! Ap

[/quote]

Minnes mökin nurkkaan sen sijoitat?
[/quote] Ulkorakennuksen komeroon :)
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän