Kauhea ongelma mökkijuhannuksessa..
..menisin mielelläni miehen vanhempien mökille, mutta siellä ei ole sisävessaa ja minä en uskalla käydä ulkovessassa. Kertakaikkiaan pelkään sitä pimeää pihapömpeliä. Ollaan joskus oltu päiväkäynnillä ja olen kärvistellyt pissahädäsdä ja kotimatkalla heti huoltsikan vessaan. En edes kehtaa sanoa tästä miehelleni saati hänen vanhemmilleen. Nyt yritän vai. Keksiä tekosyitä ja pelkään että mulle suututaan kun en vietä Jussia heidän kanssaan :(
Kommentit (93)
Kerrot miehellesi ja appivanhemmillesi että sulla on ulkohuussifobia etkä siksi voi tulla heidän mökilleen.
Voi hyvänen aika, rinsessa. Aika opetella.
Sama juttu ja olen mies. Kerrankin pidätin paskaa 4 päivää.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:13"]Voi hyvänen aika, rinsessa. Aika opetella.
[/quote] No kun en uskalla, ihan oikeasti! Olen käynyt pömpelin ovella ja piti saman tien lähteä pois kun ei vasn pysty.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:13"]Sama juttu ja olen mies. Kerrankin pidätin paskaa 4 päivää.
[/quote] Ihanaa etten ole ainut! Ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:13"]Ota mies aina mukaan pissalle.
[/quote] En usko että auttaa asiaan, ja kakalle en ainakaan kehtaisi pyytää miestä mukaan.
Ap
Pasko housuus sitten Vitun prinsessa
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:13"]Ota mies aina mukaan pissalle.
[/quote] En usko että auttaa asiaan, ja kakalle en ainakaan kehtaisi pyytää miestä mukaan.
Ap
[/quote]
Kakkaamatta pystyt kyllä olemaan päivän tai pari.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:13"]Voi hyvänen aika, rinsessa. Aika opetella. [/quote] No kun en uskalla, ihan oikeasti! Olen käynyt pömpelin ovella ja piti saman tien lähteä pois kun ei vasn pysty.
[/quote]
Mitä ihmeen uskaltamista siinä on? Kuse sitten housuusi josset pysty.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:15"]Pasko housuus sitten Vitun prinsessa
[/quote] No ei oikein hyödytä sun auttamisyritys. Kiitos silti. Ap
Vaipat. Pyydä miestä vaihtamaan ne välillä, siitähän voi tulla kiva leikki miehen mielestä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:13"]Ota mies aina mukaan pissalle.
Ap
[/quote]
Kakkaamatta pystyt kyllä olemaan päivän tai pari.
[/quote] Muuten varmaanpystyisinkin, mutta ruokana on grillimakkaraa ym ym :(
Ap
Joo hitto arvasinkin että en saa sympatiaa täältä. Toivottavasti teillä ei ole mitään fobioita. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:18"]Joo hitto arvasinkin että en saa sympatiaa täältä. Toivottavasti teillä ei ole mitään fobioita. Ap
[/quote]
Sun fobiasi on vessa. VESSA.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:18"]Joo hitto arvasinkin että en saa sympatiaa täältä. Toivottavasti teillä ei ole mitään fobioita. Ap
[/quote]
Sun fobiasi on vessa. VESSA.
[/quote] Pimeä koppi jossa on vaan reikä mihin istua ja siellä vilisee ötököitä kun on monen vuoden p*skat lattian alla :( Ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:18"]
Joo hitto arvasinkin että en saa sympatiaa täältä. Toivottavasti teillä ei ole mitään fobioita. Ap
[/quote]
'Oikeasti, ulkohuussifobia?
Menet sinne, lasket housut ja annat mennä. Siinä ei montaa minuuttia nokka tuhise.
Miten ihmeessä sunlaiset olisivat ennenaikaan pärjänneet elämässä? Miehet joutuu armeijassakin kuoppaan vääntämään riu´un kera muiden nähdessä paskat ja sua ahdistaa suojainen ulkohuussi, ei tarvitse muiden edessä lorotella edes.
Miksi et käy puskapissalla? Ja Imodiumia mukaan
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:00"]
Ei pitäisi olla ongelmaa kun on hyvin hoidettu ja kalkitettu.
[/quote]
Ei ulkohuussia saa kalkita! Kompostoiva ja nesteet erotteleva ulkohuussi on ainoa oikea tapa saada ulkohuussista siedettävä ja hajuton.