Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mahdollista syödä 20 eurolla kaksi päivää?

Vierailija
09.02.2022 |

Ei siis mitään makaroneja vaan ihan oikeaa ruokaa. Painan yli 90 kiloa, eli ruoantarve suuri. Kävin jo alelaarista sushia sekä valmispizzan, mihin meni ensimmäinen kymppi.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette niin pieniä ja syötte yksipuolisesti jotain rehuperunaa, makaronia ja halvinta makkaraa.

Itse olen isokokoinen ja syön tuhteja aterioita sekä valmistakin. Varmaan 500-600€ menee huomaamatta kuussa.

Kuukaudessa joo mutta nyt kysyttiin 20e aterioita.

Meillä syödään hyvin, normaaleja annoksia tosin

Eilen tein 16kpl jauhelihacanneloneja tomaatti-bechamel-juustokastikkeessa ja 4 annoksen hinnaksi tuli alle 8e.

Vierailija
42/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette niin pieniä ja syötte yksipuolisesti jotain rehuperunaa, makaronia ja halvinta makkaraa.

Itse olen isokokoinen ja syön tuhteja aterioita sekä valmistakin. Varmaan 500-600€ menee huomaamatta kuussa.

500-600 euroa kuukaudessa on 16-21,5 euroa per päivä. Riippuen kuukaudesta ja käytätkö 500 vai 600 euroa. Parikymppiä per päivä ja kuukausilaskusi varmaan sisältää pesuaineita ja erilaisia pitkäkestoisempia tuotteita, joten sinunkaan ruokavaliolla tuskin olisi kummoinen muutos vetäistä pari päivää 20 euron budjetilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 20 kympillä syöminen kahden päivän ajan tekee tiukkaa ainoastaan, jos sinulla ei ole kotona yhtään mitään jäljellä. Ei mausteita, ei rasvaa tms. 20 eurolla tekee esim. karjalanpaistia ja perunoita tai makaronilihalaatikkoa moneksi päiväksi ja saa vielä muutaman vihanneksenkin. 

Vierailija
44/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotonani kaapit ammottaisi tyhjyyttään niin ostaisin 20 eurolla kaurahiutaleita, riisiä, linssejä, soijarouhetta, porkkanoita, makaronia, tomaattimurskaa, vehnäjauhoja ja kuivahiivaa, margariinia, omenoita. Ja kaikki nämä mahdollisimman halvalla. Pärjää pidempään kuin 2 päivää. 

Vierailija
45/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla keittiö? Kauppa lähellä? Etkä ole nirso vaan syöt tavallista ruokaa? 20 riittää siinä tapauksessa 4 päiväksi.

Vierailija
46/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mut nälkähän siinä tulee