Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2H+K+S: 35 m2. Milloin näiden nukkekotien valmistus loppuu?

Vierailija
08.02.2022 |

https://www.t2h.fi/kohde/as-oy-espoon-valskari/

Siis saunakin ahdettu 35 neliöön? Mahtaa olla melkoinen hikikoppi.

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saata na en ikinä tuommoiseen läävään lähtisi. Ainoa elämä viettää itseensä kompastellen. Asun yksin omistamassani 80 neliön rivarikolmiossa, isomman ostan kun kivan löydän kivalta alueelta.

Laihduta vähän, niin mahdut paremmin.

Paljonko pitää pudottaa, olen 163 cm pitkä ja painan 48 kg.

Vierailija
142/149 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä luukku. Itse asun 65 neliöisessä kaksiossa yksin ja aivan liian pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on juuri 35 neliön yksiö saunalla. Huonekaluja on 80 cm sänky,, sohva, kirjahylly, ruokapöytä, tv taso ja työpöytä. Tuonnehan ei mahdu näitä kaikkia millään, vaikka pohja on ihan järkevä.

Mulla oli viimeksi 35m2 yksiä ja ihan hyvin sinne mahtui 160cm leveä sänky, 3hlön divaanisohva, tv-taso ja iso työpöytä. Olisi sinne pienen (2hlö) ruokapöydänkin saanut keittiöön mahtumaan, mutta itsellä ei ollut sille tarvetta. Saunaa siinä kämpässä ei toisaalta ollut.

Vierailija
144/149 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saata na en ikinä tuommoiseen läävään lähtisi. Ainoa elämä viettää itseensä kompastellen. Asun yksin omistamassani 80 neliön rivarikolmiossa, isomman ostan kun kivan löydän kivalta alueelta.

Laihduta vähän, niin mahdut paremmin.

Paljonko pitää pudottaa, olen 163 cm pitkä ja painan 48 kg.

Oot sit ilmeisesti joku hoarder, jos kerta itsesi mahduttaminen alle 50 neliöön on jotenkin erityisen hankalaa.

Vierailija
145/149 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enempi minua häiritsee 3H + KT + S 58,0M2

Kierreportaat ja parvi :D

Tuo 25m2 ois ollu oikein kiva omalla saunalla jos olisin opiskelija..

Vierailija
146/149 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ok, mutta minne tuolla saa kaikki tavarat? Mulla on paljon harrastuskamoja (käsitöitä, erilaisia urheilulajeja), enkä keksi mihin tuolla laittaisi kaapit, joissa niitä voisi säilyttää.

Av-mammat eivät harrasta mitään. He istuvat sohvalla puhelin kourassa, jottei yksikään palstakeskustelu jää väliin. 

Mikä idea on ompelua ja käsitöitä harrastavalla pitää välivarasto/säilytystiloja ja maksaa niistä kymppitonneja?

Koneet ja puikot nyt ei vie paljon tilaa ja jokaiseen työhön kun tarvitaan tietty määrä ja laatu tarvikkeita, joita voi ostaa sitä mukaan kun tarvitsee.

Kivijalkakaupasta saa tarvikkeet heti, ilman toimitusaikaa ja nettikaupastakin parissa päivässä.

Itse harrastan ompelua ja käsitöitä, mutta en ole niihin koskaan tarvinnut säilytystilaa välivarastoksi, kun ei enää missään pula-ajassa eletä ja tarvikkeita voi ostaa sitä mukaa kun tarvitsee.

Ja ap. "nukkekodista" minusta se on kiva yksin asuvalle tai pikkuperheelle, asunnon neliöt eivät vielä ratkaise, vaan tärkeintä on asunnon sijainti ja palvelujen saatavuus.

Näetkö tuolla säilytystilaa (edes) koneelle ja puikoille?

Vierailija
147/149 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunasta tekisin vaatehuoneen. Miksi kunnollisia kaappeja ei enää suunnitella asuntoihin.

Vierailija
148/149 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun 26 neliön yksiössä. Ei mitään ongelmia paitsi kylpyhuone saisi olla aavistuksen isompi. Olen karsinut kaikki turhat tavarat pois ja olen nykyään minimalisti. Minulla on vain tarpeelliset tavarani ja huonekaluni. Tykkään asua täällä. Ei ahdista, ulkoilen joka päivä. Ikkunaa pidän auki välillä. Parveketta ei ole, mutta ei haittaa.

Vierailija
149/149 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni jopa yhdelle.

Ihmiset halutaan ahtaa pikkuruisiin kopperoihin tekemään yksinään etätyötä ja sitten jopa vapaa liikkuminen estetään kalliilla bensalla ja sähköautovaatimuksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan