Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2H+K+S: 35 m2. Milloin näiden nukkekotien valmistus loppuu?

Vierailija
08.02.2022 |

https://www.t2h.fi/kohde/as-oy-espoon-valskari/

Siis saunakin ahdettu 35 neliöön? Mahtaa olla melkoinen hikikoppi.

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 30 neliön yksiö.. tämäkin pieni.

Vierailija
22/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen pohja, parvekkeet tuo ilmavuutta ja hintakin ok.

Tietokonekuvissa kaikki on aina upeeta! Paikan päällä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kiitos ei. Ostin uuden kaksion 54,5 m2, parvekkeellinen. Vuokrattavaksi. Oli siinäkin talossa pienempiä myynnissä

Vierailija
24/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellehän tuo on ihan passeli. Kelpais

Jep, jonkun tuollaisen ostaisin itsekin jos olisin sinkku.

Tai senioriasunnoksi. Sellaiseksi olisi kyllä aika hulppea jopa. 

Vierailija
25/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkö teidän uusi ihana kotiNNE?

Tai,

Tässäkö uusi ihana kotiNNE?

Lakatkaa kirjoittamasta näitä karseita tässäkö sinun unelma?- hoono soomi otsikoita.

Ja miten tämä on muka kaksio en ymmärrä.

Siis noissahan nimenomaan kuuluu käyttää possessiivisuffikseja, vaikka ne puhe- ja mainoskielestä ovatkin kadonneet (esim. Minun Sonera, po. minun Sonerani).

Vierailija
26/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä saunaa voi käyttää makuusoppena silloin, kun sitä ei lämmitetä...

Ei tarvitse, kyllä tuossa on ihan makuuhuonekin. Ja kaksi lasitettua parveketta.

Voi tulla tarpeeseen, jos perhe kasvaa. Sittenhän tuo on jo kolmio.

Ei tuo ole mikään perheasunto, ja sen varmaan tuon ostaja kyllä ymmärtää.

Vierailija
27/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tuo hätäpoistumisluukku parvekkeella???

Vierailija
28/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi. Asun yksin, olen aavistuksen minimalismiin päin kallellaan ja olen aina pitänyt pienistä ja selkeistä asunnoista ja nimenomaan kerrostaloissa. Lapsuuden ja nuoruuden asuin kahdessa isossa omakotitalossa ja pelkäsin kellareita, pannuhuoneita, käytäviä, pimeitä tiloja jne. Nytkin asun uudessa selkeäpohjaisessa yksiössä, jossa iso lasitettu parveke kesähuoneena. Viihdyn oikein hyvin. 

Vierailija
29/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tarkoitat ap.

Olen sinkku, ja mulle riittä täysin tuon kokoinen asunto.  Enempää tilaa en tule koskaan tarvitsemaan yksin asuessani.

Lisäksi käyn vuorotöissä ja toisinaan ehdin käydä kotona vain nukkumassa, koska sinkkuna teen paljon muiden, kuten perheellisten vuoroja, niin sairaslomien kuin heidän haluamiensa lomienkin tähden.

Ja toisekseen, sinkkutaloudet on yhä enemmän Suomessa, ja kaiken todennäköisyyden mukaan, ne tulevat vain lisääntymään vastaisuudessa.

Tosin itselläni on lisäksi siirtola  puutarhamökki, jossa vietän kaikki vapaa-aikani ja suurimman osan lomistani.

Siellä voin kasvattaa kukkia, yrttejä sekä pienen määrän myös juureksia, kuten uusia perunoita.

Minulla ei todellakaan olis mitään käyttöä suurella asunnolla, en tarvitse mihinkään useita huoneita ja suuria tiloja,.

Miksi siis maksaisin sinkkuna maksaisin turhista neliöistä omaa asuntoa tai vuokraa, tiloista, joilla minulla ei ole mitään käyttöä?

Vierailija
30/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä.

"Asuntojen läheisyyteen tehdään vakioituja tavaroiden jättölokerikkoja. Jätehuolto sekä sisä- ja ulkotilojen siivous on visiossa robotisoitu. Lisätty todellisuus ja rakennusten digitaaliset kaksoset poistavat rakentamisen ja kunnossapidon osaamisvajetta. Rakennusvirheet vähenevät kehityksen myötä sekä ihmisten että robottien tehtävissä. Rakentamisen robotisaatio etenee vähitellen muotittomasta valusta robottimuuraukseen ja pintakäsittelyyn, mutta myös tehdastekoisten huone-elementtien valmistukseen. Virtuaalimaailmahuoneet ja sisäviljelyhuoneet sekä asuinrakennusten robottiyhteiskeittiöt ovat esimerkkejä uusista vision mukaisista elementeistä."

Vierailija
31/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako uutta tyhjillään? Kysyntä ratkaisee.

Ei tule olemaan mitään vaikeuksia saada kaikki asunnot kaupaksi.

Vierailija
32/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

+14,5 neliön parveke, menee kesällä huoneesta

Vierailija
33/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee suurkaupunkifiilistä kun asutaan ahtaasti. Ulkona tämä suurkaupunkifiilis ei toki ilmene millään tavalla.

Vierailija
34/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni yksin asuva haluaa ”kaksion”, eli erillisen makuuhuoneen ilman että neliöitä tarvitsisi kuitenkaan olla tyypillisen kaksion verran. Erinomainen vaihtoehto sinkulle. Tosin jonkin verran täytyy olla maksukykyä, ei siis sovi palstan alapeukuttajille.

Vierailija
35/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi pohja kuin minun 35 neliön yksiössäni, tosin tykkään tästäkin pohjasta, mutta jos nyt muuttaisin, valitsisin mieluummin tuon kaksion. Koko asunnon levyinen parveke....

Vierailija
36/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+14,5 neliön parveke, menee kesällä huoneesta

Lämmitin parvekkeelle, niin menee huoneesta melkein läpi vuoden.

Vierailija
37/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä saunaa voi käyttää makuusoppena silloin, kun sitä ei lämmitetä...

Ei tarvitse, kyllä tuossa on ihan makuuhuonekin. Ja kaksi lasitettua parveketta.

Voi tulla tarpeeseen, jos perhe kasvaa. Sittenhän tuo on jo kolmio.

Ei tuo ole mikään perheasunto, ja sen varmaan tuon ostaja kyllä ymmärtää.

No niin luulisi. Ei noita tehtäisi jos ei olisi kysyntää. Vauva -palsta on hauska. Pitkään oli suosituimmissa keskusteluissa "Suuret ikäluokat eivät ihan oikeasti tunnu tajuavan nykypäivän todellisuudesta", mutta itse eivät tajua, että kaikki eivät elä heidän kanssaan samaa perheen kasvattamisen elämänvaihetta. Itse olen asunut opiskelijana 19 neliön yksiössä, nyt asun isohkossa omakotitalossa ja vanhuksena toivottavasti jossain tuollaisessa. 

Vierailija
38/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellehän tuo on ihan passeli. Kelpais

Jep, jonkun tuollaisen ostaisin itsekin jos olisin sinkku.

Tai senioriasunnoksi. Sellaiseksi olisi kyllä aika hulppea jopa. 

..epäilen.. en nyt kyllä katsonut mittoja,mutta miten jos tarvitsee apuvälineitä.. mahtuuko.

Esim.rolla/pyörätuoli/suihkutuoli.

Tarvitaan usein tilaa.

Minusta nykyään olisi hyvä rakentaa avarampia asuntoja juuri siitäkin syystä.🤷

Vierailija
39/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen pohja, parvekkeet tuo ilmavuutta ja hintakin ok.

Tietokonekuvissa kaikki on aina upeeta! Paikan päällä ei.

Kyllä tuollainen pakasta vedetty asunto korkeilla huoneilla on ihan kiva paikan päälläkin.

Vierailija
40/149 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntja pienennetään nyt tietoisesti, koska pitää saada enemmän väkeä asumaan isoihin kaupunkikeskustoihin. Kun ei rakenneta ylöspäin eikä maanalaisia koteja, niin pitää sitten pienentää leveyssuunnassa. Tämä päättäjien tahto ja äänestäjät heidät ovat valinneet... muistakaa seuraavissa vaaleissa äänestää puoluetta, joka lupaa sähkön hintojen alentamista, liikkumisen kustannusten vähentämistä ja isompia asuntoja kohtuuhinnalla, jos muutosta tahdotte. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä