Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten palauttaa kropan tasapaino-ylipainosta ja jojoilusta

Vierailija
18.06.2015 |

Eli mun kroppani on varmasti jossain tulehdus/shokki tilassa kun olen vuosia vuosia jojoillut rajustikkin(lyhyessä aikavälissä) painoni kanssa ja tätä en nyt käytä ikinä syyksi lihoamiseelle,mutta uskoisin tästä johtuen että kroppani kerää aika herkästi rasvaa itseensä. Miten voisin saavuttaa kroppaani tasapainon, pudottaa painoa ja saada terveen,freesin olon. Olen tässä keväällä epäsäännöllisen säännöllisesti lenkkeillyt ja nyt liityin läheiseen kuntokeskukseen vuosien tauon jälkeen. Ylipainoa on hurjat 45kg, mutta jos nyt alkuun saisin edes sen 30kg pois ja katsellaan sitten miltä kroppa tuntuu ja näyttää.

Olen kokeillut vaikka mitä,juttailua,karppailua,vhh,nutrausta,paastoa,eneä, mutta kaikista omimmalle syömiselle tuntuu normaalin ruokavalion noudattaminen, voisiko sitä nyt lautasmalliksi kutsua. Eli perus kotiruokaa. En tarkoita kermoilla läträämistä ja venhä kastiketta vaan laadukasta vähärasvaista lihaa/kanaa, kalaa, marjoja,hedelmiä,pähkinöitä,rasvoja,maitotuotteita (maito,maustamaton jogurtti,kreikkalainen jogurtti, rahka, kermatkin joskus, juusto), kasvikset,juurekset, täysjyvä pasta ja riisi,peruna, kaurapuuro, kauraleipä/näkkileipä/ruisleipä...

Painoani on nostattaneet kaikki herkut, erityisesti makeat. Olen kokeillut olla lakossa,se vain lisää himoa ja lopulta-ennemmin tai myöhemmin ahmin niitä kaksin käsin...jokin kohtuus? Ehkä alkuun voisi olla ilman vaikka kuukauden ja sitten pikkuhiljaa pitää pienen herkkuhetken ruoan päälle vaikkapa kerran viikossa? opetella sitä kohtuuta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi